5 Permainan Naruto terbaik dan paling menarik di Android mobile

Siapa yang tidak tahu anime Naruto? Hampir semua orang tahu animasi dengan konsep ninja ini. Walau bagaimanapun, ia bukan sahaja anime yang mempunyai permintaan tinggi. Kerana permainan anime Naruto cukup banyak dicari dengan terbukti 10 game Naruto yang pasti ingin bermain di ponsel Android anda.


Jika anda seorang pencinta anime Naruto, maka anda tidak boleh ketinggalan sepuluh permainan anime Naruto paling menarik yang dimainkan di Android ini. Pelbagai konsep permainan ditawarkan dari pelbagai pemaju permainan di Android, sudah tentu mereka masih menggunakan tema Naruto dalam animasi. Adakah terdapat permainan pengembaraan untuk Naruto di luar talian? Cari jawapan dalam ulasan berikut.

5 Permainan Naruto terbaik dan paling menarik di Android mobile :

Pencinta anime Naruto yang mencari permainan bertema Naruto, sila mainkan semua permainan yang kami cadangkan yang berikut, ya!

1. Ultimate Ninja Blazing

Pertempuran dan memegang pertempuran menggunakan watak dari anime Naruto adalah ciri utama yang ditawarkan oleh Ultimate Ninja Blazing. Pemain permainan boleh memilih pelbagai karakter anime Naruto untuk bertarung di ruang yang disediakan. Di samping itu, pembentukan pertempuran Shinobi telah digunakan untuk permainan Ultimate Ninja Blazing.

Kembali ke watak Naruto yang hadir dalam permainan Ultimate Ninja Blazing. Permainan ini telah menyediakan sekitar 100 aksara dengan taktik serangan yang sangat mencabar. Juga, Ultimate Ninja Blazing termasuk dalam kategori permainan anime yang paling menarik.

2. NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE

Pencinta anime Naruto dan mereka yang suka bermain permainan, jangan terlepas NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE. Kerana permainan satu ini sudah siap untuk membawa pemain menjadi pertarungan yang menarik dan mencabar. Terdapat banyak watak yang disesuaikan dengan orang-orang dalam anime Naruto.

Bukan itu sahaja, terdapat juga sistem peringkat peperangan di mana setiap pemain akan sentiasa disenaraikan berdasarkan jumlah skor peperangan yang dilakukan. Dia menangis, anda juga boleh bermain NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE dalam pelbagai pemain sehingga 4 pemain, anda tahu!

3. Liga Ninja: Pertempuran Moba

Konsep permainan ini adalah MOBA, tetapi watak pemain mengikuti animasi Naruto. Jenis pertempuran permainan ini juga berbeza dari permainan MOBA yang lain di mana para pemain akan melawan bergerak ninja sejuk.

Di sini, anda akan memainkannya dengan sistem 5 ke 5. Selain itu, pemain juga diminta untuk mengumpul duit syiling dari setiap pertempuran yang dilakukan. Kemudian, duit syiling akan dapat membuka kunci item yang tentunya sangat berguna untuk pertempuran pada masa akan datang.

4. Stick Ninja: Ultimate Legends

Stick Ninja: Ultimate Legends adalah salah satu permainan bertema Naruto dan salah satu permainan yang menarik yang boleh anda mainkan di Android. Konsep memainkan permainan ini sangat mudah, anda hanya perlu mengawal watak ninja yang anda pilih, boleh melompat, menendang, memukul, dan mengeluarkan chakra khas.

Nah, setiap chakra pemain boleh berbeza. Jadi, anda boleh memilih watak terlebih dahulu sebelum anda dapat mengetahui chakra setiap watak. Oh ya, selain permainan ini juga menyediakan pelbagai mod permainan, salah satunya adalah cerita. Dengan mod cerita, anda boleh mengikuti setiap misi melalui saluran cerita yang telah disediakan.

5. Ninja Return: Ultimate Skill

Ninja Return: Ultimate Skill juga merupakan satu permainan Naruto yang boleh anda cuba. Kerana genre aksi permainan ini menjemput para pemain untuk melawan raksasa jahat di 5 kampung yang berbeza. Nah, untuk dapat memenangi raksasa, anda mesti mempunyai watak ninja yang kuat. Agar watak ninja anda menjadi kuat, ini bermakna anda mesti rajin dalam menaik taraf watak yang anda pilih.

Setiap kali anda bertarung dengan raksasa, anda akan mendapat mata. Anda boleh mengumpul mata ini untuk meningkatkan kemahiran, senjata, dan lain-lain. Menarik, kan? Supaya anda tidak bosan, Ninja Return: Kemahiran Ultimate juga menyediakan pelbagai mod permainan yang menyeronokkan yang anda tahu!