5 Permainan Winx Club Terbaik di Smartphone Android

Permainan dengan memaparkan watak kartun sememangnya paling menarik untuk dimainkan pada telefon Android. Bukan sahaja kartun dari Disney seperti Rapunzel atau Nickelodeon, Spongebob, adalah inspirasi untuk pemaju permainan untuk membuat permainan di Android. Malah, animais yang dibuat di Itali juga digunakan sebagai inspirasi dengan mencipta permainan Winx Club yang sejuk.


Winx Club adalah kartun animasi dari Itali yang cukup popular di Amerika Syarikat dan di negara lain. Ia adalah populariti yang menjadikan kartun itu sejumlah permainan Winx Club. Tema mungkin sama, tetapi konsep permainan yang ditawarkan tentu berbeza.

Permainan yang Menarik untuk Bermain Winx Club Ingin bermain permainan dengan tema Winx Club? Jika ya, anda perlu mencuba lima permainan bertemakan Winx Club dari kami.

5 Permainan Winx Club Terbaik di Smartphone Android :

1. Winx Fairy School Lite

Bersenjata dengan permainan dengan konsep Peranan Bermain, permainan Winx Club seterusnya kali ini dinamakan Winx Fairy School Lite. Ya, watak-watak yang dikemukakan dalam permainan ini sudah tentu kartun animasi dari Winx Club dengan gabungan tema sekolah. Ia mengatakan di sini bahawa pemain akan menghadiri sekolah di Alfea.

Alfea adalah sekolah di mana pelajar sentiasa memakai pakaian bergaya. Sudah tentu, ciri-ciri unggul yang ditawarkan adalah pelbagai pakaian yang ditawarkan kepada pemain. Dengan 1000 kombinasi pakaian membolehkan pemain dapat menggantikannya apabila anda mahu.

2. Winx Club Mystery of the Abyss

Bermain permainan dengan tema Winx Club Mystery dari tema kartun Abyss kali ini sangat menarik dan cukup seronok bermain di telefon Android. Permainan ini mempunyai genre arked di mana pemain akan menghadapi cabaran yang menarik. Anda akan dibentangkan oleh lebih daripada 65 peringkat dalam permainan.

Di samping itu, setiap peringkat mempunyai 3 cabaran yang menarik dan menyeronokkan untuk diselesaikan. Dapatkan 3 bintang untuk setiap cabaran yang diberikan. Pemain juga akan bertemu dengan musuh-musuh yang mencabar seperti Mutants Merciless, Evil Jelly-Fish dan Fish Piranha Grizzly.

3. Winx Club: Winx Sirenix Power

Memilih salah satu watak dari permainan Winx Club juga ditawarkan oleh permainan Winx Club: Winx Sirenix Power. Tidak sebuah sekolah atau istana, kini permainan bertema kartun Winx Club menyajikan permainan dengan latar belakang laut. Ya, pemain akan bermain di lautan. Winx Club: Winx Sirenix Power adalah permainan perlumbaan.

Bukan sahaja lumba, bahkan permainan ini juga memaparkan permainan duel sengit antara watak Winx pemain dengan musuh yang disebut Tritannus. Di samping itu, permainan yang telah dimuat turun lebih daripada 100,000 kali di PlayStore menyediakan 16 tahap mencabar dan siap untuk ditawan oleh pemain.

4. Winx: Butterflix Adventures

Pengembaraan dan menyelesaikan misteri sangat menyeronokkan untuk bermain, seperti permainan Winx: Butterflix Adventures ini. Permainan yang dibangunkan oleh peminat Tsumangas Studios LTD membentangkan permainan di mana pemain akan diminta untuk mencari harta. Bukan sahaja harta, terdapat kad sihir yang tersembunyi di dalamnya juga.

Selain mengembara mencari khazanah tersembunyi dan mengumpul lebih daripada 150 kad sihir, pemain juga akan menghadapi lawan yang cukup mencabar. Anda akan berhadapan dengan musuh yang bernama Brafilius dan Gemlins. Gunakan sihir untuk menurunkan lawan.

5. PIHAK WINX

Campurkan dan pasangkan pakaian dengan aksesori dan perhiasan lain pasti akan menjadi sangat menarik untuk kanak-kanak, terutama untuk kanak-kanak perempuan. WINX PARTY adalah permainan yang akan menyajikan permainan di mana para pemain boleh menukar dan menggabungkan setiap sekeping pakaian yang telah disediakan.

PIHAK WINX mendakwa telah memasang lebih daripada 100 pakaian yang boleh digabungkan dan dipadankan oleh para pemain. Bermula dari atasan kepada orang bawahan. Boleh memilih antara skirt atau seluar. Di samping itu, pemain bebas memilih seperti beg, kasut, dan aksesori yang lain.