Terbaru 5 Aplikasi Download Lagu Korea Terbaik di Android

Peminat Drakor pasti suka segala-galanya mengenai Korea, termasuk muzik k-pop yang sangat menyentuh. Tetapi adakah anda tahu apa aplikasi muat turun lagu Korea yang terbaik di telefon pintar? Sekiranya tidak, maka kami akan memberikan yang terbaik kepada anda semua pencinta drama Korea di sini.


Secara purata, peminat drama Korea dikuasai oleh wanita, kerana mereka sering melihat pelakon kacak dalam semua filem yang dihasilkan (ya, rata-rata, kacak plus putih). Terutamanya pada masa ini terdapat banyak pelakon baru yang sangat popular, bukan sahaja dunia drama, tetapi juga dalam bidang muzik.

5 Aplikasi Download Lagu Korea Terbaik di Android :

1. Spotify Music

Untuk peniaga muzik yang dikemas kini, sudah tentu anda mempunyai nama Spotify Music di telefon bimbit mereka. Ya! kami boleh menikmati pelbagai jenis lagu dari seluruh dunia dan memuat turun secara langsung ke telefon bimbit (ciri premium) kami.

Spotify Music adalah salah satu aplikasi muat turun lagu terbaik yang pernah ada. Ciri carian lagu mudah, dan perpustakaan lengkap. Anda juga dapat melihat lirik yang dipaparkan, anda tahu?

2. Soribada

Soribada adalah salah satu aplikasi muat turun lagu Korea yang mesti dicuba. Ia mempunyai banyak jenis lagu Korea lengkap, dan bahkan aplikasi ini juga sering digunakan sebagai pengiraan untuk artis untuk memenangi carta muzik.

3. ALSONG - Pemain Muzik & Lyrics

Dalam aplikasi ALSong ini - Pemain Muzik & Lirik anda boleh memainkan lagu-lagu Korea untuk kandungan jantung anda dan juga aplikasi ini akan membantu anda mencari lirik lagu yang anda mahu lihat, jadi tidak perlu mencarinya di Google dengan betul?

Cara menggunakannya adalah sangat mudah, mengambil kesempatan daripada ciri carian aplikasi ini dan memainkan lagu yang anda suka.

4. Muzik Naver

Tidak banyak berbeza dari aplikasi muat turun lagu Korea yang lain di atas, hanya perbezaan di Naver adalah bahawa anda perlu mempunyai akaun dahulu untuk menggunakan semua ciri-ciri di dalamnya. Aplikasi ini juga boleh membantu artis anda memenangi carta? Jadi apa yang anda sedang menunggu, buru-buru dan cuba!

5. JOOX - Muzik aliran percuma, Live dan Karaoke

Tidak kurang lengkap dengan menonjolkan muzik, JOOX juga menyajikan ciri nyanyian lagu untuk mendengar di luar talian. Anda juga boleh melihat cadangan yang ditawarkan oleh JOOX, muzik live dan karaoke. Untuk mendapatkan ciri-ciri maksimum, sila terima langganan VIP anda akan berpuas hati dengan satu aplikasi ini.