5 Aplikasi Chatting Android Terbaru

Ingin mencari kawan baru? Ya, nama itu juga manusia, kita pasti memerlukan orang lain untuk berinteraksi, dan perkara yang paling menarik ialah untuk bertemu orang baru.

Bukan sahaja di luar talian, kita boleh mendapatkan rakan baru, tetapi dalam talian kita boleh melakukannya menggunakan aplikasi sembang untuk mencari rakan baru di Android.


Sebagai contoh, untuk mencari rakan-rakan yang suka kepada kami atau yang suka bermain permainan, kami boleh menjemput untuk mabar atau bermain bersama-sama dengan pangkat bergerak legenda misalnya, atau pubg. Dan di sini adalah kajian ringkas kami mengenai aplikasi sembang Android untuk mencari rakan-rakan.

5 Aplikasi Chatting Android Terbaru :

1. Tinder

Permohonan carian nombor kawan di android adalah Tinder. Dengan aplikasi ini, kami dapat mencari rakan baru pada bila-bila masa dan kami juga boleh berbual dengan mereka dengan berbual.

Bagi anda yang tunggal, Tinder juga boleh digunakan sebagai aplikasi membuat keputusan di mana anda boleh bertemu ramai wanita dan lelaki, jadi pastikan anda memasukkan data yang betul semasa mendaftar aplikasi Tinder ini.

2. Badoo

Dengan Badoo anda dapat mencari rakan baru, lelaki dan perempuan melengkapkan foto mereka, supaya anda dapat mengetahui apa yang kelihatan seperti dalam kehidupan sebenar.

Badoo telah digunakan oleh 400 juta pengguna dari seluruh dunia supaya terdapat banyak peluang untuk anda membuat kawan baru dengan aplikasi ini.

3. BeeTalk

Adakah aplikasi sembang Android untuk mencari rakan baru yang menyukai anda. Anda boleh mencari komuniti yang bersemangat dengan anda dan anda boleh menjemput mereka untuk bersembang dan berkenalan.

Anda juga boleh mengimbas orang di sekeliling anda dengan BeeTalk untuk mencari rakan baru. Terdapat juga ciri coretan di mana kita boleh menghantar lakaran dan lukisan kepada rakan-rakan kita.

4. SKOUT

SKOUT boleh menghubungkan kami dengan rakan-rakan baru di sekitar kami atau dari seluruh dunia. Kami juga boleh mengetahui bagaimana mereka berbual, berkongsi foto, video, pelekat dan juga semua tentang kami.

Sekiranya anda mahu rakan baru dari bandar, anda boleh menggunakan SKOUT untuk mencarinya. Terutama bagi anda yang suka bermain permainan, misalnya, ingin mencari rakan-rakan yang suka bermain ML, AOV, PUBG atau lain-lain.

5. Doongle

Jelajah seluruh dunia untuk dapat membuat kawan baru, dengan aplikasi ini anda boleh mencari rakan baru, kawan pena, rakan dan rakan untuk mempelajari bahasa mereka.