5 Aplikasi Edit Foto Yang Bikin Kamu Tambah Cantik

Membuat penampilan yang sedikit berbeza pada foto anda boleh menjadi pilihan. Bukan sahaja menyediakan penapis atau kesan dalam foto. Walau bagaimanapun, anda juga perlu cuba memberikan bingkai penampilan yang lebih menarik.

Buat masa ini proses penyuntingan dengan menambah bingkai tidak perlu dilakukan pada PC. Anda boleh melakukan ini melalui telefon Android anda. Kerana kini terdapat 5 aplikasi pengeditan foto dengan bingkai. Ia hanya itu, kadang-kadang dalam aplikasi terdapat had kepada bingkai yang boleh digunakan.


Kerana kerangka yang baik biasanya diperoleh dengan membayar atau membelinya. Walau bagaimanapun, jangan risau. Walaupun ia percuma, ia tidak akan hilang keren. Hanya supaya anda tahu aplikasi mana yang menyediakan bingkai terbaik.

Jika anda mahu bingkai percuma yang menawan. Bolehkah anda cuba memasang salah satu daripada 5 aplikasi penyuntingan foto dengan bingkai berikut.

5 Aplikasi Edit Foto Yang Bikin Kamu Tambah Cantik :

1. Cinta Kolaj

Pengguna aplikasi ini mencapai 5 juta, yang menjadikannya begitu popular. Tema yang ditawarkan untuk bingkai dalam aplikasi ini adalah perkahwinan dan cinta. Sesuai untuk anda yang ingin membuat gambar dengan pasangan anda lebih cantik. Anda juga boleh menambah pelekat yang romantis, baik dengan gambar atau kata-kata.

2. Bingkai Kanak-kanak

Jika ini adalah aplikasi bingkai foto khas yang anda suka mengambil gambar untuk bayi anda. Jadi, foto bayi itu menjadi comel dan comel. Anda boleh menyediakan bingkai tambahan. Dalam aplikasi ini terdapat hampir 300 bingkai dengan bingkai khas untuk kanak-kanak. Aplikasi ini juga sangat ringan untuk pelbagai jenis telefon pintar.

3. Bingkai Foto Perkahwinan

Aplikasi bingkai foto perkahwinan ini menyediakan 100 jenis bingkai sebagai pilihan dengan resolusi resolusi yang agak tinggi. Seperti namanya, bingkai ditawarkan khusus untuk anda yang ingin mengedit foto perkahwinan. Anda boleh menggunakannya secara langsung dan menambah kesan pada foto anda. Di samping itu, bagi mereka yang ingin memberikan teks aplikasi ini juga menyediakan ciri-ciri ini.

4. Bingkai Foto Asli

Terdapat sekitar 200 bingkai dengan tema semulajadi. Anda juga boleh membuat kolaj dalam bingkai. Selain itu, tambah ciri saham, yang membolehkan anda berkongsi foto dengan mudah ke media sosial.

5. Rangka Seni Foto

Aplikasi ini sangat popular, anda boleh membuktikan diri anda dengan melihat kedai mainan. Tema di dalamnya sangat lucu dan sejuk. Anda juga boleh membuat gabungan foto dalam satu bingkai.