5 permainan Spiderman terbaik dan paling menarik di Android

Apa yang anda ingat tentang Marvel? Ya, tentu saja berdering beberapa supermen yang siap membantu rakyat bumi dari kesengsaraan. Selain daripada semua wira-wira yang dibuat oleh Marvel, kali ini Caris Signal bertujuan untuk meninjau beberapa permainan yang mengambil tema salah satu daripada wira-wira di Marvel, permainan Spiderman.


Spiderman, salah seorang ahli superhero di Marvel, yang terkenal dengan cap dagangnya, meletakkan web seperti labah-labah, membuat beberapa pembuat permainan Android berasa terinspirasi. Sebagai tambahan kepada permainan Iron Man, ternyata bahawa permainan Spiderman tidak kalah menarik dan menyeronokkan untuk bermain di telefon Android. Penasaran? Semak ulasan berikut mengenai Kami.

5 permainan Spiderman terbaik dan paling menarik di Android :

1. PERMAINAN MARVEL Juara

Bersenjata sebagai salah satu permainan konsep tindakan, permainan yang menarik ini menyajikan permainan di mana para pemain akan bertarung dan juga melawan musuh. Di sini menyediakan pelbagai watak Marvel yang boleh dipilih secara langsung untuk menjadi pemain permainan superhero MARVEL Contest of Champions.

Salah satu wira terkenal Marvel, Spiderman, juga dibentangkan dalam permainan yang telah dimuat turun oleh lebih daripada 2 juta kali di PlayStore ini. Permainan Spiderman ini mengambil pemainnya dalam pertempuran sengit di mana lelaki labah-labah akan melawan watak-watak Marvel yang lain. Sudah tentu anda juga boleh memilih pakatan dan meningkatkan kemahiran anda.

2. MARVEL Spider-Man Unlimited

Tidak boleh kalah, Gameloft, pemaju dan pencipta permainan Spiderman, juga menyajikan permainan bertema Spiderman yang cukup menarik dan menyeronokkan untuk dimainkan di Telefon Pintar Android. Konsep permainan tindakan, pertarungan yang mencabar antara Spiderman dan musuhnya.

Sudah tentu di sini para pemain akan diletakkan sebagai wira pahlawan Marvel, Spiderman. Dalam permainan ini menyediakan Sinister Enam, di mana ia adalah tahap kesukaran yang dapat diuji oleh para pemain; THE GREEN GOBLIN (ISU 1), VISI (ISU 2), ELECTRO (ISU 3), SANDMAN (ISU 4), DOC OCK (ISU 5), DAN MYSTERIO (ISU 6).

3. MARVEL Fight Masa Depan

Sesungguhnya sebahagian daripada kamu sudah biasa dengan cerita-cerita yang dibangkitkan oleh Marvel. Ya, MARVEL Future Fight adalah permainan yang menyediakan wira-wira untuk seluruh cerita Marvel, termasuk Spiderman. Permainan ini ditawarkan kepada pencinta permainan Android dengan bebas memilih salah satu watak pahlawan dari Marvel, terutama Spiderman.

Anda boleh menjadi lelaki labah-labah yang bersedia melindungi bumi daripada ancaman musuh. Mengatakan bahawa agen S.H.I.E.L.D memanggil anda untuk meminta pertolongan kerana akan ada serangan dari musuh. Ini adalah masa untuk Spiderman untuk bertindak, sudah tentu dengan semua kuasa yang Spiderman, anda boleh menakluk musuh.

4. Marvel Puzzle Quest

Ia masih mengenai permainan Spiderman, tokoh superhero dalam bentuk lelaki labah-labah. Kali ini permainan konsep puuzle. Mungkin permainan ini boleh dikatakan hampir sama dengan permainan permata, tetapi pasti ada sesuatu yang unik di sebalik permainan teka-teki bertema Spiderman ini.

Quest Puzzle Marvel menyajikan semua watak superhero dalam kisah Marvel termasuk Spiderman. Di sini anda akan dijemput untuk bertanding dengan musuh menggunakan konsep permata. Setiap kali anda menyelesaikan misi, pemain akan mendapat watak baru, termasuk Spiderman. Spiderman sendiri mempunyai kemahiran yang baik untuk menurunkan musuh.

5. The Amazing Spider-Man

The Amazing Spider-Man adalah permainan bertema Spiderman di mana pemain akan diletakkan sebagai wira, Spiderman. Dalam permainan ini, pemain dapat menikmati pelbagai ciri-ciri unggul yang telah dipasang ke dalam permainan yang dibuat oleh pemaju Gameloft ini.

Permainan genre tindakan ini akan membawa pemain dalam permainan dengan sensasi pertempuran yang menarik. Anda diminta untuk melawan pelbagai musuh, tentu saja, dengan pelbagai cabaran dan halangan. Terdapat kira-kira 25 misi yang siap untuk disiapkan.