7 Aplikasi untuk Menonton Filem Terbaik di Hp dan Terlengkap (Update 2019)

Peminat filem mesti masuk, kerana kali ini kita akan berkongsi apa sahaja yang menonton filem menonton terbaik di Android sentiasa up to date jika terdapat filem-filem baru dan sudah tentu lengkap dengan sarikata supaya penonton dapat dengan mudah menafsirkan bahasa.


Bagi wanita biasanya drama Korea yang paling laris, di mana sebenarnya terdapat banyak orang yang fanatik tentang filem ini kerana para pemain kacak dan cantik. Walaupun di Indonesia ada juga banyak orang cantik dan tampan.

Tetapi itu tidak semua, kerana jalan cerita filem itu benar-benar baik dan itu bukan.

Okay, kembali ke topik, kali ini kami akan memilih aplikasi mana yang baik untuk menonton filem di telefon bimbit yang sentiasa dikemas kini dengan filem terbaru dari pawagam asing dan Indonesia sendiri. Apa yang anda mahukan? Mari kita semak semula semakan di bawah.

7 Aplikasi Terbaik untuk Menonton Filem, Kemaskini Jika Ada Filem Baru

1. TV Tubi - TV & Filem Percuma

Permohonan pertama kami akan mengesyorkan adalah TV Tubi - TV & Filem Percuma, di mana aplikasi ini akan membentangkan anda dalam bentuk hiburan yang sangat lengkap. Sesuai bagi anda yang suka siri TV atau filem anti-arus perdana dengan tarikh keluaran dengan penarafan lengkap.

Anda juga akan mendapat cadangan untuk filem-filem bertaraf tinggi yang ditinjau oleh rottentomatoes, Tubi TV mempunyai banyak gaya klasik yang menunjukkan bahawa anda tidak akan pernah bertemu dari Netflix. Tiada yuran langganan, semuanya percuma. Walaupun terdapat beberapa iklan yang akan muncul sesekali apabila anda menontonnya.

2. Netflix

Perkhidmatan hiburan yang sudah terkenal di seluruh dunia, walaupun di Indonesia sendiri sudah ada banyak pengguna aplikasi ini. Siri tv yang ada dan filem unggulan terkini yang akan dipersembahkan kepada anda, cadangan filem terbaik yang anda juga akan dapat.

Netflix sememangnya merupakan aplikasi premium, dengan menyertai keanggotaan anda, anda akan mendapat akses tanpa had untuk mengakses pelbagai jenis hiburan di dalamnya. Yuran langganan akan berkadar dengan apa yang akan anda dapatkan.

3. iflix

Salah satu filem yang menonton aplikasi yang tidak boleh dilepaskan adalah iflix. Terdapat banyak filem dari pelbagai genre dan juga filem Indonesia. Untuk versi PERCUMA, anda hanya boleh menikmati menonton beberapa saat dan melayari kemas kini filem terkini yang keluar.

Bagi versi premium, anda boleh mengakses semua ciri-ciri yang sejuk di dalam tanpa iklan !, Termasuk memuat turun filem terus ke telefon anda (Watch Offline) dari pelbagai sarikata seperti Indonesia, Malaysia, Inggeris, Thai dan lain-lain. Percubaan awal, dapatkan tempoh percubaan selama 1 bulan (30 hari) untuk akses akaun premium.

4. Viu

Pengasih filem mestilah akrab dengan aplikasi VIU, yang terkenal dengan filem drama Korea yang lengkap dari siri TV ke filem itu. Dalam ciri asas, anda boleh menonton filem / siri kegemaran anda secara percuma tanpa sebarang kos.

Untuk premium, anda boleh menonton dalam talian dan memuat turun terbitan terbaharu tanpa kos tambahan. Ad percuma, dan yuran langganan hanya 30 sebulan. Kaedah pembayaran boleh dilakukan melalui kredit, ATM, kad kredit dan debit. Anda boleh mendapatkan akses awal percuma selama 30 hari, baca di sini.

5. Klik 21

Jika ini dibuat oleh anak-anak negara, tapak legenda yang terkenal dari masa lalu adalah skrin kaca LK21 alias 21. Pastinya bagi anda ahli-ahli filem yang sudah biasa dengan laman web ini, menyediakan kemas kini filem terkini dan juga boleh dimuat turun secara percuma.

Sekarang kali ini terdapat dalam bentuk aplikasi yang dipanggil Klik21, terdapat banyak filem terkini dari luar dan tempatan yang anda boleh menonton versi treler pertama atau segera menonton dalam penstriman dalam talian.

6. HOOQ

Tidak kurang menarik bagi kami untuk mengumpul sebagai pencinta filem pada telefon pintar adalah aplikasi HOOQ. Ia mempunyai banyak kategori filem seperti komedi, aksi, drama, seram, Hollywood, dan juga filem kanak-kanak. Bahasa Indonesia, Bahasa Inggeris, Bahasa Thai, Hindi dan banyak lagi sarikata tersedia.

Bagi anda pengguna Telkomsel permohonan ini dimasukkan dalam kategori aplikasi videomax di mana anda boleh mengakses secara percuma tanpa bayaran tambahan bersama dengan aplikasi VIU di atas. Anda bebas pada bila-bila masa untuk berhenti melanggan, terdapat menu subkripsi di dalamnya.

7. Viki

Bagi anda peminat filem Jepun, China, Thailand boleh menonton melalui Viki sahaja. Bukan itu sahaja, terdapat juga filem Taiwan dan Korea. Malah aplikasi ini mempunyai komuniti sendiri di mana fanatik ini menyumbangkan kemampuan mereka untuk menterjemahkan ke dalam beberapa bahasa.

Sama seperti aplikasi peremium lain, Viki menyediakan akses percuma selama 30 hari untuk percubaan pertama. Dengan cara itu, anda boleh mendapat akses penuh ke semua kandungan yang terdapat dalam Viki.

Kata-kata terakhir dari kami, mudah-mudahan artikel ini tentang menonton filem di Android boleh menjadi rujukan untuk pencinta filem anda. Jangan lupa untuk membaca cadangan artikel kami yang lain, seperti saran untuk filem wayang dan lain-lain.