5 Permainan Super Mario Terbaik untuk Main di Android

Mungkin bagi kebanyakan orang yang menjadi pencinta permainan, sudah biasa dengan permainan sekolah lama bernama Super Mario Bros. Permainan Super Mario pertama kali muncul pada tahun 1985 pada konsol permainan, Nintendo. Sekarang, kecanggihan teknologi menjadikannya mudah untuk anda, pencinta Super Mario, untuk bermain permainan Super Mario menggunakan hanya peranti Android. Anda boleh memainkan pelbagai permainan Super Mario. Sudah tentu semua permainan ini agak menarik dan tidak kurang menyeronokkan dengan permainan asal.

Permainan Super Mario ini Fun to Play Kali ini, Kami mengemasnya dengan mengumpul 5 permainan Super Mario terbaik dari versi Caris Signal serta permainan lain yang menarik.


Ingin tahu bagaimana keseronokan 5 permainan ini? Seterusnya lihat semakan.

5 Permainan Super Mario Terbaik untuk Main di Android :

1. Super Mario Run

Tidak mahu mengecewakan peminat peminat permainan Super Mario, Nintendo membentangkan Super Mario Bros pada Android. Permainan ini dipanggil Super Mario Run. Belum lama dahulu di PlayStore, jumlah pengunduh telah mencapai lebih dari 800,000 kali.

Terkenal kerana bersenang-senang dan ketagihan, Super Mario Run juga menawarkan perkara yang sama seperti versi Nintendo Super Mario. Anda boleh memainkannya sebagai watak Super Mario yang menyelamatkan peach princess pada akhir pengembaraan anda.

Tidak hanya menyajikan permainan yang sama seperti Nintendo, Super Mario Run dilengkapi dengan 3 mod permainan iaitu World Tour, Rally Toad dan Kingdom Builder.

2. Super Bino Go

Sama seperti permainan Super Mario yang terkenal, Super Bino Go juga boleh dimainkan dengan cara yang sama. Di sini anda menjadi Super Mario yang mesti mengambil setiap syiling yang terdapat dalam perjalanan pengembaraannya. Walau bagaimanapun, apabila anda akan mengambil duit syiling anda akan menemui pelbagai halangan dan cabaran. Rintangan dan cabaran ini adalah raksasa yang boleh memakan awak pada bila-bila masa. Oleh itu, anda mesti melawannya dengan menghancurkan raksasa itu sehingga mati.

Selain menarik minat pelbagai cabaran, Super Bino Go juga menyediakan pelbagai tahap yang sangat mencabar. Terkenal, permainan ini menyediakan 7 pulau dengan 140 tahap yang masih diperbaharui secara teratur. Di samping itu, terdapat juga 7 bos yang anda sudah bersedia untuk bertempur dan kalah. Bukan itu sahaja, permainan Super Bino Go juga menjamin kawalan yang baik dan sama seperti Super Mario seperti biasa. Mahu cuba bermain?

3. Dunia Lep

Membawa konsep serupa dengan permainan Super Mario di Nintendo, Dunia Lep?, Itulah bagaimana ia dipanggil untuk permainan ini. Tidak mahu kalah dengan permainan konsep Super Mario yang lain, Dunia Lep? juga menyediakan permainan yang menarik dan bersedia untuk mencabar para pemain dengan pelbagai jenis tingkatan yang berbeza.

Dunia Lep diisytiharkan mempunyai lebih daripada 136 peringkat siap untuk ditawan. Bukan itu sahaja, 6 latar belakang atau rantau yang berbeza sedia untuk anda nikmati ketika bermain. Malah, Dunia Lep? tambahkan ciri-ciri dengan 9 musuh atau 9 raksasa yang berbeza yang sedia untuk anda hadapi.

4. Lep's World 2

Selepas berjaya dengan versi pertama Dunia Lep, sekarang mereka hadir dengan versi kedua, Lep's World 2 ??. Cara bermain tidak jauh berbeza seperti permainan Super Mario secara umum atau Super Mario klasik dibesut oleh konsol permainan Nintendo.

Siapa yang membuat Lep's World 2 ?? berbeza dari versi pertama dalam ciri-cirinya. Sekiranya sebelum ini dibentangkan 136 tahap, kini dalam Lep's World 2, ia telah dikurangkan kepada hanya 90 tahap. Jangan berasa kecewa, di Dunia Lep 2 ?? Sebaliknya 1 kawasan baru ditambah. Jadi, dalam Dunia Lep 2 ?? Sebenarnya ada 10 kawasan yang berbeza untuk pemain.

5. Dunia Lep 3

Tidak berpuas hati dengan dua versi permainan Lep, anda boleh mencuba permainan Lep's World 3 ???. Sekarang versi ketiga disampaikan oleh masih menyajikan konsep permainan seperti Super Mario. Tidak menyampaikan latar belakang atau rantau yang berlainan, tetapi kali ini Lep's World 3 ??? membentangkan satu saluran cerita yang unik.

Dikemukakan dalam permainan Dunia Lep 3? terdapat sebuah kampung bernama Leprechaun. Kampung ini sangat cantik dan sangat damai. Walau bagaimanapun, tiba-tiba kampung menjadi gelap dan terdapat banyak serangan kilat di langit. Itu di mana kali pertama raksasa mencuri emas dan menawan rakyat.

Hanya Lep boleh bertahan, dan kini tugas anda sebagai Lep adalah untuk melepaskan penduduk dan mencari emas yang dicuri.