5 Permainan Transformer Terbaik untuk Main di Telefon Android

Bumblebee dan Optimus Prime, dua watak Transformer yang paling popular. Kedua-dua aksara ini juga menjadi inspirasi untuk membuat permainan. Permainan robot yang boleh menjadi ahli wira boleh menjadi kereta. Ya, beberapa pembuat permainan di Android membuat permainan Transformer dengan konsep yang berbeza.


Walaupun permainan Transformer dibuat dengan konsep yang berbeza, tetapi 5 Permainan Transformer ini menyeronokkan untuk dimainkan pada telefon Android. Sudah tentu, sepuluh permainan watak Transformer juga sangat ketagihan dan unik. Ingin tahu apa yang 5 permainan Transformer terbaik untuk bermain di telefon bimbit Androi? Semak ulasan berikut.

5 Permainan Transformer Terbaik untuk Main di Telefon Android :

1. TRANSFORMER: Dipalsukan untuk Berjuang

Pertempuran ala Transformer kembali datang dari permainan yang dilayani oleh pemaju Kabam. Pembangun dan pencipta permainan ini membentangkan permainan yang mencabar di mana para pemain boleh bertarung dan bertarung dengan setiap watak dalam Transformer.

Walau bagaimanapun, anda juga boleh memilih untuk tidak bertarung dengan watak Transformer tetapi sebaliknya menjadi persekutuan mereka. Sudah tentu anda perlu memilih siapa yang akan menyertai pasukan anda. Sekiranya anda tidak berminat dengan watak Transformer yang ada untuk menjadi pasukan, pemain boleh menyertai pasukan rakan-rakan pemain permainan ini, anda tahu?

2. Angry Birds Transformers

Sudah tentu anda tahu permainan Angry Bird. Permainan melontar burung untuk menurunkan babi. Nah, apa yang berlaku jika Angry Birds menjadi Transformer? Tidak perlu bayangkan, anda hanya perlu memainkan permainan Angry Birds Transformers. Ya, permainan mana watak Angry Birds menjadi tokoh robot Transformer.

Anda tidak akan diberitahu untuk membuang Transformer Burung ini, apa yang anda lakukan adalah melawan musuh seperti yang ada dalam filem Transformer. Watak seperti Optimus Prime dan Bumblebee juga wujud dalam permainan yang telah dimuat turun oleh lebih daripada 1 juta kali ini yang anda tahu. Bukan sahaja dua watak Transformer, sudah tentu ada watak Transformer yang lain. Ingin tahu tentang Angry Bird dalam gaya robot Transformer gaya?

3. Transformers: RobotsInDisguise

Kali ini permainan Transformer datang dengan permainan yang tidak memerlukan sambungan internet di semua alias di luar talian. Bukan itu sahaja, anda juga boleh mendapatkan permainan ini secara percuma. Dalam permainan, anda akan bertindak sebagai robot Transformer dengan konsep memerangi musuh. Konsep pertempuran di Transformers: RobotsInDisguise adalah satu demi satu.

Walau bagaimanapun, anda juga boleh mempunyai satu pasukan. Pemain boleh memilih sesiapa sahaja untuk menjadi pasukan pertarungan. Sekiranya watak anda bosan berjuang, gantikan dengan watak lain pada pasukan anda. Menarik bukan?

4. TRANSFORMERS: Earth Wars

Berjuang sama seperti dalam filem Transformer adalah kelebihan permainan ini. Anda boleh memanggil permainan ini TRANSFORMERS: Earth Wars. Di sini pemain akan diposisikan sebagai autobots yang ditugaskan untuk melindungi bumi dari bahaya Decepticon.

Bukan sahaja melindunginya, anda mesti memenuhi pelbagai keperluan autobots serta membina ibu pejabat khas untuk autobots. Pemain juga akan menyertai pasukan Bumblebee dan Optimus Prime untuk memerangi jenayah. Jangan hanya fokus pada ibu pejabat, perhatikan kebolehan dan kekuatan setiap autobot. Meningkatkan autobot kuasa dan kemahiran anda.

5. Transformers Bots Penyelamat: Hero

Melaksanakan misi pengalamatan adalah tugas utama permainan Transformers Rescue Bots: Hero. Permainan Android ini menyajikan permainan di mana Transformers bersedia untuk menyelamatkan rakyat yang sedang mengalami kesulitan.

Pemain boleh menjadi Transformers untuk menyelamatkan bencana alam seperti gempa bumi. Juga, anda boleh menyelamatkan penduduk dari jentik ayam merah di tengah-tengah bandar. Pelbagai Transformer ditawarkan dari Transformers polis, helikopter Transformer, enjin api Transformer, kepada transformer khas untuk pembinaan.