5 permainan kucing yang paling comel di Android

Mungkin kebanyakan orang akan memilih haiwan kucing sebagai haiwan peliharaan yang comel dan comel. Bermain dengan kucing sangat menarik, terutamanya jika anda seorang kekasih haiwan berkaki empat yang comel. Walau bagaimanapun, sebagai perkembangan dan kemajuan dalam teknologi, anda tidak perlu mempunyai kucing untuk bermain, hanya bermain permainan kucing ini!


Permainan kucing di mana permainan yang mengambil tema haiwan kucing sebagai pelakon utama. Sudah tentu ia akan menjadi sangat menarik untuk bermain permainan yang mempunyai watak comel seperti kucing. Permainan bertema kucing ini boleh dalam bentuk kucing bercakap meniru suara kami, kucing berpakaian, bahkan untuk permainan yang menjaga kucing maya. Penasaran? Semak ulasan berikut.

1. My Talking Tom 2

Permainan ini adalah versi terbaru My Talking Tom. Sudah tentu dalam versi terkini ia mempunyai lebih banyak ciri dan permainan ini lebih menarik. Dikenali, My Talking Tom 2 dilengkapi dengan ciri di mana pemain boleh memindahkan Tom di mana sahaja, bermain, dan membuang Tom ke dalam mandi untuk mandi. Terdapat satu lagi ciri menarik yang tidak akan dijumpai dalam versi pertama permainan, iaitu Tom mempunyai haiwan kesayangannya sendiri. Jadi, Tom boleh bertindak sebagai haiwan maya anda dan juga boleh menjaga haiwan lain. Malah dalam versi terbaru ini, Tom dapat merasakan sakit, lebih banyak perhiasan dan mainan, hingga permainan mini yang lebih menarik.

2. My Talking Tom

Bercakap dengan kucing dan kucing peliharaan akan mengikuti kata-kata anda adalah salah satu ciri unik yang ditawarkan oleh permainan kucing yang telah dimuat turun oleh lebih daripada 13 juta kali di PlayStore ini. My Talking Tom, permainan yang akan membuat anda marah kerana anda akan merasakan sensasi menaikkan kucing yang boleh bercakap.

Di samping kepakaran beliau mengikuti suara majikan, anda juga boleh memberi nama kepadanya sesuai selera, memakai pakaian kucing, mandi dia, bahkan bermain dengan kucing maya My Talking Tom.

3. My Talking Angela

Selepas My Talking Tom, kucing lelaki maya, kini hadir dengan versi wanita bernama My Talking Angela. Permainan kucing satu ini tidak jauh berbeza dari My Talking Tom. Kucing maya Angela juga dilengkapi dengan ciri-ciri di mana anda boleh menjaga dan menjaga Angela. Di samping itu, Angela juga dapat meniru sebarang bunyi yang keluar dari mulut anda. Anda juga boleh memakai kucing maya Angela dengan pakaian dan juga pakaian seperti seorang wanita.

4. Bercakap Tom Gold Run

Kucing permainan bertemakan satu ini dengan konsep bermain seperti Temple Run. Ya, anda akan bermain Tom kucing yang akan terus berlari untuk mendapatkan emas di jalan raya.

Setiap emas yang anda ambil akan menjadi titik untuk anda. Semakin banyak emas yang anda dapatkan, semakin banyak mata yang anda dapat untuk meningkatkan item lain.

5. Bercakap Tom Jetski 2

Seperti namanya, ini adalah versi kedua Talking Tom Jetski. Dalam versi kedua, pilihan jet lebih dan lebih pelbagai. Dikenali, Bercakap Tom Jetski 2 mempunyai 25 jenis jetki yang boleh dipilih oleh pemain. Di samping itu, pemain juga boleh menaik taraf jet mereka, dengan syarat mereka harus memenangi setiap perlawanan.

Bercakap tentang pertandingan, tentu saja Talking Tom Jetski 2 mempunyai halangan, jejak dan cabaran yang lebih menarik. Malah, Talking Tom Jetski 2 telah menyediakan 5 dunia untuk melakukan perlawanan, iaitu Angela's Beach Resort, Makmal Sains Ben, Sandcastle Ginger, Hank's Surf Shack, dan Tom's Treasure Island.