5 Permainan Hello Kitty Lucu dan Terbaik di Android

Permainan lucu tidak terhad kepada permainan yang boleh menggoncang perut sambil ketawa. Anda juga boleh bermain permainan comel dan comel dengan watak kucing buatan Jepun. Ya, permainan Hello Kitty, kerana diketahui bahawa Hello Kitty adalah watak kartun dari Tanah Sakura yang sangat disukai oleh anak-anak, terutama anak perempuan.

Permainan ini sesuai untuk kanak-kanak perempuan kerana kecenderungan warna yang biasanya disukai oleh kanak-kanak perempuan. Selain warna, watak Hello Kitty yang comel dan comel juga menjadi perhatian yang menarik untuk kanak-kanak.


Hello Kitty Game on Android Ini adalah permainan Hello Kitty yang kami telah dirumuskan dengan sukses. Adakah terdapat permainan tentang Hello Kitty memasak, berpakaian, berbasikal, salun, hari jadi? Cari jawapan dalam ulasan berikut.

5 Permainan Hello Kitty Lucu dan Terbaik di Android :

1. Hello Kitty Nail Salon

Seperti yang anda ketahui, memang ada kemungkinan bahawa kebanyakan peminat Hello Kitty adalah perempuan. Itulah sebabnya permainan Hello Kitty Nail Salon menyajikan konsep permainan kasual dan bermain seolah-olah melakukan salon kuku.

Dalam permainan ini, pemain akan diminta melakukan hiasan pada kuku. Ya, kuku kuku yang berwarna-warni dengan pelbagai jenis perhiasan boleh digunakan untuk permainan ini. Sebabnya, ia menyediakan pelbagai kuku menggilap berwarna-warni, bentuk kuku yang berbeza, kepada reka bentuk kuku unik yang dibentangkan dalam permainan ini.

2. Hello Kitty Café

Tidak berpakaian di salon, kali ini permainan Hello Kitty datang sebagai permainan di mana pemain akan menjalankan kafe. Ya, anda akan diletakkan sebagai Hello Kitty yang memiliki kafe. Anda boleh mengupah pekerja untuk membantu semua keperluan di kafe. Bukan itu sahaja, malah pemain boleh menghiasi kafe mereka sendiri.

Letakkan semua keperluan di kafe dan buat kafe yang selesa dan comel juga. Tidak cukup, itu sahaja yang perlu anda lakukan adalah untuk melayani pembeli di kafe. Kelajuan anda dalam melayani pembeli juga mesti dilakukan.

3. Hello Kitty Jewel Town Match 3

Mungkin anda sudah biasa dengan permainan permata. Nah, kali ini permainan dengan watak animasi Hello Kity mempunyai konsep bermain seperti permainan permata. Anda boleh memanggil permainan dengan nama Hello Kitty Jewel Town Match 3. Permainan ini agak menarik dan ketagihan untuk dimainkan oleh sesiapa sahaja.

Permainan ini mempunyai persamaan dengan permainan permata lain, di mana pemain mesti menyamakan sekurang-kurangnya 3 permata. Tetapi unik, Hello Kitty Jewel Town Match 3 menawarkan perkara-perkara luar biasa di mana terdapat juga pemain yang boleh menghias dan mencantikkan bilik mereka.

4. Hello Kitty Lunchbox

Masih di sekeliling permainan yang lucu dan comel dalam gaya Hello Kitty. Kali ini mungkin pemain, terutama gadis, akan suka bermain-main dengan Hello Kitty Lunchbox. Sebab permainan ini menyajikan permainan di mana pemain boleh memasak kotak untuk makan tengahari.

Anda boleh memasak 4 makanan yang unik dan menarik yang telah disediakan oleh permainan. Selain memasak, anda juga bebas menghias makan tengah hari untuk menjadikannya lebih menarik dan cantik. Malah, kotak makan tengah hari boleh dihiasi pada kehendak. Cukup menarik, menarik, dan juga unik.

5. Hello Kitty Games

Mahu bermain detektif dengan watak Hello Kitty animasi? Anda boleh, dengan bermain Hello Kitty Games. Seperti namanya, di sini pemain diminta untuk menyelesaikan pelbagai kes dengan banyak petunjuk. Nah, untuk menyelesaikan kes, anda perlu bermain beberapa permainan, contohnya mencari item tersembunyi.

Di samping itu, anda juga diminta untuk mencari kata-kata, bentuk sepadan, menghafal imej, dan banyak lagi misi yang mesti diselesaikan. Jika misi itu berjaya, maka itu bermakna anda berjaya menjadi detektif Hello Kitty.