5 Permainan Spongebob Terbaik di Smartphone Android

Mungkin ia dekat dengan setiap kanak-kanak, walaupun semua orang, kedua-dua kanak-kanak dan orang dewasa, tahu kartun ini dicipta oleh Nickelodeon. Ya, orang kuning yang mengalir perut digunakan sebagai salah satu permainan yang menarik untuk Android HP. Anda boleh memainkan permainan Spongebob dan tentunya 5 permainan berikut adalah sama menarik seperti permainan anime, atau permainan lain. Pelbagai konsep permainan Spongebob telah berkembang. Terdapat permainan Spongebob dalam genre arked, kasual, pengembaraan, dan banyak lagi.


Permainan Spongebob di telefon bimbit anda Anda ingin tahu bagaimana kemunculan 5 permainan Spongebob yang paling menarik.

5 Permainan Spongebob Terbaik di Smartphone Android :

1. SpongeBob Bergerak Dalam

Bermain permainan simulasi memang sangat menarik. Lebih-lebih lagi jika grafik animasi yang ditawarkan adalah watak-watak kartun kegemaran seperti Spongebob. Kali ini pemaju permainan Nickelodeon membawa permainan di mana para pemain akan bermain dalam mengatur bandar yang menduduki Spongebob, Bikini Bottom.

Anda akan diminta mengaturkan bandar. Seperti bandar di Bikini Bottom, anda akan diminta membuat rumah batu untuk Patrick, rumah Squidward, Krusty Crab, dan keperluan lain di bandar Bikini Bottom. SpongeBob Moves In, juga membentangkan di mana pemain boleh berinteraksi dan juga bermain dengan watak Spongebob yang lain.

2. Stesen Permainan SpongeBob

Tidak boleh kalah, bahkan pemaju permainan dengan nama BlueArk juga dikembangkan juga membuat permainan bertema kartun dari Nickelodeon. Mereka menamakan permainan Station Game SpongeBob. Terdapat dua misi utama dalam permainan ini. Pertama, anda mesti menyimpan formula Krabby Patty.

Ya, formula telah dicuri oleh Plankton, menangkap semula formula. Selepas melengkapkan misi untuk menyelamatkan formula rahsia, teruskan dengan membangun formula. Selepas itu, anda boleh menjalankan restoran Krusty Crab! Jika anda bosan mengurus restoran yang menyajikan burger, anda boleh bermain spongebob yang berjalan di Stesen Permainan SpongeBob.

3. Juara Bola Sepak Nickelodeon - SpongeBob Soccer

Adakah anda ingin bermain permainan konsep bola dengan tema Spongebob? Jika ya, anda perlu memainkan permainan Juara Bola Sepak Nickelodeon - SpongeBob Soccer. Seperti namanya, permainan ini bukan sahaja menyajikan watak-watak dari kartun Spongebob, tetapi semua watak dari Nickelodeon ada di sini, dari Spongebob ke Dora.

Selain pilihan karakter lengkap, permainan ini juga dilengkapi dengan ciri-ciri yang cukup menarik, seperti mod permainan yang cukup banyak. Mod permainan yang anda boleh cuba adalah perlawanan, penentuan penalti, kejohanan, liga, cawan dan banyak lagi. Di samping menyediakan banyak mod main, permainan ini juga dilengkapi dengan 5 pilihan persekitaran yang membuat pemain tidak bosan mengenali anda!

4. Super Marah Sponge

Sudah tentu anda sudah biasa dengan permainan Angry Bird? Ya, Super Marah Sponge menyajikan permainan dengan bermain mirip dengan permainan Angry Bird, hanya di sini pemain akan diminta untuk melompat. Perbezaannya ialah watak-watak yang muncul dalam permainan Super Angry Sponge ini adalah watak-watak kuning dari Nickelodeon, Spongebob.

Cara bermain mudah dan cenderung mudah, pemain akan diminta untuk melompat menggunakan Sponge Marah untuk menurunkan musuh. Terdapat pelbagai tahap yang mencabar. Di samping itu, anda juga boleh berurusan terus dengan bos musuh.

5. SpongeBob Bubble Party

Masih sekitar permainan di Android dengan menyampaikan tema dan karakter Spongebob dalam permainan. Permainan ini dipanggil SpongeBob Bubble Party. Pop sebagai banyak belon secepat dan secepat mungkin adalah apa yang setiap pemain mesti lakukan jika dia mahu mendapatkan skor tertinggi dalam permainan.

Mudah dan mudah untuk bermain, pemain hanya perlu menyatukan sekurang-kurangnya 3 gelembung dengan bentuk dan watak gelembung yang sama. Anda akan mendapat markah daripada menyatukan gelembung. Jika anda boleh menyatukan lebih daripada 3 gelembung, tentu saja anda akan mendapat lebih banyak skor.