5 Permainan Kerajaan yang Menarik dan Terbaik di Android Mobile

Pemilihan besar permainan di PlayStore sering membuat pengguna telefon pintar Android yang membingungkan untuk menentukan permainan terbaik dan paling menarik. Walau bagaimanapun, kali ini kami bersedia untuk menyediakan penyelesaian bagi anda yang mengintai permainan diraja yang paling menarik dan paling menarik untuk dimainkan.


5 permainan diraja yang akan dikaji semula oleh isyarat Caris kali ini boleh mengisi masa lapang dan bahkan membuat anda ketagih memainkannya. Pelbagai jenis permainan bertema diraja berleluasa di PlayStore. Adakah terdapat permainan Empayar Rom atau permainan Gedung Kerajaan? Tertarik dengan jawapannya? Cari jawapan di bawah.

5 Permainan Kerajaan yang Menarik dan Terbaik di Android Mobile ;

1. Lords Mobile

Jika anda seorang pecinta permainan jenis MMORPG, maka permainan Lords Mobile ini pasti akan sangat sesuai untuk anda. Dikatakan, kerajaan telah kehilangan pemerintah. Dengan kehilangan raja, ramai orang mahu merampas takhta kosong. Semua orang bersaing untuk merampasnya dengan berjuang antara satu sama lain.

Tidak semakin bersatu, sebaliknya mereka membahagi satu sama lain dan menjadikan kerajaan masing-masing dan berakhir dengan perang yang tidak berkesudahan. Musuh anda bukan sahaja dari kerajaan-kerajaan lain, kerana di dalam kerajaan ada juga banyak raksasa yang sering mengganggu tamadun.

2. Permainan Sultan

Ini juga merupakan permainan yang jatuh ke dalam kategori MMORPG di mana raja telah meninggal dunia dan raja menurunkan takhtanya kepada anaknya, Sultan. Sebagai Sultan yang sangat dihormati, anda memainkan peranan penting dalam menguruskan kerajaan. Bukan sahaja perniagaan di dalam kerajaan, kerana pemain juga diperlukan untuk dapat diplomasi dengan kerajaan-kerajaan lain.

Di samping itu, anda juga berhak merampas wilayah diraja yang lain untuk mengembangkan wilayah diraja anda sendiri. Tetapi, apabila anda mula bosan dengan peperangan dan perkara diplomatik, Sultan boleh memilih pasangan hidup. Wanita cantik akan dibentangkan di Permainan Sultan dengan pelbagai watak.

3. Empayar: Empat Kerajaan

Buat kerajaan sendiri sesuai dengan selera dan strategi masing-masing menjadi daya tarik tersendiri untuk permainan raja yang satu ini. Empayar: Empat Kerajaan sebuah permainan yang mengambil konsep empayar juga beregu sebagai permainan strategi MMO. Dalam permainan ini akan meletakkan anda sebagai seorang raja yang akan menjaga semua perkara yang berkaitan dengan kerajaan.

Di samping membina tamadun diraja anda sendiri, anda juga diminta menetapkan strategi jika anda mahu melawan atau melawan musuh. Terdapat lebih daripada 50 unit yang boleh anda gunakan untuk melawan lengkap dengan senjata yang telah disediakan.

4. DomiNations

Bukan sahaja Empayar, permainan diraja lain datang dengan nama DomiNations. Permainan ini membolehkan pemain memilih negara atau kerajaan mereka sendiri. Terdapat pelbagai jenis bangsa yang boleh anda suka, raja Sejong dan Catherine yang Agung.

Setelah anda memilih negara-negara yang sesuai dengan pilihan, maka anda siap untuk memimpin kerajaan dan juga memimpin pertempuran yang akan terjadi untuk melawan musuh-musuh. Bukan sahaja sebagai pemimpin, anda juga ditugaskan untuk mendapatkan dan membuat perkembangan dari segi persenjataan dan peralatan lain.

5. Memajukan Empayar

Forge of Empires juga merupakan salah satu game diraja yang akan menempatkan posisi Anda sebagai pemimpin kerajaan. Dalam permainan ini, para pemain diminta dan diberi tugas membangunkan kerajaan untuk menjadi lebih kuat. Walau bagaimanapun, bukan sahaja mengembangkan kawasan dengan istana yang besar, anda juga perlu mengembangkan teknologi terkini.

Membangunkan teknologi dan peralatan akan membantu anda mempertahankan kerajaan anda menjadi lebih kuat. Selain itu, jangan lupa tentang makanan untuk rakyat kerajaan. Menghasilkan makanan sendiri lebih baik.

Juga, Forge of Empires mempunyai ciri di mana anda boleh tukar dengan kerajaan jiran dan bertempur adalah satu untuk mengembangkan wilayah kerajaan.