5 Permainan Perang Terbaik yang Paling Mencabar di Android

Bosan dengan permainan Android yang kelihatan seperti itu dan kurang mencabar? Adakah anda suka permainan dengan perang atau genre perang? Nah, ini adalah di mana anda boleh mencari permainan perang terbaik dan paling mencabar, tentu saja, menyeronokkan untuk dimainkan pada telefon Android kegemaran anda.


Kali ini kami menyasarkan permainan bertema perang dan meringkaskan mereka ke dalam 15 permainan perang yang paling mencabar di Android. Permainan perang yang akan dikaji semula sangat berbeza dengan jenis permainan perang, askar, robot, dan banyak lagi. Anda juga boleh bermain dalam talian dan di luar talian, anda tahu. Adakah terdapat permainan perang diraja?

5 Permainan Perang Terbaik yang Paling Mencabar di Android :

1. Pertempuran Moden 5

Permainan perang yang telah menerima banyak perhatian telah membuktikan kewujudannya dengan lebih daripada dua juta pengguna Android yang memuat turun permainan Combat Modern 5. Dengan nombor 2 juta penyedia, permainan Combat Modern 5 ini memang membuktikan keunikan permainan.

Combat Moden 5 adalah permainan FPS atau First Person Shooter dengan menyampaikan 8 kelas yang berbeza. Setiap pemain permainan Combat Modern 5 boleh memilih satu kelas yang disesuaikan dengan kehendak pemain masing-masing. Tidak cukup di sana, setiap kelas juga mempunyai kemahiran atau kepakaran mereka sendiri.

2. Robot Perang

Permainan perang pada zaman moden memang merupakan yang paling menyeronokkan untuk dimainkan. Selain itu, jika permainan hanya mempunyai Android Mobile, mudah dibawa ke mana-mana dan tidak terlalu berat. Seperti yang unik sebagai Combat Moden 5, permainan Robot Perang ini membawa tema robot dalam peperangan.

Robot Perang telah menyediakan 24 pertempuran dengan kekuatan yang berlainan dalam setiap peringkat pertempurannya. Bukan itu sahaja, walaupun permainan ini mempunyai 20 senjata unik dan unik, tentu saja anda boleh memilih sendiri yang anda tahu.

3. COMMANDO PERCUMA: D-HARI

Kembali lagi dengan permainan perang tentera yang dibawa oleh nama permainan COMMANDO FRONTLINE: D-DAY, permainan yang sangat menarik dan boleh menjadi pilihan permainan terbaik untuk anda. Permainan ini akan membawa anda menjadi pahlawan untuk melawan musuh. Pemain akan dibuang ke kawasan musuh.

Sudah tentu, anda perlu memenangi perang dan membunuh musuh dengan senjata yang telah anda berikan. Jika anda memainkan permainan COMMANDO FRONTLINE: permainan D-DAY, anda akan dibawa ke dalam keseriusan perang tindakan yang sangat tegang.

4. Saudara-saudara dalam Arms® 3

Anda boleh mendapatkan keseronokan berjuang untuk menjadi seorang askar dalam zon Perang Dunia 2 dengan bermain permainan Brothers in Arms® 3. Permainan perang ini mempunyai keunikan yang unik dan layak untuk anda incip. Kerana Brothers in Arms® 3 menyediakan peta untuk permainan yang cukup luas. Terdapat 4 peta yang boleh anda cuba semasa bermain permainan.

Selain peta, satu lagi kelebihan yang anda dapat ialah ketersediaan dua jenis permainan. Pertama, anda boleh memilih untuk bermain dengan bebas atau Percuma Untuk Semua dan kedua, pemain boleh memainkannya dengan pasukan atau memanggil Team Deathmatch.

5. Kartun Perang

Tidak mengenai permainan perang tentera, robot, dan bukan perang antara dua kerajaan. Berbeza dari yang lain, permainan ini menunjukkan keunikannya dan salah satu perkara yang unggul untuk permainan Kartun Wars. Ya, permainan ini menceritakan perang antara kartun.

Unik dan sangat berbeza dari biasa? Bermula dari kisah permainan ini, kartun-kartun yang hanya menyerang hitam dan putih dan tidak menerima perlakuan sewenang-wenang kartun berwarna.

Kartun hitam dan putih menentang dan menjemput kartun berwarna untuk bertarung. Sudah tentu di sini anda akan menjadi pesta kartun hitam dan putih.