Permainan Barbie Terbaik dan Paling Menarik di Android

Permainan memasak bertemakan Barbie adalah jenis permainan yang cukup dicari oleh gadis-gadis. Permainan biasa ini tidak hadir pada platform berat atau tidak memerlukan konsol canggih untuk memainkannya. Tetapi permainan Barbie bukan sekadar permainan memasak, anda tahu.


Terdapat juga permainan lain dengan tema Barbie. Nah, bagi mereka yang mempunyai anak perempuan atau adik perempuan atau anda yang sedang mencari permainan memasak atau permainan lain yang menarik dengan tema Barbie, kali ini kami akan menyediakan beberapa jenis permainan yang boleh anda mainkan.

Permainan Barbie Terbaik

Bagi anda yang mencari permainan bertema Barbie, maka anda boleh mencuba permainan yang kami cadangkan di bawah.

1. Barbie ™ World Explorer

Jika anda mencari permainan bertemakan barbie dengan konsep pengembaraan, Barbie ™ World Explorer adalah pilihan yang tepat. Dalam permainan ini, pemain diminta untuk mencari tempat panas tersembunyi di setiap peta. Sekiranya anda mendapati tempat tersembunyi ini, anda boleh membuka kunci atau membuka peta baharu.

Nah, dalam perjalanan untuk mencari tempat-tempat panas ini, pemain juga mempunyai aktiviti dengan haiwan comel, seperti jerapah, kuda, hingga gajah. Malah, dalam permainan ini pemain boleh berenang di lautan dengan ikan paus yang anda tahu! Sangat menarik, huh?

2. Real Cake Maker 3D

Ini permainan Barbie memasak datang dengan nama permainan Real Cake Maker 3D. Seperti nama permainan, permainan ini bersedia untuk memaparkan grafik animasi 3D moden dengan iringan berwarna-warni yang menarik perhatian pemain. Juga, Real Cake Maker 3D mempunyai kawalan permainan mudah.

Anda hanya diminta membuat dan menghias kek mengikut arahan. Banyak bahan, hiasan, dan topping untuk pemain untuk dipilih. Uniknya, jika anda telah selesai menghias kek, maka anda boleh mengambil foto anda sendiri.

3. Barbie Dreamhouse Adventures

Barbie baru sahaja berpindah ke rumah barunya. Inilah rumah Barbie yang sentiasa menanti. Pemain boleh membantu Barbie untuk menghiasi rumah, untuk memasak. Ya, tetamu Barbie tidak lama lagi akan datang untuk melihat rumah barunya, tetapi dia mengalami kesukaran untuk melayani makanan.

Anda sebagai pemain boleh memasak dengan Barbie, menyajikan makanan lazat dan lazat. Terdapat banyak peralatan di dapur, dan anda boleh menggunakannya untuk memasak, dari makanan pembuka hingga hidangan utama untuk pencuci mulut.

4. My Bakery Empire

Mahu bermain memasak dengan watak Barbie yang cantik? Kemudian cuba mainkan permainan My Bakery Empire. Dalam permainan, My Bakery Empire mengundang pemain untuk membantu Lizzie dalam menjalankan kedai kek. Anda boleh memasak pelbagai kek lazat, semuanya adalah makanan manis, dari donat hingga kek hari jadi.

Selain memasak, anda juga ditugaskan untuk menghias kek supaya menjadikannya lebih menarik. Anda boleh memilih pelbagai hiasan yang unik dan berwarna-warni. Di samping itu, anda perlu melayani pelanggan yang datang sebaik mungkin, jangan membuat pelanggan menunggu lama, ya!

5. ?? Puteri Sofia

Puteri Sofia memerlukan anda di dapur. Segera membantu Sofia memasak makanan, seperti ais krim, kek, donat, dan banyak lagi. Sofia tidak dapat memasak sendiri, jadi dia memerlukan anda untuk memasak dan menghias kek yang dibuat. Terdapat banyak alatan pemasangan yang boleh digunakan, dan semuanya selesai