5 permainan dinosaurus yang menyeronokkan di Android

Bercakap tentang permainan yang paling menarik dan menarik, permainan tidak selalu mengenai permainan perang, permainan simulasi, atau permainan FPS. Anda juga boleh mencuba permainan dengan tema unik seperti yang akan dibincangkan kali ini oleh Caris Signal, permainan dinosaur.


Ia mungkin berbunyi dan terdengar sedikit kebudak-budakan. Walau bagaimanapun, siapa yang akan berfikir permainan dinosaur kesepuluh boleh menjadi sangat mencabar dan sangat ketagihan bagi sesiapa yang memainkannya. Bukan sahaja kanak-kanak, bahkan orang dewasa mungkin ketagih memainkan 10 permainan dinosaur ini. Apa itu? Cari jawapan dalam ulasan berikut.

5 Permainan Dinosaur Paling Menarik & Menarik

Jika anda ingin bermain permainan dengan tema dinosaur maka anda harus mencoba bermain semua permainan yang kami rekomendasikan, ya.

1. DINO HUNTER: SHORES DEADLY

Adakah anda pernah membayangkan menjadi pemburu haiwan? Bukan haiwan seperti harimau, singa atau jerung. Walau bagaimanapun, permainan ini akan mencabar anda untuk memburu dinosaur. Ya, permainan dinosaurus yang disebut DINO HUNTER: DEVICE SHORES memiliki konsep permainan di mana Anda diposisikan sebagai pemburu.

Satu fantasi kecil, permainan ini membawa kepada zaman moden di mana anda tersesat di sebuah pulau tanpa nama juga tanpa penduduk. Tetapi siapa sangka, ternyata pulau itu didiami oleh pelbagai dinosaur yang lapar untuk daging manusia. Nah, tugas anda pasti memburu dinosaur menggunakan senjata canggih.

2. Jurassic World ™: The Game

Sesungguhnya, filem legenda legenda 90-an Jurassic Park cukup memberi inspirasi kepada ramai orang, dengan salah seorang daripada mereka mencipta permainan dinosaur dengan tema Jurassic Park. Permainan ini tidak akan membuat pemain memburu atau menjalankan taman dinosaur. Kemudian apa yang perlu dilakukan? Ia mudah, anda hanya perlu bertarung dengan kumpulan dinosaur yang lain.

Permainan ini adalah permainan pertempuran di mana anda perlu mengumpul dinosaur pahlawan untuk melawan kumpulan-kumpulan dinosaur lain. Permainan ini mengambil konsep seperti permainan pertempuran, hanya watak-watak yang bertarung adalah dinosaur.

3. Hunter Dinosaur

Memburu dinosaur dengan gaya moden gaya moden boleh dilakukan oleh pemain permainan Dinosaur Hunter. Permainan dinosaur ini cukup banyak dalam permintaan. Ini dapat dilihat oleh bilangan pengunduh yang telah memuat turun Dinosaur Hunter ke dalam telefon Android mereka. Telah mencatatkan hampir 100,000 kali permainan ini dimuat turun di PlayStore. Selain daripada jumlah pengunduh, permainan

Dinosaur Hunter ini mempunyai pelbagai ciri, salah satunya adalah pelbagai senjata yang boleh digunakan untuk memburu dinosaur. Contoh senjata seperti pistol, bom tangan, senapang mesin, senapang penembak curi, senapang submachine, senapang mesin ringan, dan banyak lagi.

4. DINO DUNIA

Berjuangkan dinosaur, membuat taman dinosaur, menjaga dinosaur sehingga mereka mempunyai anak adalah apa yang mesti dilakukan oleh pemain DINO WORLD Jurassic builder 2. Anda bukan sekadar melakukan pertempuran antara dinosaur, tetapi anda juga harus merawat juga mengembangkan taman dinosaur.

Selain daripada dua perkara ini, anda juga boleh merawat dinosaur dan menaikkan dinosaur. Unik bukan? jika anda bosan bermain bersendirian, anda boleh menyambungkan permainan ke Facebook untuk menjemput rakan-rakan Facebook untuk bermain DINO WORLD Jurassic builder 2 game dengan anda. 

5. Karnivora

Kembali dengan permainan konsep memburu dinosaur. Carnivores, permainan yang mempunyai dua cara untuk bermain iaitu memburu atau bertahan hidup. Jika anda memilih untuk memburu maka anda perlu mengumpul sejumlah dinosaur yang diberikan sebagai misi.

Walau bagaimanapun, jika anda memilih untuk bertahan maka anda tidak boleh dimakan oleh dinosaur! Mudahkan, Carnivores akan melengkapkan pemainnya dengan persenjataan yang lengkap. Terdapat 6 senjata yang sedia digunakan sama ada oleh pemburu atau pemain yang bertahan.