Terbaru 5 Aplikasi Kamera Profesional Xiaomi Seperti DSLR

Apabila anda ingin membeli telefon pintar, tentunya kali pertama anda lakukan adalah mengkaji ulasan, terutamanya pada bahagian kamera. Kerana kamera itu merupakan penanda aras utama bagi ramai orang yang suka selfies atau fotografi.


Salah satu vendor yang datang dengan kualiti kamera yang sangat bagus ialah Xiaomi. Dibuktikan dengan pelancaran produk terbarunya, Redmi Note 7, yang dilengkapi dengan kamera 48 Mega Pixel pada masa lalu, mampu membuat penggemar telefon pintar berkumpul untuk mendapatkan telefon pintar yang dipatok pada harga yang rendah itu.

Bercakap tentang kamera, pengguna Xiaomi mungkin kurang berpuas hati dengan aplikasi kamera lalai. Di mana ciri-ciri dianggap tidak lengkap dan tidak ada mod kabur atau fokus auto. Oleh itu, di sini kami akan menyediakan cadangan untuk aplikasi kamera Xiaomi terbaik seperti DSLRs.

Di bawah ini kami telah mengumpulkan beberapa aplikasi kamera dengan tembakan yang baik untuk memaksimumkan fungsi kamera pada Xiaomi. Anda boleh memuat turun segala-galanya melalui kedai mainan secara percuma.

5 Aplikasi Kamera Profesional Xiaomi Seperti DSLR :

1. Kamera FV-5 Lite

Adakah salah satu kamera Android seperti DSLR yang anda patut cuba, Camera FV-5 Lite menawarkan pelbagai penapis yang biasanya terdapat pada kamera DSLR seperti menetapkan kelajuan pengatup, fokus, pendedahan kepada imbangan automatik pada paparan aplikasi dalam masa nyata.

Jika anda berpuas hati dengan versi lite, anda boleh menaik taraf untuk mencuba yang dibayar.

2. Kamera ZOOM FX - GRATIS

Kamera ZOOM FX - PERCUMA telah donwload lebih daripada 5 juta kali oleh pengguna Android. Tidak tanpa sebab aplikasi ini dimuat turun oleh ramai orang, kerana sesungguhnya ciri-cirinya cukup memuaskan untuk kelas kamera telefon.

Dalam kemas kini terkini aplikasi ini telah menambah ciri seperti kawalan DSLR, mentah, tetapan iso, kamera api2, tumpuan dan peningkatan kelajuan.

3. Kamera MX

Baru-baru ini, Camera MX mula menjadi popular di kalangan remaja, kerana aplikasi ini menawarkan ciri-ciri yang agak lengkap dan juga mudah digunakan.

Menyokong semua resolusi, tumpuan auto untuk meningkatkan ketajaman foto, dan ciri zoom yang sangat cepat di mana anda boleh melakukannya dengan hanya dua jari, sesuai untuk Xiaomi.

4. Kamera Footej

Pada pandangan pertama, ia mungkin agak serupa dengan kemunculan kamera yang mungkir Xiaomi. Tetapi jika ia dimasukkan semula, Footej Camera mempunyai ciri lengkap yang tidak tersedia dalam aplikasi kamera standard.

Dalam aplikasi ini anda boleh menetapkan manual ISO, sokongan HDR +, pengatup, kawalan kelajuan, mod panorama, timelapse dan banyak lagi. Jika anda adalah pengguna Redmi Note 5 dan setaraf, aplikasi ini sangat disyorkan untuk anda.

5. Kamera AZ - Pro Cam Manual

Jika anda ingin menjadi jurugambar profesional yang boleh dipercayai seperti pemegang kamera DSLR, anda boleh menggunakan Kamera AZ - Manual Pro Cam pada Xiaomi anda untuk mendapatkan keputusan yang memuaskan.

Mod manual untuk tumpuan Aufo, ISO manual, pengatup manual, baki putih manual dan sebagainya semuanya manual sepenuhnya. Itu bermakna anda boleh menyesuaikan apa potret anda kelihatan seperti kemudian.