5 Permainan Memancing Ikan Menarik Terbaik di Android

Sentiasa gagal apabila memancing di kolam atau sungai, tidak bermakna anda juga mengalami kegagalan ketika memancing dalam permainan. Salurkan hobi memancing anda melalui permainan yang kini tersedia untuk telefon pintar dan tablet Android.



Selain menjadi lebih cekap, "memancing" dalam permainan juga tidak kurang menarik dan menyeronokkan, anda tahu. Sesetengah permainan menawarkan pengalaman memancing sebenar.

Dalam berikut kami akan membuat senarai permainan memancing yang sangat menarik di Android. Jika anda tidak mempunyai masa atau tidak pandai memancing di dunia nyata, maka anda boleh cuba memainkan permainan ini terlebih dahulu.

5 Permainan Memancing Ikan Menarik Terbaik di Android :

1. Mari Ikan

Mari Ikan adalah salah satu permainan simulasi memancing ikan terbaik yang kami cadangkan untuk anda. Permainan ini yang dibangunkan oleh pemaju Sepuluh Squares Games mempunyai lebih dari 650 jenis ikan yang siap untuk anda ikan. Bukan sahaja beratus-ratus spesies ikan, terdapat juga banyak lokasi penangkapan ikan untuk dipilih.

Di samping itu, selain permainan imulasi, Let's Fish juga menyediakan ciri yang membolehkan anda memasuki pertandingan memancing dengan pemain Let's Fish. Anda boleh memasuki kejohanan dengan permainan PvP. (pemain vs pemain). Juga, jangan lupa untuk menaik taraf peralatan memancing anda.

2. Cangkuk Memancing

Beberapa ketika dahulu Caris Signal dapat mengkaji Hook Fishing dalam senarai permainan sukan terbaik. Permainan ini menawarkan pengalaman memancing yang sangat nyata. Malah, peralatan memancing yang digunakan dalam Fishing Hooks juga dikelaskan sebagai profesional. Cangkuk Memancing nampaknya direka untuk peminat memancing sukan, tetapi tidak mempunyai banyak masa untuk menangkap ikan di dunia nyata.

Apabila bermain permainan ini, anda perlu menyesuaikan jarak dan mengukur ketegangan supaya garis memancing tidak pecah atau ikan menangkap. Untuk melihat pencapaian anda dalam bermain Cangkuk Memancing, akan menjadi leaderboard sebagai panduan dan mod luar talian untuk memainkan permainan ini tanpa sambungan internet.

3. Pocket Fishing

Jika anda ingin merasakan sensasi memancing maya, maka anda boleh memilih permainan simulasi memancing pukat saku. Dalam permainan ini, permainan yang dibuat oleh devilper PegeNet menawarkan keseronokan dan keseronokan memancing hampir dengan bergantung semata-mata pada telefon pintar Android.

Di sini, anda boleh dengan bebas memancing sebanyak yang anda suka. Kelebihan permainan ini adalah kehadiran bunyi semulajadi yang akan merangsang kepekatan penangkapan ikan. Jadi, Pocket Fishing mendakwa bahawa permainan itu mampu membawa pemain ke sensasi menjadi nelayan sebenar.

4. Masa Memancing: Musim2

Masih dengan permainan memancing di Android, kali ini Masa Memancing: Season2 boleh menjadi pilihan yang baik untuk anda. Dalam permainan Masa Memancing: Season2 terdapat lebih daripada 200 jenis ikan yang anda sudah bersedia untuk menangkap. Bermula dari ikan kecil hingga ikan besar.

Malah dalam permainan Masa Memancing: Season2 anda boleh memancing jerung goblin. Bukan itu sahaja, salah satu ciri hebat yang ditawarkan oleh permainan ini adalah memancing auto. Ciri ini membuatkan pemain tidak perlu menunggu dan menarik ikan. Walau bagaimanapun, ciri ini hanya boleh digunakan untuk menangkap ikan kecil.

5. 3DCARP

Untuk dapat memainkan permainan memancing 3DCARP, anda mesti membeli permainan ini di Play Store terlebih dahulu. Walau bagaimanapun, anda hanya perlu membayar sekali untuk dapat bermain permainan yang menawarkan 8 tasik dan 4 sungai untuk menangkap 28 jenis ikan yang berbeza.

3DCARP akan membuat anda ketagih memancing kerana dalam permainan ini anda boleh memanjat pokok untuk melihat lebih banyak ikan atau menggunakan bot umpan untuk memudahkan anda menangkap ikan. Walaupun agak baru, 3DCARP adalah permainan memancing yang patut dicuba.