5 Permainan Skate Roller Terbaik untuk Telefon Pintar Android

Android adalah salah satu telefon pintar dengan kebanyakan pengguna di dunia, termasuk di Indonesia. Hampir setiap pengguna telefon pintar mempunyai OS berasaskan Android. Sebagai tambahan kepada penggunaan OS yang mudah, semua jenis permainan Android yang disediakan juga sangat pelbagai dan juga menarik.

Setiap pengguna Android mempunyai aplikasi yang dipanggil PlayStore untuk memuat turun dan memasang semua jenis aplikasi untuk menyokong telefon pintar Android mereka, termasuk semua jenis permainan yang tersedia di Android.


Pelbagai jenis permainan yang ditawarkan oleh pengguna PlayStore untuk Android. Dari permainan percuma ke permainan berbayar. Satu aplikasi permainan Android yang agak menarik untuk dicuba oleh pengguna Android adalah permainan skate roller. Di sini kita akan mengkaji semula 10 permainan skate roller terbaik di Android.

5 Permainan Skate Roller Terbaik untuk Telefon Pintar Android :

1. Street Skater 3D: 2

Permainan roller skate terbaik datang dari Street Skater 3D: 2. Dalam permainan ini, pemain dapat meningkatkan kemahiran mereka dalam bermain roller skates. Di samping itu, pemain boleh mendapatkan banyak duit syiling yang boleh digunakan untuk meningkatkan kekuatan pemain.

Permainan ini juga menawarkan pelbagai ciri seperti kewujudan tujuh watak skate roller untuk dipilih, dengan 25 jenis skateboards, dan juga pemain yang dimanjakan dengan grafik 3D moden.

2. Summer Roller Girl - BFF Salon

Permainan luncur roller lain yang lain datang dari Summer Roller Girl - BFF Salon. Ini permainan roller skate terbaik menggabungkan skating dengan permainan salon. Permainan ini sesuai untuk anda yang suka bermain permainan genre gadis dan juga yang suka bermain permainan solek.

Permainan Summer Roller Girl - BFF Salon ini juga menyediakan tiga ciri menarik, iaitu latar belakang paparan atau latar belakang yang pertama dengan animasi dalam bentuk seperti anda bermain kasut roller.

Di samping itu, ciri kedua ialah terdapat tiga peringkat yang ditawarkan, iaitu Spa, Makeup dan Makeup. Dan ciri ketiga ialah ciri "berpakaian" akan menjadikan pemain kelihatan lebih stylist dan juga akan menambah kekuatan kepada watak pemain.

Summer Roller Girl - BFF Salon mempunyai penarafan 3.9 pada aplikasi PlayStore yang telah dimuat turun sekitar lima juta pengguna Android. Di samping itu, salah satu permainan skate roller terbaik telah dikaji semula atau disemak oleh lebih daripada tiga belas ribu pengunduh permainan. Jadi, anda boleh mencuba permainan skate roller ini.

3. Roller Skating Girls - Dance on Wheels

Mungkin permainan ini lebih banyak dikehendaki oleh kanak-kanak perempuan. Sebabnya, dilihat dari grafik animasi yang dipaparkan agak girly dengan watak-watak perempuan yang menarik. Di sini pemain dijemput untuk menjadi seorang gadis yang baik di skating, tetapi pemain juga harus memikirkan peralatan.

Peralatan yang diperlukan bukan hanya skate roller, anda juga perlu pakaian yang selesa tetapi masih bergaya, peralatan keselamatan, untuk stoking.

4. Latihan Rollerblade Inline Skate

Satu lagi permainan roller skate terbaik berasal dari permainan yang dipanggil InLine Skate Rollerblade Run. Permainan ini membawa tema skate roller. Berbeza dari dua permainan terdahulu, permainan ini tidak mempunyai unsur-unsur tentang solek, berpakaian, atau salon. Dalam permainan ini, anda boleh merasakan pengalaman mendebarkan permainan skate terbaik.

InLine Skate Rollerblade Run juga menawarkan ciri-ciri unik, termasuk:

  1. Anda boleh memilih senario yang anda mahukan.
  2. Anda juga boleh menaik taraf kasut roller anda untuk dapat meluncur lebih cepat.
  3. Pemain juga boleh memilih watak yang mereka mahu mainkan.
  4. Ketersediaan pelbagai bahasa untuk memainkannya.
5. Inline Freestyle Extreme 3D

Sekiranya anda mahukan permainan skate roller dengan banyak teknik, mungkin anda harus mencuba permainan roller skate yang terbaik. Pemain dimanjakan dengan pelbagai helah seperti bermain roller skates.

Pemain boleh melakukannya secara manual seperti melakukan helah, merebut, dan helah lain. Dalam permainan ini juga menyediakan tujuh tempat untuk bermain kasut roller. Bagaimanapun, pemain juga boleh membuat tempat sendiri untuk bermain kasut roller.