5 Game Drag Bike di Hp Android yang Paling Memacu Adrenalin

Drag Racing atau lumba dengan menggunakan gaya seret bukan perlumbaan yang hanya boleh dilakukan oleh kenderaan beroda empat. Jika anda seorang pencinta kenderaan bermotor roda dua, anda juga boleh melakukan perlumbaan gaya seret yang anda tahu. Bukan asal, tetapi anda akan merasakan sensasi seperti melakukan perlumbaan drag sebenar dengan bermain permainan basikal drag.


Kami kini memberi tumpuan lebih kepada permainan basikal drag, yang bermaksud permainan perlumbaan drag yang menggunakan motosikal sebagai kenderaan perlumbaan. Sudah tentu permainan basikal drag tidak kurang mencabar dan menyeronokkan daripada permainan perlumbaan seret terdahulu yang anda tahu. Penasaran? Semak ulasan berikut.

5 Permainan Bike Drag Most Challenging

Jika anda suka bermain perlumbaan motosikal maka anda harus mencuba salah satu daripada 10 permainan basikal drag yang paling menarik dan mencabar di bawah ini.

1. Drag Racing: Edisi Basikal

Selepas kejayaan permainan perlumbaan basikal drag kereta, kini Mobile Creative membentangkan Drag Racing: permainan Edisi Basikal dimana kali ini kenderaan beroda dua akan menjadi kenderaan untuk mempercepatkan. Permainan ini akan membawa pemain menjadi bangsa seret yang menarik dengan 10 tahap yang berbeza.

Sudah tentu di setiap peringkat akan mempunyai tahap kesukaran dan halangan yang berbeza. Permainan basikal drag ini menghendaki anda kekal dalam talian atau berhubung dengan sambungan internet. Kerana Drag Racing: Edisi Basikal dilengkapi dengan mod main yang akan mencabar atau mungkin anda dicabar oleh pemain lain dalam talian.

2. Top Bike: Racing & Moto Drag

Basikal drag drag yang menarik dan kami mengesyorkan lain kali ia datang dari pemaju permainan T-Bull. Top Bike: Racing & Moto Drag, itulah nama permainan yang telah menerima hampir 50,000 kali pemuat turun di PlayStore. Permainan ini juga tidak kurang menarik dengan membentangkan pelbagai ciri utama.

Sesetengah daripada mereka adalah pemain yang boleh mengubahsuai motosikal mereka sendiri dengan menaik taraf. Bukan itu sahaja, anda juga boleh menakluki lebih daripada 71 misi di dalamnya.

3. Indonesia Drag Bike Racing

Permainan ini dibuat oleh pemaju Indonesia, anda tahu. Permainan Drag Bike Racing Indonesia juga tidak kalah dengan permainan lain di mana para pemain boleh menyelenggarakan motosikal dengan model motosikal yang sangat akrab di Indonesia. Model motosikal yang disampaikan dalam permainan ini termasuk, klasik 1949 TR5, MIO Drag, Mio Drag Race, Drag RR RR, dan Perlumbaan Drag Harley Davidson.

Di samping itu, motosikal yang dimiliki oleh pemain boleh diubahsuai untuk kelihatan lebih keren dan menarik. Beliau berkata, terdapat pelbagai peta jalan yang boleh digunakan untuk perlumbaan. Sekarang, untuk membuka setiap peta, anda mesti mempunyai duit syiling khas terlebih dahulu.

4. Bike Projek GO: Top Rivals Mobile Racing

Dikenakan sebagai salah satu permainan minimalis, Project Bikes GO: Top Mobile Racing Rivals7 juga termasuk dalam kategori permainan basikal drag yang kami rekomendasikan untuk anda. Permainan ini tidak akan membuat pemain menyeret perlumbaan motor di trek, tetapi anda akan melakukan perlumbaan drag di jalan-jalan bandar. Sudah tentu ia akan menjadi lebih mencabar?

Bukan itu sahaja, Projek Bike GO ini: Permainan Rivet Mobile Racing Top akan meminta anda memandu kelajuan motor yang sangat tinggi. Sebabnya, anda akan ditugaskan untuk menakluk juara di bandar. Selepas anda dapat menaklukkannya, pemain boleh mendapat banyak hadiah dan bonus.

5. SouzaSim - Drag Race

Selain itu, terdapat permainan SouzaSim - Drag Race yang juga tidak kurang memaparkan motosikal sejuk dan bersedia untuk berlumba di lorong sempit. Di samping itu, permainan ini juga mempunyai ciri di mana pemain boleh menukar warna motosikal, mengubah suai motosikal, dan juga memberi nama motosikal. Permainan ini akan menjadi lebih menarik apabila anda akan dihadapi oleh pemandu lain yang lebih mencabar.