5 Best Elsa Frozen Games pada Peranti Android

Di samping Nickelodeon dengan permainan Spongebob dan permainan Doranya, Disney tidak mahu kalah oleh watak kartun yang menginspirasikan beberapa pemaju permainan Android untuk membuat permainan dari Disney. Kali ini, permainan Elsa Frozen bersedia dimainkan pada peranti Android. Salah satu watak kegemaran atau watak kartun kanak-kanak ini turut hadir di PlayStore sebagai permainan yang menarik.


Kali ini kami mengumpulkan dan merangkuminya ke dalam 5 permainan Elsa Frozen yang sangat menyeronokkan dan menarik untuk dimainkan, terutamanya untuk kanak-kanak. Permainan Elsa Frozen ini juga menyajikan konsep yang berbeza, terdapat permainan pakaian, permainan salon, dan permainan untuk menjaga bayi daripada Elsa.

The Elsa Frozen Most Exciting Game Ingin bermain permainan dengan karakter Elsa dari Frozen? Kemudian cuba semua permainan ini, ya! Mari kita lihat permainan kelima Elsa Frozen bersuara versi Kami.

5 Best Elsa Frozen Games pada Peranti Android :

1. Jatuh Percuma Beku

Sudah lebih daripada 1.5 juta muat turun, muat turun permainan ini yang dibuat oleh pemaju Disney ini, Frozen Free Fall. Permainan yang menarik dan menarik ini adalah konsep dengan bermain teka-teki. Anda boleh memadankan satu imej yang lain dan mendapatkan mata.

Sekurang-kurangnya, anda mesti memadankan 3 imej dalam Frozen Free Fall. Jika anda boleh mendapat lebih daripada 3 gambar, sudah tentu mata dan skor yang akan diperoleh akan lebih banyak lagi. Frozen Free Fall, sesungguhnya permainan yang direka untuk kanak-kanak.

Sebagai tambahan kepada permainan yang menarik, Frozen Free Fall menawarkan grafik animasi yang menarik di mana puteri ais bergaya Frozen muncul sebagai latar belakangnya.

2. Parti Makeup Spa Icy Queen

Tidak boleh dilupakan oleh Disney, babygamesapps juga mengembangkan permainan yang menarik untuk kanak-kanak. Sesungguhnya, permainan Parti Makeup Spa Icy Queen sesuai untuk kanak-kanak perempuan. Kerana, dalam permainan ini, pemain akan diminta untuk berpakaian puteri Elsa. Anda perlu membuatnya cantik dan menarik sebaik mungkin.

Di sini juga, para pemain boleh membuat dan membuat secara bebas mengikut kehendak mereka. Bermula dari gincu, pemerah pipi, serbuk, eyeliner, walaupun anda juga akan memakai topeng muka untuk penjagaan Elsa.

3. Ice Princess Doll House Games

Seterusnya, terdapat satu lagi permainan yang menarik yang mengambil tema Frozen iaitu Ice Princess Doll House Games. Sesuai dengan nama permainan, di sini pemain nampaknya sedang memainkan rumah anak patung, di mana anak patung itu sendiri adalah watak Elsa dalam kartun beku.

Apa yang perlu dilakukan? Sebagai pemain, anda boleh menghiasi bilik Elsa, sambil menambah pelbagai jenis perabot yang bagus di dalam biliknya. Selepas bilik mula selesai, maka anda boleh merancang untuk membuat istana yang dipenuhi dengan ais.

4. Princess Salon: Parti Beku

Malah, berdandan dan permainan berpakaian adalah salah satu permainan kegemaran kanak-kanak, terutama untuk kanak-kanak perempuan. Princess Salon: Parti Beku juga membentangkan permainan di Android dengan konsep berpakaian dan berpakaian gaya puteri dalam kartun Disney, Frozen. Permainan ini mempunyai cerita di dalamnya.

Bermula daripada puteri ais yang dijemput untuk pesta di istana yang megah. Sudah tentu di istana akan ada seorang putera kacak. Tidak mahu kelihatan kurang menarik, puteri meminta bantuan pemain untuk berpakaian dan memilih pakaian untuknya. Menarik bukan? Anda boleh memuat turun permainan di sini.

5. cy Icy berdandan permainan Tanah beku

Walaupun ia tidak menyediakan ciri berdandan dalam permainan, Icy berdandan permainan Tanah beku boleh diklasifikasikan sebagai sangat menarik untuk bermain di telefon Android. Icy berdandan permainan Tanah beku adalah permainan di mana para pemain dapat mengubah pakaian Elsa Frozen mengikut kehendaknya. Pelbagai pakaian dipersembahkan dalam permainan yang telah dimuat turun oleh lebih daripada 26,000 kali.

Icy dress up permainan Tanah beku juga membentang bukan sahaja pakaian, aksesori yang disediakan juga berbeza-beza. Bermula dari anting-anting, rantai, gelang, dan lain-lain.