5 Permainan untuk Gadis Terbaik di Android Mobile

Berpakaian, memasak, dan juga membeli-belah adalah perkara biasa bagi wanita. Bukan sahaja orang dewasa, gadis juga suka melakukan tiga perkara ini. Sudah tentu, melakukan perkara seperti berpakaian, memasak, dan membeli-belah tidak benar-benar dilakukan oleh anak-anak. Mereka boleh melakukannya dengan 10 perlawanan untuk gadis-gadis berikut.


Kali ini, kami bertujuan untuk permainan yang bertujuan untuk kanak-kanak perempuan. Kami meringkaskannya menjadi 5 permainan untuk kanak-kanak perempuan yang menyeronokkan dan sejuk untuk bermain di telefon Android.

5 Permainan untuk Gadis Terbaik di Android Mobile :

1. Subway Princess Runner

Subway Princess Runner mempunyai konsep bermain seperti permainan Temple Run, hanya watak dalam permainan ini adalah seorang puteri. Oleh itu, mungkin gadis suka kerana ia memaparkan seorang gadis stylist. Sederhana, pemain hanya perlu berlari untuk mengelakkan mengejar dan tidak terjebak.

Semasa berlari, anda perlu mengambil setiap syiling yang dipenuhi jalan-jalan. Anda boleh mengumpul duit syiling ini dan menjadi mata anda. Semakin banyak duit syiling yang diperoleh, semakin besar skor yang diperolehi.

2. My Talking Angela

Ini adalah permainan yang mirip dengan My Talking Tom, hanya dalam permainan ini memaparkan watak kucing betina cantik dan comel. Di sini, pemain akan diberitahu untuk menjaga kucing betina bernama Angela. Ia juga kucing bercakap.

Dia berkata, Angela boleh berpakaian mengikut kehendak pemain. Jadi, permainan My Talking Angela memang sesuai untuk gadis-gadis yang suka berpakaian, menggilap Angela dengan solek, memakai pakaian yang bergaya, dan banyak keseronokan lain.

3. Fesyen Pakaian Bayi Panda

Seperti namanya, permainan ini akan menjemput para pemain untuk membuat pakaian bagus dan stylists. Di sini, pemain akan bertindak sebagai panda comel dan comel. Walaupun dia adalah panda, tetapi panda mempunyai bakat untuk menjadi pereka. Tugas pemain hanya untuk membuat pakaian yang baik dan mengikut kreativiti tanpa sebarang batasan.

Untuk membuat pakaian, Permainan Fesyen Bayi Panda juga menyediakan pelbagai alat untuk mengukur pakaian, corak bentuk, kain potong, dan keperluan lain. Malah, permainan ini juga telah menyediakan pelbagai aksesori menarik supaya pakaian kelihatan lebih cantik. Menarik, kan?

4. Princess Makeup Salon

Bermain berdandan dan menghias diri sendiri biasanya yang paling disukai oleh kebanyakan gadis. Oleh itu, masa ini isyarat Caris ingin mencadangkan Salon Makeup Princess. Seperti namanya, permainan ini menjemput para pemain untuk berpakaian dan memilih pakaian yang indah untuk puteri kerajaan yang cantik.

Tugasnya bermula dari memilih puteri yang anda ingin berdandan. Selepas memilih watak untuk berpakaian, langkah seterusnya adalah membawa puteri ke bilik solek. Nah, di dalam bilik ini pemain ditugaskan untuk membersihkan seluruh puteri, dari mencuci rambut, spa, topeng muka, hingga perawatan rambut.

Apabila segala-galanya selesai, bersih dan bau yang baik, maka puteri mulai berdandan. Pada peringkat ini pemain akan melihat pelbagai koleksi solek yang sangat lengkap. Segala-galanya boleh digunakan mengikut rasa. Jangan lupa juga menyediakan aksesori cantik untuk puteri, sama ada dalam bentuk kalung, gelang, anting-anting, dll. Akhirnya, pemilihan pakaian. Semua pakaian di Princess Makeup Salon juga sangat lengkap dan cantik!

5. Hello Kitty Nail Salon

Dari nama permainan, pasti anda sudah boleh meneka bahawa permainan ini mempunyai unsur-unsur watak Hello Kitty. Ya, para pemain akan membuat solek kuku, bermula dari pemilihan kuku, untuk memberikan aksesori manis pada kuku pelanggan. Terdapat banyak pilihan warna pengilat kuku yang terdapat di Hello Kitty Nail Salon, dari warna-warna cerah hingga warna dengan perhiasan bling-bling.