5 Permainan Lego Terbaik dan Paling Menarik di Android Mobile

Potongan-potongan kecil yang boleh diatur ke dalam mana-mana model dengan warna menarik yang ditawarkan oleh Lego. Ini juga menjadikan pemaju dan pencipta permainan tidak kehabisan idea untuk membuat permainan dengan tema permainan Lego atau Lego. Pelbagai permainan Lego disediakan dengan konsep dan pemaju permainan yang berbeza.


Permainan Lego ini bukan sahaja bertujuan untuk kanak-kanak. Sebabnya, sepuluh versi terbaik permainan Lego Caris Signal kali ini adalah permainan yang lebih sejagat dan boleh dimainkan oleh sesiapa sahaja, terutama bagi anda pencinta Lego. Pelbagai bentuk Lego juga dipersembahkan untuk dimainkan. Tertarik dengan cadangan isyarat kelima? Semak ulasan berikut.

5 Permainan Lego Terbaik dan Paling Menarik di Android Mobile :

1. LEGO® DC Mighty Micros

Seperti filem DC? Jika anda seorang penggemar DC, maka anda juga harus mencuba permainan LEGO yang membawa watak DC ini. Tidak hanya membawa watak Batman, artikel dalam LEGO® DC Mighty Micros, anda boleh memilih 3 watak sejuk dari DC iaitu Batman, Wonder Woman, dan Superman.

Bukan itu sahaja, dalam LEGO® DC Mighty Micros anda perlu melengkapkan pelbagai misi. Bermula dari misi paling mudah ke misi paling sukar. Ganjaran yang diberikan untuk menyelesaikan misi juga agak menarik.

2. LEGO® Juniors Create & Cruise

Masih dengan pemaju Sistem A / S LEGO, bukan duel atau permainan genre aksi. Kali ini pemaju permainan membentangkan permainan yang lebih mendidik kanak-kanak dan mengembangkan kreativiti mereka. Dengan bermain permainan ini yang dipanggil LEGO® Juniors Create & Cruise, para pemain akan bebas membuat Legos sekeras-kerasnya.

Pemain boleh membuat pelbagai jenis kenderaan dengan Lego digital ini. Tetapi, tentu saja, untuk mendapatkan set Lego, pemain mesti membuka kunci terlebih dahulu. Bagaimana untuk membuka kunci, sememangnya, dengan melengkapkan setiap tahap yang telah disediakan.

3. Kawan LEGO®

Sekarang, jika permainan LEGO® Friends ini mengajak pemain memandu kereta. Selagi anda memandu kereta, anda perlu mengambil dan mengumpul syiling sebanyak yang anda boleh di jalan raya. Semakin banyak duit syiling mengumpul lebih banyak mata yang akan anda terima. Nah, duit syiling ini juga boleh digunakan untuk hiasan kereta yang anda gunakan.

4. LEGO® NEXO KNIGHTS ™: MERLOK 2.0

Pertarungan sengit turut disampaikan dengan memainkan permainan LEGO® NEXO KNIGHTS ™: MERLOK 2.0. Permainan ini, yang telah dimuat turun hampir 200,000 kali di PlayStore, menawarkan permainan sengit dan pertempuran menarik antara kesatria NEXO dan Monstrox antagonis. Mengatakan bahawa Monstrox dan pahlawan batu menyerang Knighton dan cuba mencari kuasa yang dilarang. Sudah tentu ia mesti dihentikan. Ia adalah masa untuk kesatria NEXO untuk bertindak dan menghentikan Monstrox! Anda akan menghadapi musuh dan perlu melumpuhkan mereka.

5. LEGO® Star Wars

Perenggan terdahulu turut menyampaikan permainan LEGO dengan konsep filem Star Wars. Sekarang, jika LEGO® Star Wars ™ adalah versi berbayar permainan. Apakah perbezaan antara permainan LEGO® Star Wars ™ yang dibayar dan percuma? Sudah tentu ciri-ciri permainan berbayar ini lebih lengkap.

Dalam permainan ini, anda boleh menikmati lebih daripada 36 saluran cerita yang dilengkapi dengan cerita bonus yang lebih menarik. Bukan itu sahaja, anda juga boleh memilih dan menggunakan lebih daripada 120 aksara yang telah disediakan di LEGO® Star Wars ™.