5 Permainan Ninja Terbaik dan Paling Menyenangkan di Telefon Android

Bermain permainan pada telefon mudah alih Android sangat menarik dan terbukti mampu menghilangkan keletihan dan membantu kami untuk menjadi lebih bahagia. Walau bagaimanapun, kebangkitan permainan di PlayStore kadangkala membuat anda keliru untuk menentukan permainan yang dimaklumkan. Anda boleh memilih konsep permainan unik seperti permainan ninja.

Tidak jarang, bagi anda yang suka kekasih anime Jepun hanya mendengar perkataan ninja yang akan mengingati satu anime yang dipanggil Naruto. Dalam perbincangan Caris Signal kali ini akan meninjau 10 permainan ninja yang sangat menarik untuk dimainkan di telefon bimbit Android dan salah satunya adalah permainan Naruto juga. Penasaran?

Permainan Ninja Paling Menyenangkan di Android

Bukan sahaja permainan Naruto, masih banyak permainan bertema ninja yang menyeronokkan untuk dimainkan di Android. Ingin tahu? Semak ulasan berikut.

1. NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE

Mungkin sebahagian daripada anda sudah biasa dengan anime terkenal, Naruto. Nah, kerana anime itu sangat terkenal, ia tidak akan difahami jika beberapa pemaju permainan membangunkan permainan dengan tema ninja Naruto yang dipanggil NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE. Dalam permainan terdapat pelbagai jenis watak yang disesuaikan dengan orang-orang dalam anime.

Sebagai tambahan kepada pilihan watak yang bervariasi, NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE diklasifikasikan sebagai mempunyai permainan mudah di mana anda boleh menentukan strategi Shinobi. Dia menangis, pemain juga boleh membentuk pasukan sehingga 4 pemain supaya permainan itu lebih menarik. Malah, bukan sahaja permainan itu mengawal, kerana permainan ini juga dilengkapi dengan animasi grafik yang cukup memuaskan.

2. LEGO® NINJAGO®: Ride Ninja

Sedikit berbeza daripada permainan ninja pada umumnya, jika dalam LEGO® NINJAGO®: Ninja Ride boleh dibilang lebih moden. Sebabnya, permainan ini mempunyai konsep bermain tindakan menunggang motorsikal ketika membawa pedang ninja tipikal. Kemudian, anda perlu berlumba sambil melawan musuh-musuh yang memandu perlumbaan motor.

Tetapi, jika anda masih tidak berpuas hati dengan senjata dan sepeda motor, maka anda boleh menaik taraf. Nah, untuk menaik taraf maka anda perlu melalui beberapa misi terlebih dahulu.

3. Meningkatkan berat badan

Permainan ini menceritakan bagaimana cyborg sengit, CORE, sangat bersalah kerana dia merasa dikhianati oleh klannya sendiri, Clan Gelap. Klan cyborg didapati telah menanggalkan dan menyahaktifkan versi lama cyborg, termasuk CORE. Oleh itu, dia memulakan pengembaraan untuk membalas dendam dengan membunuh versi baru cyborg dan klan mereka.

Untuk melawan musuh, CORE bukan sahaja dilengkapi dengan senjata yang tepat tetapi juga kemahiran pertempuran dan gaya pertempuran ninja yang sejuk. Juga, anda tidak perlu bimbang tentang grafik, kerana Overdrive menjamin kualiti animasi lancar.

4. Shadow Fight 2

Jika anda secara aktif bermain permainan di Facebook sosial mungkin anda sudah biasa dengan permainan ini. Kerana permainan ninja bernama Shadow Fight 2 adalah sekuel kedua permainan pertama di Facebook. Permainan ini mempunyai tema ninja sebagai watak yang digunakan dengan pelbagai seni mempertahankan diri.

Kemudian, permainan ini mempunyai permainan responsif seperti RPG tetapi digabungkan dengan pergaduhan tindakan yang menarik. Untuk menjadi lebih kuat, anda mesti rajin untuk menaik taraf senjata dan perkara lain.

5. Ninja kikuk

Permainan ninja satu ini agak unik dan lucu. Permainan yang mempunyai tema dan konsep ninja, Clumsy Ninja, dilengkapi dengan ciri unik. Dalam permainan ini, para pemain pada mulanya bertemu dengan seorang ninja untuk kemudian dilatih sebagai ninja yang mempunyai pergerakan khusus gaya ninja.

Uniknya, anda tidak hanya melatihnya. Tetapi anda juga boleh menggelitik ninja, mengikatnya dengan belon, dan juga membuang ninja anda sendiri. Sudah tentu Ninja Clumsy permainan tidak hanya melakukan itu.