Permainan RPG Luar Talian Terbaik pada Telefon Pintar Android

Peranan Permainan Role atau RPG adalah satu genre permainan yang sangat memerlukan hari ini. Permainan RPG sendiri sebenarnya telah wujud sejak kehadiran permainan tradisional seperti ular dan tangga, monopoli, halma, dan sejenisnya.


Sekarang bersama dengan perkembangan teknologi, permainan ini juga hadir di PC dan peranti mudah alih dengan evolusi permainan yang sangat penting. Puluhan dan bahkan beratus-ratus tajuk permainan RPG kini boleh didapati dengan mudah pada pelbagai peranti ini.

Nah pada kesempatan ini, kami akan meninjau semula permainan Android RPG yang terbaik di hari ini. Pelbagai permainan ini mempunyai jalan cerita yang berbeza dan anda boleh mendapatkannya secara percuma atau membayarnya terlebih dahulu.

Best Android RPG Games :

1. Eternium

Bermain permainan Android RPG di luar talian dengan pengembaraan yang menarik adalah salah satu kelebihan yang ditawarkan oleh permainan yang dibangunkan oleh pemaju Membuat Fun, Inc. Permainan ini menyajikan permainan yang tidak perlu menggunakan internet. Di dalamnya, anda boleh memilih watak sebagai Mage, Warrior atau Bounty Hunter, menggunakan pedang, kapak, kakitangan atau pistol.

Jika anda telah memilih, maka seperti permainan RPG yang lain, anda mesti meningkatkan tahap atau tahap untuk memperkuat wira anda. Kerana, Eternium mempunyai pelbagai musuh yang anda siap untuk menaklukkan seperti naga, zombie, makhluk asing dan banyak lagi.

Juga, Eternium menyediakan peta yang agak luas dan pelbagai. Anda boleh berjalan-jalan di hutan, penjara bawah tanah, kawasan desa, bahkan kuburan. Jangan lupa juga, terdapat banyak jenis kotak harta karun yang bersedia memberikan barang-barang yang menarik.

2. SoulCraft

Anda yang suka bermain permainan Android RPG dengan genre aksi maka anda boleh cuba SoulCraft. Permainan yang telah memperoleh lebih daripada 200,000 pemuat turun di PlayStore boleh dimainkan di luar talian. Di samping itu, laluan yang terdapat pada SoulCraft juga sangat menarik.

Di sini pemain akan menjadi pahlawan untuk mencari kehidupan abadi. Anda akan diberikan dua pilihan iaitu menjadi malaikat atau kejahatan. Kedua-duanya mesti melawan manusia untuk menang.

Selain perlu berjuang dengan manusia, anda juga akan menghadapi naga yang kuat. Bagaimanakah, anda boleh menang terhadap manusia dan naga?

3. Kisah Bard

Permainan Android RPG luar talian yang terbaik kali ini datang dari pembuatan semula permainan RPG klasik pada tahun 1980. Permainan ini disebut The Bard's Tale. Walaupun pembuatan semula permainan 80an, The Bard's Tale telah dipersembahkan dengan grafik 3D yang menakjubkan. Uniknya, permainan ini tidak akan sentiasa serius. Kerana, Bard's Tale kadang-kadang memasukkan humor yang cukup menghiburkan.

Di sebelah peta, anda boleh berjalan di lokasi yang sudah ada. Pemain boleh meneroka kawasan luar bandar, bandar, padang pasir, sungai, istana, penjara bawah tanah rahsia, dan banyak lagi. Lebih daripada 50 jenis musuh yang akan dihadapi oleh pemain. Satu lagi keunikan ialah anda boleh memanggil 16 aksara ajaib yang akan membantu anda.

4. Oceanhorn

Anda bangun dan tidak dapat mencari bapa. Bapa tiba-tiba hilang dan hanya meninggalkan nota lama bersama dengan kalungnya. Ada apa? Di manakah bapa? Ini adalah kes yang anda perlu selesaikan di Oceanhorn. Permainan RPG Android luar talian ini menyajikan garis cerita yang ingin tahu.

Sebagai tambahan kepada jalan cerita, Oceanhorn juga menawarkan peta yang cukup luas. Anda boleh meneroka pelbagai jenis pulau yang dipisahkan oleh laut. Keseronokan permainan ini adalah pembentangan pelbagai rahsia yang dapat anda ungkapkan satu persatu.

5. Titan Quest

Permainan RPG ini dengan watak dan latar belakang yang besar adalah salah satu permainan PC RPG terbaik pada tahun 2006. Titan Quest membolehkan anda memilih salah satu pahlawan yang boleh didapati dalam permainan. Setiap Hero yang anda pilih mempunyai misi dan kekuatan masing-masing.

Uniknya, permainan ini menawarkan peta yang boleh dikatakan sangat luas. Anda boleh berjalan di sekitar kawasan desa dengan penduduk sehingga anda boleh pergi ke China. Anda tidak hanya akan pergi, artikel yang anda diminta untuk meningkatkan tahap. Sebaik sahaja anda berada di peringkat induk, anda boleh membuka kunci kuasa khas.