5 Permainan Bola Naga Terbaik di Peranti Android

Reminisce dan ingat masa kanak-kanak tidak semata-mata dengan bermain permainan sekolah lama. Adakah anda ingat anime Dragon Ball? Ya, salah satu anime kegemaran kanak-kanak 90-an di Indonesia. Anime ini cukup memberi inspirasi kepada kanak-kanak dengan gaya Kamehameha. Bukan sahaja kanak-kanak, malah pemaju permainan Android juga mendapat inspirasi untuk mencipta dan membangunkan permainan Dragon Ball.


Sudah tentu inti permainan adalah dalam animasi grafik yang memaparkan watak-watak dalam anime Dragon Ball. Nah, jika anda berminat bermain permainan Dragon-anime bertema, kali ini kami akan meringkaskan mereka untuk anda dalam 10 permainan Dragon Ball yang paling menarik dan mencabar untuk telefon Android.

Permainan Bola Naga yang Menarik di Android Suka watak-watak bola naga animasi? Jika ya, anda perlu memainkan semua permainan yang kami cadangkan di bawah, ya!

5 Permainan Bola Naga Terbaik di Peranti Android :

1. DRAGON BALL Z SET UP BATTLE

Berjuang dengan melawan musuh dan menggunakan mainstays dalam anime Dragon Ball pastinya boleh dimainkan oleh anda. DRAGON BALL Z SET UP BATTLE, permainan yang menarik, menyeronokkan, mencabar dan mendebarkan.

Sebab permainan ini mengambil konsep tindakan di mana anda, para pemain DRAGON BALL Z DOCTURE BATTLE akan bertarung dan melawan kuasa dengan lawan. Anda boleh menentukan watak yang akan anda gunakan, dari Goku ke watak Dragon Ball yang lain.

2. DRAGON BALL LEGENDS

Salah satu permainan yang dipilih editor terbaik dengan tema Dragon Ball juga adalah satu kemestian untuk anda bermain. Sebabnya, DRAGON BALL LEGENDS didasarkan pada cerita dari Akira Toriyama. Dalam permainan ini, semua pemain perlu lakukan adalah bertarung dengan musuh. Apabila berperang, anda boleh menggunakan pelbagai kemahiran dengan kombo yang kuat.

Selain dari konsep bermain yang menarik, sebenarnya DRAGON BALL LEGENDS juga mempunyai antara muka yang mudah dan permainan. Jadi, pemain DRAGON BALL LEGENDS yang baru tidak akan keliru dengan bermain permainan ini.

3. Warrior Peringkat Kuasa Akhir (RPG)

Jika permainan Dragon Ball ini mempunyai konsep meratakan seperti RPG, di mana pemain boleh melatih naga dan meningkatkan tahap dan kekuatan masing-masing. Di samping itu, Final Power Level Warrior (RPG) juga membentangkan pelbagai daya dan transformasi yang sangat kuat.

Nah, menjadi pemain terkuat di The Final Power Warrior (RPG), maka anda harus rajin bermain dengan bertarung dan terus berlatih.

4. Stick Warriors: Shadow Fighter

Mahu bermain permainan bertema bola naga yang menyenangkan dan mencabar? Jika ya, anda harus cuba Stick Warriors: permainan Shadow Fighter. Seperti namanya, di sini anda akan bertindak sebagai warganegara tongkat dengan watak bola naga. Nah, watak-watak dalam permainan ini juga mempunyai banyak variasi. Dikenali, Stick Warriors: Shadow Fighter mempunyai lebih daripada 20 karakter yang boleh anda bermain sebagai pahlawan.

Selain memaparkan pelbagai watak, permainan ini juga menyediakan lebih daripada 30 peta yang boleh anda cuba untuk bertarung dengan lawan anda. Jadi, anda tidak akan bosan dengan persekitaran dan peta yang sama. Tidak hanya itu, permainan ini juga mempunyai mod main dalam talian di mana anda boleh melawan Stick Warriors: pemain Shadow Fighter dari seluruh dunia. Menarik, kan?

5. Anime Ultra Saiyan Fantastic

Seterusnya, kami mencadangkan permainan Ultra Anime Ultra Saiyan. Sama seperti permainan sebelumnya, ini adalah permainan tindakan yang menarik, menarik, dan juga mencabar. Sebabnya, di sini anda boleh melawan pemain 1 vs 1 hingga 4 vs 4. Tetapi, jika anda mahukan sesuatu yang lebih menarik, permainan Ultra Anime Ultra Saiyan juga menawarkan mod kejohanan.

Dalam mod itu, anda akan dijemput untuk melawan pemain-pemain Ultra Anime Saiyan dari seluruh dunia. Jika anda menang dengan pemain lain, maka anda boleh keluar sebagai juara. Sebagai pemenang, sudah tentu anda akan mendapat banyak faedah menarik.