5 Permainan Simulasi Terbaik Boleh didapati di Smartphone Android

Selain permainan sekolah lama, permainan lucu, anda juga boleh memainkan permainan simulasi terbaik di Android. PlayStore memang dikenali sebagai gudang aplikasi untuk pengguna Android. Walau bagaimanapun, begitu ramai orang sering keliru yang permainan adalah yang terbaik dan menyeronokkan.


Kali ini kami menyasarkan versi permainan simulasi terbaik Caris Signal. Adakah terdapat permainan simulator bas, simulator kereta, simulator trak dan simulator pesawat? Anda berminat dan ingin bermain sepuluh pertandingan yang akan dibincangkan kali ini? Mari kita lihat kajian berikut.

5 Permainan Simulasi Terbaik Boleh didapati di Smartphone Android :

1. Simulator Bas Indonesia

Sesuai dengan nama permainan, Bus Simulator Indonesia mengambil pemain sebagai pemandu bas. Tetapi, anda bukan pemandu bas di luar negara, tetapi pemandu bas "rasa tempatan" mengikut syarat-syarat di Indonesia. Model bas mengikuti tren bis di Indonesia dengan tanduk "Om Telolet Om."

Ia bukan hanya bas, yang menjadikan anda lebih selesa adalah lokasinya di Indonesia. Ya, Bus Simulator Indonesia ini memaparkan jalan yang sama dengan jalan di Indonesia, Anda tahu.

2. Julat Flip

Jika permainan ini dimaksudkan untuk pemain yang suka parkour. Ya, Flip Range ini akan menjadikan pemain sebagai ahli sukan parkour yang boleh dipercayai. Tetapi, sudah tentu pada mulanya anda harus sabar kerana anda juga perlu berlatih terlebih dahulu. Sekiranya anda sudah pandai, maka anda boleh memanjat dinding yang menjulang tinggi.

Supaya pemain merasa lebih mencabar, permainan Flip Range juga dibuat dengan tahap yang berbeza. Di setiap peringkat terdapat cabaran yang menarik, sama ada memanjat dinding, atau melompat dari dinding ke dinding. Menariknya, anda boleh melakukan 70 helah parkour di Flip Range.

3. Shelter Fallout

Fallout Shelter memegang gelaran sebagai salah satu permainan terbaik dengan memenangi Anugerah DICE 2016. Permainan simulasi ini pemain diperlukan untuk mengawal semua perkara yang bersangkutan untuk terus hidup.

Katanya, bumi rosak dan manusia mesti berjuang untuk terus hidup. Manusia hanya boleh melindungi diri mereka di tempat perlindungan bawah tanah. Di sini anda sebagai pemimpin mesti mengawal stok makanan, minuman, air, dan juga mengawal pertahanan. Jangan biarkan pemberontak memasuki tempat perlindungan dan membunuh penduduk.

Anda juga akan dicabar dengan tahap kebahagiaan penduduk di tempat perlindungan. Pemain bukan sahaja memberi perhatian kepada makanan, kesihatan, juga keselamatan. Tetapi juga, mesti memberi perhatian kepada kebahagiaan warga.

4. Telur, Inc

Sekiranya Fallout Shelter sebelum ini mempersembahkan permainan simulasi sebagai pemimpin, kali ini juga dengan permainan yang akan menjadikan anda pemimpin. Bukan seorang pemimpin yang mengawal rakyat, tetapi permainan simulator perniagaan. Telur, Inc. permainan di mana pemain perlu menjalankan perniagaan pengeluaran telur.

Ia mungkin kedengaran mudah dan mudah. Tetapi siapa sangka, Telur, Inc. agak rumit. Dalam permainan ini anda perlu mengira jumlah kos pendapatan dan perbelanjaan yang anda tahu.

5. Pilot Penerbangan Simulator 3D Percuma

Adakah anda mahu menjadi juruterbang dengan bergantung pada telefon pintar Android sahaja? Anda boleh mencuba salah satu versi permainan simulasi pesawat terbaik Caris Signal. Di sini bukan sahaja merasakan sensasi memandu pesawat, dengan kesan 3D juga menjadikannya lebih nyata apabila anda terbang pesawat terbang.

Bukan itu sahaja, permainan Penerbangan Pilot Simulator 3D Percuma juga akan menyediakan panel seperti pesawat sebenar juga anda tahu. Bukan sahaja untuk terbang, anda juga perlu menjalankan misi yang diberitahu oleh permainan.