5 Permainan Bola Sepak Terbaik di Android

Kepentingan awam dalam sukan bola sepak tidak perlu ditanya mengenai kewujudannya. Kebanyakan orang lebih suka bola sepak untuk sukan lain. Inilah yang membuat beberapa pemaju permainan tidak syak lagi membangunkan dan mencipta pelbagai jenis permainan bola sepak yang paling menarik dan sudah tentu yang terbaik untuk dimainkan pada telefon Android.


Sesetengah pemaju permainan bola sepak bersaing untuk membuat permainan bola sepak yang bernilai bermain pada pengguna Android. Adakah anda fikir ada permainan bola sepak dunia? Offline dan tanpa data? Atau anda ingin mencari permainan bola sepak yang cenderung ringan dengan saiz kecil juga boleh menjadi multiplayer? Cari jawapan dalam ulasan berikut.

5 Permainan Bola Sepak Terbaik di Android :

1. Dream League Soccer 2019

Sentuhan pertama, memenuhi kehendak pengguna mudah alih Android dengan menyampaikan permainan bola sepak luar talian. Tetapi, tentu saja apabila memuat turun permainan yang telah dimuat turun lebih daripada 11 juta kali ini, ia mesti dimuat turun menggunakan internet atau WiFi.

Permainan ini menyajikan permainan bola sepak yang menarik di mana pemain boleh merasakan perlawanan Liga Bola Sepak Dream menggunakan hanya telefon bimbit. Permainan ini juga menyediakan 6 bahagian berbeza di mana terdapat 7 pertandingan yang berbeza juga.

Malah soundtrack yang disediakan adalah dalam bentuk iringan lagu-lagu seperti Sunset Sons, King Nun, Tiram Suci, Tobtok & Maholo. Berminat bermain permainan ini? Sekiranya berminat boleh terus klik di sini untuk memuat turun permainan.

2. Liga Bola Sepak Dunia

Ia mempunyai pelbagai ciri yang sangat baik, permainan Liga Bola Sepak Dunia tidak kurang baik sebagai permainan bola sepak yang menarik di Android mobile. Permainan yang telah dimuat turun hampir melalui nombor 1 juta muat turun di PlayStore menawarkan 60 pasukan kebangsaan di pelbagai bahagian dunia.

Tidak hanya itu, 60 bola sepak bercakap kelab yang ditawarkan oleh Liga Bola Sepak Dunia dengan menyampaikan 2000 pemain bola sepak yang bersedia untuk memecah gol lawan. Terdapat juga 4 mod permainan iaitu Pameran, Piala, Liga dan Latihan.

3. Skor! Hero

Masih dengan permainan bola sepak oleh Touch Pertama. Kali ini mereka menamakan Skor permainan! Hero Masih sama seperti Dream League Soccer 2019, permainan Score! Wira ini juga boleh dimainkan apabila tidak disambungkan ke internet. Bagaimanapun, cara bermain dua permainan yang dibuat oleh First Touch tidak sama.

Pada Skor! Hero, pemain akan diminta untuk menggiring bola sehingga dia boleh menembusi matlamat lawan. Skor! Hero akan meletakkan anda pada titik tertentu untuk menggiring bola. Bola yang anda dribbling dapat ditangkap oleh lawan anda atau bahkan pemain dapat menarik bola keluar dari area pertandingan.

4. Top Eleven 2019 - Jadilah Pengurus Bola Sepak

Sekiranya sebelum ini anda diminta untuk bertanding dan memasuki matlamat lawan, kali ini permainan dengan konsep bola sepak menyajikan permainan di mana anda akan menjadi pengurus bola sepak. Sebagai pengurus tentu anda perlu menjaga semua keperluan pasukan kegemaran.

Bermula daripada menyediakan jersi itu walaupun sehingga taktik yang akan digunakan ketika bermain melawan pasukan lain. Di sini anda juga boleh mencabar pengurus bola sepak lain. Kerana permainan ini dihubungkan oleh pemain Top Eleven di seluruh dunia.

5. FIFA Soccer

Dikemaskini oleh lebih daripada 5 juta muat turun di PlayStore, FIFA Soccer hadir sebagai salah satu permainan bola sepak terbaik yang boleh anda mainkan dalam permainan ini. Bukan itu sahaja, permainan ini juga cenderung menjadi lebih ringan daripada permainan lain. Bola sepak FIFA hanya memerlukan kurang daripada 100MB.

Selain itu, permainan ini juga tertanam dengan pelbagai ciri yang membuatkan para peminat merasa di rumah untuk bermain bola sepak FIFA yang panjang. Sebab permainan ini menyediakan lebih daripada 30 liga, 550 pasukan, dan 17,000 pemain yang anda tahu