5 Permainan Survival Terbaik untuk Telefon Pintar Android

Permainan survival adalah permainan yang sangat menarik dan boleh membuat anda ketagih. Permainan dalam setiap permainan bertahan adalah untuk bertahan sepanjang permainan supaya watak-watak yang anda mainkan tidak jatuh. Dengan kata lain, mengekalkan kehidupan watak yang anda mainkan adalah tugas yang mesti dilakukan ketika bermain permainan bertahan.


Bukan sekadar permainan untuk mengisi masa lapang, permainan kelangsungan hidup ini juga menjadikan otak bekerja untuk memikirkan cara terbaik untuk menjaga watak utama hidup sepanjang permainan. Adakah anda seorang pengguna peranti Android? Jika ya, tidak ada yang salah jika anda cuba memasang versi permainan kelangsungan hidup terbaik dari kami ini.

5 Permainan Survival Terbaik untuk Telefon Pintar Android :

1. Fallout Shelter

Fallout Shelter adalah salah satu permainan yang ada di PC dan pembuatan semula untuk permainan Android. Permainan ini, yang mempunyai lebih daripada 2 juta muat turun di PlayStore, membentangkan permainan bersiri yang mencabar. Anda akan diletakkan di sini sebagai koloni manusia dan hidup di bawah tanah.

Anda dan koloni mesti bertahan di bawah tanah kerana Bumi tidak boleh lagi diduduki. Pemain juga perlu mengatur makanan, air, elektrik, dan juga senjata untuk keselamatan koloni.

Anda bukan sahaja mengawal keperluan hidup, kadang kala koloni lain akan datang untuk menyerang rumah anda.

2. Sky Force Reloaded

Pilihan permainan hidup terbaik yang boleh anda mainkan di Android ialah Sky Force Reloaded. Anda akan ditanya di sini untuk mempertahankan serangan musuh. Pemain diletakkan sebagai seseorang yang mengawal pesawat. Bukan satah biasa, artikel itu adalah satah terkawal dalam bentuk pesawat yang akan terus menyalakan laser.

Dalam permainan, pemain mesti menyelamatkan semua orang yang diambil tebusan. Setiap tahap mempunyai tahap kesukaran sendiri. Jangan lupa, pesawat musuh akan sentiasa menyala di pesawat yang anda kendalikan. Selain itu, pemain boleh meningkatkan pesawat mereka menjadi lebih kuat dengan mengumpulkan bintang yang bertaburan semasa bermain.

3. Jangan merosakkan

Bolehkah anda hidup di alam liar? Sekiranya anda yakin dapat bertahan hidup di alam liar, maka anda boleh memainkan permainan ini Jangan Berkahwin. Jangan Kerentanan adalah permainan kelangsungan hidup yang cukup popular di kalangan pencinta permainan Android.

Kelaparan ini tidak akan meletakkan anda di tempat terbuka dan anda perlu bertahan di sana sahaja. Anda boleh mengambil kesempatan daripada semua jenis. Selain itu, pemain akan dipaksa untuk mengumpul sumber semula jadi untuk makan atau untuk keperluan hidup yang lain. Anda akan mendapat pelbagai pengetahuan untuk terus hidup di alam liar.

4. Duet

Selain mendakwa permainan survival, Duet juga memasuki senarai versi kami yang paling mencabar. Permainan teka-teki ini dibuat untuk menguji ketangkasan radial anda. Cara bermain duet adalah sangat mudah di mana bola akan berputar di sekeliling paksi supaya kedua-dua bola tidak berjalan ke arah platform.

Dikemas dalam grafik mudah, anda boleh memainkan Duet untuk mengisi masa lapang. Permainan kelangsungan hidup tidak perlu menggunakan watak-watak yang dapat dilihat, mengawal bola juga boleh menjadi satu bentuk permainan kelangsungan hidup, anda tahu. Pasang dan mainkan permainan percuma sekarang!

5. Garena Free Fire

Permainan yang mencabar dan menarik di mana anda perlu bertahan dalam keadaan perang. Ya, dalam Garena Free Fire, pemain akan dilemparkan ke tempat yang penuh musuh. Anda tidak melawan raksasa, tetapi anda akan bertarung dengan pemain Garena Free Fire yang lain.

Terdapat 50 pemain yang akan ditempatkan di kedudukan yang sama dan hanya satu yang akan bertahan. Bagi pemain yang terselamat, sudah tentu akan segera keluar sebagai pemenang. Mudahkan, setiap pemain dilengkapi dengan persenjataan yang kuat.