5 Permainan Anime Terbaik pada Telefon Android yang Sangat Menarik

Anime, animasi oleh Sakura, Jepun, terbukti mempunyai banyak minat di negara mereka sendiri dan bahkan di pecinta anime Indonesia tidak terlalu kecil. Peminat anime yang semakin membuat beberapa pemaju permainan di Android tidak kehabisan ide untuk bekerja pada permainan anime yang terbaik.


Pelbagai jenis permainan watak anime ditawarkan, dari permainan aksi, permainan RPG, permainan Aracade, bahkan permainan kad juga mengambil tema anime sebagai watak. Sudah tentu semua permainan mempunyai keunikan, keseronokan, dan minat mereka sendiri. Adakah terdapat permainan watak anime yang boleh dimainkan di luar talian? Cari jawapan dalam ulasan berikut.

5 Permainan Anime Terbaik pada Telefon Android yang Sangat Menarik :

1. Yu-Gi-Oh! Pautan Duel

Tahun 90-an akan biasa dengan anime yang dipanggil Yu-Gi-Oh. Ya, anime sangat menyenangkan untuk ditonton dengan menyampaikan konsep cerita mengenai perjuangan kartu. Yang membuat KONAMI pemaju menumpahkan idea-idea dari cerita anime Yu-Gi-Oh ke dalam permainan yang sangat menarik.

Konsep dan tema yang ditawarkan oleh permainan yang telah dimuat turun lebih daripada 1 juta kali di PlayStore adalah sama dengan konsep dan tema dalam cerita anime itu sendiri. Yu-Gi-Oh! Pautan Duel akan membawa pemainnya ke cabaran yang menarik dan menarik. Yu-Gi-Oh! Pautan Duel juga menyediakan Star-studded seperti Yugi, Kaiba, Joey, Mai, dan banyak lagi. Satu lagi kelebihan yang ditawarkan ialah permainan ini sudah memberikan animasi 3D, anda tahu.

2. RPG Toram Online

Jika sebelumnya Yu-Gi-Oh menawarkan permainan kad yang menarik, satu lagi kes dengan permainan ini. Sesuai dengan nama permainan, RPG Toram Online, permainan ini yang boleh dimainkan di telefon Android membentangkan permainan RPG dan tentu saja anda perlu memainkan permainan dalam talian.

Permainan ini akan membebaskan pemain untuk mencipta watak-watak yang disesuaikan dengan keinginan masing-masing. Di samping itu, RPG Toram Online membolehkan pemainnya meningkatkan kemahiran mereka dengan menggunakan "Sistem Kemahiran." Kisah atau plot yang ditawarkan agak menarik.

 Memberitahu bahawa 100 tahun yang lalu, pemangkin memusnahkan dunia dan manusia dibahagikan kepada 4 kumpulan.

3. Super Monsters League

Selepas permainan konsep RPG, Monster Super League kini hadir sebagai permainan yang tidak kurang menarik dan menarik untuk dimainkan oleh anda. Permainan ini dibangunkan dan dimajukan oleh pemaju 4:33 mempersembahkan permainan di mana anda diminta untuk mengumpul Astromon.

Terdapat sekitar 550 astromons yang mesti dikumpulkan dan dikumpulkan oleh para pemain. Satu lagi kegembiraan, astromon yang telah dikumpulkan mungkin dapat meningkatkan kemahiran watak permainan anda yang anda ketahui.

4. Ultimate Ninja Blazing

Adakah anda benar-benar tahu anime Naruto? Ultimate Ninja Blazing membawakan tema Naruto sebagai animasi dalam permainan. Permainan ini adalah salah satu permainan yang mengambil konsep tindakan. Bandai Namco, pemaju permainan Ultimate Ninja Blazing menawarkan permainan menarik di mana para pemain boleh bertarung dengan lawan yang ada.

Di sini anda boleh memilih watak mana yang akan menjadi watak pahlawan anda. Sudah tentu ada watak-watak dalam semua anime Naruto yang anda tahu. Malah penentang permainan duel anda juga diambil dari karakter anime Naruto. Misi yang tersedia juga cukup menarik dengan kehadiran jalan cerita dalam permainan.

5. Rasul Mistik

Tidak seperti permainan yang disebut tadi, permainan Mystic Messenger sebenarnya mengambil konsep sebagai permainan simulasi. Permainan unik yang ditawarkan oleh Mystic Messenger, para pemain akan menyertai watak-watak anime yang tampan dan menarik.

Selepas anda memuat turun permainan di sini, anda boleh memasuki permainan secara langsung. Selepas itu, anda akan menyertai sembang kumpulan dengan aksara anime kacak. Kemudian, jalan cerita akan berjalan semasa anda bermain.