5 Permainan FPS Terbaik pada Telefon Android yang Sangat Menarik

Mungkin kebanyakan pemain biasa dengan permainan seperti Point Blank, Counter Strike, dan permainan perang lain yang menggunakan perspektif orang pertama. Ya, itulah yang dipanggil FPS (Penembak Orang Pertama). Ia bukan rahsia lagi bahawa ramai pemain juga suka dan menikmati permainan yang mempunyai perspektif orang pertama ini.


Walau bagaimanapun, permainan FPS bukan permainan yang hanya boleh dimainkan melalui PC / Laptop. Anda juga boleh memainkan permainan FPS yang sangat menarik menggunakan hanya telefon Android. Ingin tahu bagaimana keseronokan permainan perang FPS sangat mencabar? Semak ulasan berikut.

5 Permainan FPS Terbaik pada Telefon Android yang Sangat Menarik :

1. Ops Kritikal

Opsyen Kritikal, permainan yang mengambil skrin sebagai perspektif orang pertama agak menarik dan menyeronokkan untuk dimainkan. Kerana permainan yang telah dimuat turun oleh lebih daripada 700,000 kali di PlayStore mempunyai permainan perang yang cukup mencabar dengan plot yang menarik.

Dalam cerita ini, permainan ini akan meletakkan anda dalam dua pilihan, menjadi anti-pengganas atau menjadi pengganas. Jika anda memilih untuk menjadi anti-pengganas, maka anda mesti membunuh pengganas. Tetapi sebaliknya, sebagai pengganas, maka anda perlu menyebabkan kekacauan di bandar.

2. Kesan Mati 2

Memainkan permainan FPS yang sangat tertekan juga mencabar, Dead Effect 2 boleh menjadi salah satu penyelesaian terbaik untuk anda. Permainan ini menyediakan tiga watak utama yang boleh dipilih oleh pemain. Anda sebagai pemain pasti akan menjadi watak utama.

Di sini anda akan dilengkapi dengan peralatan, senjata sederhana dan terhad. Tidak perlu bimbang tentang kehabisan peluru, artikel yang anda boleh cari keperluan kesempurnaan di arena yang telah disediakan oleh Dead Effect 2. Sudah tentu jalan cerita yang ditawarkan tidak kurang menarik yang anda ketahui.

3. PEMATUHAN MUDAH 2

Permainan terhadap zombie memang menjadi sangat baik di kalangan pemain. DEAD TRIGGER 2 juga mengambil tema zombie untuk permainan ini. Di sini, DEAD TRIGGER 2 akan meletakkan pemain permainan sebagai watak utama dalam permainan yang ditugaskan dengan menjalankan misi. Apakah misi?

Sudah tentu banyak misi dan cabaran yang perlu anda lalui. Bukan sahaja ia memberikan tumpuan misi, DEAD TRIGGER 2 juga membentangkan 10 wilayah dengan 33 pandangan yang berbeza. Tidak cukup untuk berhenti di sana, walaupun 37 senjata siap untuk anda cuba melakukan misi.

4. Point Blank: Strike

Sudah pasti akrab dengan permainan PB, kan? Nah, jika anda pernah bermain PB di PC, PlayStore kini menyediakan Point Blank: Permainan Strike khusus untuk pengguna Android. Dalam permainan ini, para pemain menikmati ciri-ciri yang cukup lengkap, salah satunya anda akan memainkan PvP.

Walau bagaimanapun, jika anda bosan bermain bersendirian, anda boleh melangkah pada Point Blank yang lain: Pemain Strike dengan mod main multiplayer 4v4.

5. Hitman Sniper

Adakah anda mahukan permainan FPS yang berbeza dan unik? Ya, Hitman Sniper boleh menjadi pilihan yang tepat untuk anda. Dalam permainan ini, pemain sebenarnya tidak disyorkan untuk menunjukkan diri mereka sebelum musuh. Anda perlu melakukan misi tersembunyi dan tersembunyi kerana anda seorang penembak jitu.

Anda diminta untuk melakukan sekitar 150 misi dan tentunya pemain mesti berjaya menakluk semua misi ini. Ia mungkin mudah apabila anda perlu membunuh seseorang dari jauh. Walau bagaimanapun, permainan ini akan menjadi sangat mencabar jika anda gagal melaksanakan misinya.