Terbaru 5 Aplikasi Magic di Android Anda Harus Coba

Magic pasti merupakan perkara yang menarik untuk sesetengah orang, termasuk anda, jika anda suka. Sebenarnya sihir itu sendiri adalah sesuatu yang penuh misteri dan sihir di dalamnya. Tetapi ia tidak mengecualikan kemungkinan bahawa ini boleh diamalkan dengan sendirinya.

Tetapi tentu saja ia akan menjadi lebih sukar jika tidak ada sumber untuk pembelajaran. Pada masa ini terdapat pelbagai aplikasi dan lebih daripada 5 aplikasi sihir yang boleh digunakan untuk pembelajaran.


Dengan menggunakan aplikasi terdapat beberapa teori dan amalan mereka sendiri dalam bentuk video. Sebenarnya, ini menjadikannya sangat mudah untuk semua orang melakukan sihir. Malah aplikasi berikut boleh didapati secara percuma di internet dan juga aplikasi aplikasi android.

Magic memang merupakan perkara yang sangat sukar dilakukan kerana ia melibatkan kepekatan dan juga keupayaan berfikir yang dimiliki oleh semua orang. Kadang-kadang sihir juga merupakan sesuatu yang tidak dapat dilakukan oleh semua orang dan kemampuan mentalis.

Tetapi terdapat juga sihir yang boleh dilakukan dengan menggunakan helah dan juga kelajuan tangan dalam melakukannya. Semua yang bergantung pada niat dan juga kemampuan yang dimiliki oleh semua orang. Tetapi tidak ada yang salah jika anda mencuba 5 aplikasi sihir yang dapat membantu mempelajari teknik sihir yang ada.

Terbaru 5 Aplikasi Magic di Android Anda Harus Coba :

1. Magic Trick

Pernahkah anda melihat teknik sihir untuk membengkokkan sudu? Ternyata ia boleh dilakukan pada Android juga, anda tahu, kawan-kawan? Dalam aplikasi sudu boleh disediakan yang boleh dibengkokkan dengan menekan butang kelantangan +/- tetap tegak?

2. Minum atau tuangkan air

Dengan menggunakan sensor jarak di Android, seseorang boleh berpura-pura minum air menggunakan Android mereka. Caranya ialah hanya menghidupkan kaca di skrin agar airnya dapat hilang seperti mabuk.

3. Syiling ajaib hebat

Sebenarnya helah berikut mesti dilakukan menggunakan kad kerana ia benar-benar berfungsi seperti itu. Tidak perlu risau tentang memikirkannya, kerana dengan aplikasi tutorial akan diberikan agar tidak mengelirukan pengguna terutama pemula.

4. Belajar Magic Trick

Terdapat banyak helah sihir yang boleh anda pelajari dari aplikasi ini. Selain itu, pembelajaran dilakukan melalui video supaya lebih mudah difahami oleh kebanyakan orang, kerana ia sangat mudah dipelajari melalui visual.

5. Luck Eja

Dengan aplikasi ini, anda boleh memberi nasib. Sesungguhnya ini mustahil, tetapi sebenarnya ia dapat direalisasikan dari cadangan yang diberikan oleh aplikasi itu.