5 Permainan Hazel Bayi Terbaik dan Terbaik di Telefon Android

Permainan tidak hanya ketagihan, menyeronokkan, dan menyeronokkan sahaja. Permainan juga mesti menawarkan sesuatu yang unik dan juga lucu dan comel. Jika anda mencari permainan yang paling lucu pada Android Android anda, anda boleh memilih koleksi terbaik permainan Baby Hazel terbaru untuk anda bermain.


Baby Hazel cukup popular di PlayStore sebagai salah satu permainan kegemaran kanak-kanak. Pelbagai konsep juga disediakan oleh pemaju Axis Entertainment ini. Anda boleh memainkan permainan memasak Bayi Hazel, menjadi sakit, menari, dan banyak lagi. Nah, kira-kira ada permainan Baby Hazel dengan konsep membeli-belah? Segera, cari jawapan dalam ulasan berikut.

5 Permainan Hazel Bayi Terbaik dan Terbaik di Telefon Android :

1. Baby Hazel Newborn Baby 2

Sekarang Bayi Hazel tidak lagi kanak-kanak, kini dia mempunyai adik perempuan yang baru lahir di dunia. Walaupun tidak lagi kanak-kanak, Baby Hazel tidak cukup berpengalaman untuk menjaga kakaknya. Oleh itu, Baby Hazel meminta bantuan anda untuk menjaga adik lelaki. Tugas yang perlu dilakukan adalah mudah dan sederhana, seperti mengundang Baby Matt untuk bermain, mandi Matt, untuk melawat taman bersama kakaknya Baby Hazel, Matt. Boleh melakukannya? Mari kita segera mainkan permainan di sini.

2. Baby Hazel Flower Girl 2

Jika anda sebelum ini diminta untuk membantu menjaga kakak Baby Hazel, maka sekarang anda mesti membantu dia untuk berpakaian Baby Hazel sebagai pembawa bunga di perkahwinan keluarga. Ya, dalam permainan Baby Hazel ini anda hanya perlu memakai pakaian yang cantik dengan aksesori yang cantik, perhiasan rambut yang baik, anting-anting, gelang, dan lain-lain.

3. Bayi Hazel Ballerina Dance 2

Satu lagi permainan Baby Hazel yang menarik ialah Bayi Hazel Ballerina Dance 2. Ini adalah permainan di mana pemain diminta untuk membantu Bayi Hazel melatih tarian balet. Bukan hanya latihan balet, tetapi anda juga ditugaskan memilih pakaian balet yang cantik.

Di samping itu, anda juga boleh berpakaian Baby Hazel apabila anda akan melakukan tarian balet di atas pentas. Anda boleh memasangkan aksesori cantik dan indah. Jangan biarkan Bayi Hazel berasa kecewa kerana ia tidak dapat kelihatan dengan sempurna, ya.

4. Baby Hazel DressUp World

Mahu bermain berdandan permainan? Ia boleh, sungguh, dengan bermain permainan Baby Hazel DressUp World ini. Sebabnya, dalam permainan ini para pemain boleh berpakaian seberapa banyak yang anda suka dalam apa-apa gaya. Terdapat beberapa gaya untuk dipilih dan pakaian boleh diubah mengikut kehendaknya.

Bukan sahaja berpakaian sebagai seorang puteri, anda juga boleh berpakaian Baby Hazel sebagai tukang masak, pakar pembinaan, dengan gaya seorang doktor. Perkara yang baik ialah, permainan ini menyediakan lebih daripada 200 gaya dan pakaian. Sangat lengkap dan banyak, huh?

5. Bayi Hazel Snow White Story

Suka cerita Snow White? Nah, ini adalah salah satu permainan Baby Hazel yang menarik untuk dimainkan dengan tema Snow White, Baby Hazel Snow White Story. Ini adalah permainan di mana anda boleh merasai keseronokan permainan menarik dengan tema Snow White, bermula dari epal beracun, ibu tirinya yang jahat, ke cermin ajaib.

Bukan itu sahaja, dalam Baby Hazel Snow White Story juga anda juga boleh berpakaian ratu dengan pelbagai pakaian yang cantik. Jangan lupa aksesori untuk menjadikannya lebih menarik. Terdapat tambahan lain yang menarik, dalam Baby Hazel Snow White Story anda juga boleh mengambil bahagian dalam aktiviti karnival yang menarik yang anda tahu.