5 Permainan Iron Man Terbaik pada telefon pintar Android

Marvel mencipta koleksi cerita super pahlawan yang terkenal kerana menjadi sangat menarik dan menyeronokkan untuk ditonton. Salah satu filem Marvel ialah Iron Man. Seperti yang anda tahu, Iron Man berjaya dengan 3 filem. Kejayaan ini juga memberi inspirasi kepada para pembuat permainan untuk membangun dan membuat permainan yang unik. Ya, sebahagian daripada mereka membuat permainan Iron Man terbaik.


Permainan Iron Man ini tentu akan sangat melekat pada konsep memerangi musuh yang disertai dengan memakai pakaian besi. Beberapa pemaju permainan membuat permainan dengan pelbagai konsep. Terdapat hadir dalam permainan arked dan juga permainan tindakan. Ingin tahu 5 permainan Iron Man terbaik?

Permainan Iron Man yang paling menarik di Android Love the Marvel character, Iron Man? Jika ya, anda harus mencuba semua permainan yang kami cadangkan di bawah ini, ya!

5 Permainan Iron Man Terbaik pada telefon pintar Android :

1. PERMAINAN MARVEL of Champions

Walaupun ini bukan permainan khusus yang memaparkan Iron Man, tetapi Peraduan Juara MARVEL juga memperlihatkan tokoh Iron Man di dalamnya. Dalam permainan ini, semua yang anda perlu lakukan adalah berjuang dan keluar menang.

Nah, inilah banyak pilihan watak. Watak-watak dalam Peraduan Juara MARVEL disesuaikan dengan wira super yang dibawa oleh Marvel, termasuk Iron Man. Jadi, apabila anda mahu bertarung, anda boleh memilih watak Iron Man. Tidak semestinya, kemahiran setiap watak juga berbeza, seperti Iron Man yang akan dilengkapi dengan gaya gaya Iron Man sebenar.

2. Flying Robot Grand City Rescue

Menyelamatkan rakyat dari ancaman musuh berbahaya dan mengganggu menjadi misi utama yang mesti dilakukan oleh setiap pemain permainan Flying Robot Grand City Rescue. Permainan Iron Man ini membawakan animasi grafik dengan watak superhero yang dibuat oleh Marvel. Jangan lupa juga, Flying Robot Grand City Rescue dilengkapi dengan pelbagai ciri andalan.

Dalam permainan, pemain dibebaskan menggunakan kemahiran, senjata, dan bahkan berperang dengan musuh. Sudah tentu menggunakan semua senjata yang telah disediakan. Bukan sahaja misi untuk menyelamatkan rakyat, sebagai wira, anda perlu membantu polis dan krew ambulans untuk membantu mereka.

3. Iron Avenger - Tiada Had

Dalam permainan ini, anda akan bertindak sebagai Pembalas Besi. Iaitu, anda seorang tentera atau pasukan khas yang bertujuan untuk perdamaian dunia. Sebabnya, dunia dalam permainan ini penuh dengan musuh jahat yang ingin menakluk bumi. Nah, inilah peranan anda terhadap orang jahat dengan pelbagai kemahiran yang mereka ada.

Setiap kemahiran dalam Iron Avenger - Tiada Had juga disesuaikan dengan watak anda yang dipilih. Untuk watak terdapat banyak variasi, jadi anda tidak perlu dikelirukan memilihnya. Oh ya, setiap watak yang anda pilih juga boleh ditingkatkan menjadi lebih kuat dan mempunyai lebih banyak kemahiran. Malah, anda boleh menukar warna watak atau jubah itu.

4. Besi Bat 2

Bayangkan jika Bat Man dan Iron Man disusun, maka ini adalah hasil permainan Iron Bat 2. Permainan yang dibuat oleh BrainFreeze masih akan mengambil Iron Man sebagai tema, tetapi sedikit lebih diubahsuai bersama dengan Bat Man. Hadir sebagai permainan aksi Iron man genre, tentu saja mempunyai pesona tersendiri.

Permainan ini juga melengkapkannya dengan semua jenis ciri-ciri yang unggul. Anda boleh bermain dengan mudah kerana Iron Bat 2 dilengkapi dengan Kawalan Mudah. Bukan itu sahaja, anda juga boleh menjemput rakan-rakan untuk bermain menggunakan multiplayer.

5. Iron Avenger - RPG Peperangan Infinite

Seterusnya, kami mengesyorkan permainan yang dinamakan Iron Avenger - RPG Infinite Warfare. Dalam permainan ini, anda memainkan peranan Iron Avenger yang mempunyai tugas untuk melawan jenayah. Dikenali, permainan ini mendakwa bahawa mereka mempunyai pelbagai karakter watak jahat dengan tahap kesulitan yang membuat pemain lebih teruja.

Sebagai tambahan kepada variasi dalam pelbagai karakter penjahatnya, Iron Avenger - Infinite Warfare RPG juga mempunyai karakter Iron Avenger yang bervariasi. Tetapi, untuk menggunakan semua aksara ini, anda mesti membuka kunci pertama. Untuk dapat membuka kunci pastikan anda mengikuti setiap cabaran yang disediakan oleh permainan ini, ya.