5 Permainan Pesawat Terbaik Anda Boleh Main di Android

Jika anda tidak berminat bermain permainan simulator kereta api, anda boleh memilih permainan pesawat sebagai salah satu permainan simulasi yang menyeronokkan untuk dimainkan pada peranti Android anda. Permainan simulator biasanya dikaitkan dengan pengangkutan, seperti pesawat.


Kali ini kami mensasarkan dan mengasaskan permainan simulator pesawat terbang dengan meringkaskan mereka ke dalam 5 permainan pesawat paling menarik yang boleh dimainkan di Android. Sudah tentu pelbagai permainan pesawat tersedia di PlayStore.

Walau bagaimanapun, anda boleh mencuba permainan terbaik pada kami. Penasaran? Adakah anda fikir ada permainan pesawat penumpang dan Garuda?

5 Permainan Pesawat Terbaik Anda Boleh Main di Android :

1. Penerbangan Pilot Simulator 3D Percuma

Grafik 3D tersedia dengan animasi yang sejuk, itu salah satu perkara yang ditawarkan oleh permainan kapal terbang ini yang dikenali sebagai Flight Pilot Simulator 3D Free. Sudah tentu satu permainan simulator pesawat ini bukan hanya menawarkan grafik 3D yang sejuk, tetapi juga membentangkan pelbagai pesawat yang disesuaikan dengan pesawat dalam kehidupan sebenar.

Anda boleh menggunakan segala-galanya dari pesawat jet supersonik yang sejuk untuk pesawat tempur gaya tentera. bukan sahaja itu, cabaran yang mesti dihadapi oleh pemain juga cukup menarik untuk dimainkan.

2. Penerbangan Simulator: Fly Plane 3D

Dalam permainan pesawat Penerbangan Pilot Simulator 3D, anda akan terbang pesawat Jet serta pesawat pejuang. Walau bagaimanapun, jika anda bermain permainan simulator ini, anda akan merasai sensasi menjadi juruterbang komersil, yang bermaksud anda perlu menyampaikan penumpang dari satu lapangan terbang ke lapangan lain.

Tidak perlu risau tentang tidak memahami kawalan pesawat, Artikel Penerbangan Simulator: Fly Plane 3D menyediakan panduan atau alat sebelum anda bermain sebagai juruterbang.

3. Simulator Plane 3D

Mahu cuba sebagai perintis profesional yang menggunakan hanya telefon pintar Android? Sudah tentu anda boleh melakukannya. Cukup muat turun permainan Simulator Plane 3D di PlayStore, terbang dan kontrol pesawat anda. Jangan jatuh!

Satu lagi permainan pesawat terbaik kali ini datang dengan nama permainan Plane Simulator 3D. Permainan ini juga menawarkan grafik 3D dengan lebih daripada 24 pesawat terpilih. Pesawat yang dibentangkan dalam Simulator Plane 3D ini pasti wujud dalam kehidupan sebenar, anda tahu. Bukan itu sahaja, lebih daripada 10 jenis misi bersedia untuk anda lalui. Ingin tahu apa misi itu? Mainkan permainan Simulator 3D Plane sekarang!

4. Pilot Pesawat Sim

Mahu cuba terbang pesawat komersial? Jika ya, maka Pilot Sim Airplane boleh menjadi salah satu permainan pesawat terbaik untuk anda. Permainan ini membentangkan permainan simulator untuk terbang pesawat komersil yang bersedia membawa penumpang ke satu lapangan terbang ke lapangan terbang lain.

Sudah tentu anda akan merasakan sensasi menjadi juruterbang profesional. Kerana butang kawalan yang tersedia dalam permainan Pesawat Pilot Sim akan sama dengan butang kawalan pesawat dalam kehidupan sebenar. Di samping itu, anda akan merasa di rumah untuk bermain dengan melayari setiap misi. Terdapat 20 peringkat dalam permainan ini yang anda tahu.

5. Avion Flight Simulator

Bosan dengan pesawat komersil terbang? Cuba permainan kapal terbang ini dari Avion Flight Simulator. Dengan permainan simulator pesawat udara ini, pemain akan merasakan sensasi menjadi juruterbang Tentera Udara Satu. Seperti yang anda ketahui, Air Force One adalah pesawat khas yang digunakan oleh nombor satu di Amerika.

Walau bagaimanapun, jika anda ingin mencuba selain daripada pesawat Air Force One yang istimewa, permainan Avion Flight Simulator siap dengan 12 jenis pesawat yang berbeza. Juga, Avion Flight Simulator dilengkapi dengan sekitar 4 bandar dan 9 lapangan terbang