5 Permainan Menjadi Doktor Terbaik pada telefon pintar Android

Jika anda kurang berminat bermain permainan hospital dan lebih cenderung untuk menikmati permainan menjadi doktor, maka anda boleh memilih salah satu daripada 5 permainan yang disarankan doktor terbaik untuk kami. Anda tidak perlu menjadi doktor dan menguruskan hospital.


Dalam 5 permainan ini untuk menjadi doktor, anda boleh mencari pelbagai permainan doktor yang boleh anda mainkan menggunakan hanya telefon Android anda. Anda boleh memilih untuk menjadi doktor operasi, doktor kelahiran, pakar pediatrik, pengamal am, dan juga seorang doktor haiwan. Penasaran? Segera, lihat semakan berikut.

5 Best Doctor Games on Android

1. Mommy hamil

Permainan Mommy hamil akan menjemput para pemain untuk menjadi pakar obstetrik. Tugas pemain dalam permainan ini adalah untuk memeriksa janin di dalam rahim ibu. Anda mesti berhati-hati, kerana sebagai doktor pemain mesti bersedia. Selepas pemeriksaan, ibu juga akan datang semula untuk melahirkan anak.

Nah, inilah peranan anda sebagai seorang doktor, yang membantu kelahiran ibu. Anda boleh melakukan pembedahan untuk membantu melahirkan anak, maka anda juga perlu memberi ubat dan keperluan lain.

2. Doktor Kanak-kanak

Jika anda kurang selesa dengan permainan menjadi doktor telinga, maka anda boleh bermain permainan yang akan menjadikan anda ahli pediatrik. Ya, Doktor Kids adalah permainan yang cukup menarik untuk dimainkan untuk semua orang, terutama untuk kanak-kanak. Permainan ini menyediakan konsep di mana pemain akan diletakkan sebagai pakar pediatrik.

Sudah tentu, Doktor Kanak-kanak akan membentangkan pelbagai pesakit pediatrik dengan pelbagai penyakit. Anda boleh menjadi doktor gigi untuk kanak-kanak, pakar mata pakar pediatrik khas, dan doktor melakukan pemeriksaan kanak-kanak X-Ray. Doktor Kanak-kanak juga bersedia dengan menyampaikan variasi ciri seperti grafik HD, minigames, dan banyak lagi.

3. Doktor telinga

Selaras dengan nama permainan, di sini pemain bertindak sebagai doktor ENT, tetapi khususnya telinga. Di sini, anda diminta untuk memeriksa telinga setiap pesakit dengan alat gaya doktor ENT. Sekiranya ada penyakit di telinganya, maka sebagai seorang doktor, anda perlu merawatnya dan membersihkannya. Di samping itu, Ear Doctor juga menyediakan pesakit yang berbeza dan boleh dipilih oleh pemain, jadi anda tidak akan bosan memainkannya.

4. Master Pembedahan

Jika sebelum ini menyampaikan permainan doktor comel, Master Pembedahan memaparkan animasi grafik yang lebih serius dan lebih terperinci. Anda mesti menjadi doktor yang bersedia untuk beroperasi. Ramai pesakit memerlukan bantuan anda.

Beberapa operasi yang mesti dilakukan adalah pembedahan untuk jantung, jantung, kaki, tangan, dan lain-lain. Nah, permainan ini boleh dimainkan untuk anda yang berusia sekurang-kurangnya 12 tahun. Mengapa kanak-kanak tidak dapat bermain? Kerana, permainan ini akan memaparkan animasi grafik dalam bentuk darah yang tidak sesuai untuk dilihat oleh anak-anak.

5. Hospital Panda Bayi

Jika satu permainan ini mungkin disukai oleh kanak-kanak. Bagaimana tidak, artikel Baby Panda's Hospital menyajikan grafik animasi yang menggemari. Di sini anda bukan pakar bedah atau pakar obstetrik.

Permainan Hospital Panda Bayi akan menjadikan pemain panda yang akan menyembuhkan semua penyakit daripada pesakit panda. Nah, pesakit yang datang sangat menggemaskan, seperti singa bayi, penguin bayi, dan haiwan bayi lain.