7 Aplikasi Kamera Android Yang Cantik

Sekarang kita semakin difasilitasi dengan pelbagai aplikasi yang tersedia untuk telefon pintar mulai dari yang percuma hingga yang dibayar di sana. Salah satu yang paling dicari adalah aplikasi kamera terbaik untuk selfies di mana yang paling dicari adalah dari wanita yang mahukan aplikasi kamera yang boleh membuat gambar cantik dengan pelbagai kesan lengkap.


Semua yang tidak mustahil, kerana terbukti bahawa sesetengah aplikasi kamera Android memang boleh membuatnya kelihatan comel dan putih dengan kesannya. Setakat yang ada seorang lelaki yang ditipu oleh foto profil di Facebook dan ketika mereka bertemu secara langsung ia sangat berbeza dari apa yang dilihatnya.

Ia digunakan untuk menjadi satu aplikasi foto yang sangat popular, iaitu kamera360 di mana apabila kita menggunakan dan kemudian mengambil gambar maka tembakan akan kelihatan cantik dan juga kacak untuk lelaki kerana sesungguhnya dalam aplikasi terdapat banyak kesan bagus yang boleh membuat pengguna kelihatan comel.

Kemudian aplikasi kamera lengkap muncul bersama dengan video seperti B612, aplikasi ini mempunyai banyak kesan di dalamnya agar kita boleh memilih secara langsung apabila anda ingin mengambil gambar. Tetapi semua itu adalah aplikasi kamera yang sudah popular untuk Android dan telah digunakan secara meluas oleh pengguna.

Tentunya masih terdapat banyak aplikasi kamera Android terbaik yang belum anda ketahui, dan sekali lagi jika banyak orang memakainya pasti akan menjadi biasa. Oleh itu, anda perlu melihat 10 aplikasi kamera terbaik berikut yang boleh menjadikan anda cantik dan tampan apabila mengambil gambar.

7 Aplikasi Kamera Android Yang Cantik

1. Grid Pic - Pembuat Kolaj Photo

Jika ini istimewa untuk anda yang suka menggabungkan pelbagai foto ke dalam yang kelihatan sangat comel dan cantik. Sebaik sahaja saya melihat bahawa salah seorang rakan saya memuat naik gambar di BBM, ia sangat elegan dan menarik dengan kolaj 4 gambar, walaupun saya tahu ia adalah perkara biasa, ia agak mudah.

Mungkin dia menggunakan aplikasi ini sebagai perantara. Dan apa yang lebih comel ada beberapa pelekat yang boleh dilampirkan ke foto anda.

2. Camera Candy

Adalah aplikasi kamera yang pasti disukai oleh banyak gadis, kerana terdapat banyak penapis yang boleh kita gunakan di dalamnya seperti memasukkan pelekat, penapis untuk wajah supaya kelihatan cantik dan yang paling menarik ialah kita boleh membuat foto kolaj yang menggabungkan pelbagai foto ke dalam satu bingkai yang bersatu dan sangat menarik yang banyak dilakukan oleh wanita untuk digunakan sebagai foto DP BBM dan lain-lain.

3. YouCam Perfect - Selfie Pro

Berikut adalah satu lagi aplikasi kamera yang sangat baik untuk anda ladys, YouCam Perfect - Selfie Pro adalah aplikasi di mana kita boleh menapis foto dan kemudian kelihatan cantik atau comel secara terperinci untuk membuat foto seperti tanpa suntingan kerana mereka muncul secara semula jadi supaya orang akan melihatnya ketika melihat Foto anda begitu indah.

4. Camera360 - Pelekat Lucu Cam

Saya tidak fikir ini perlu dijelaskan lagi, tetapi mungkin masih ada yang tidak pernah mencubanya, jadi saya akan menjelaskan secara ringkas. Camera360 - Pelekat Lucu Cam adalah aplikasi kamera terbaik yang pernah saya kenali dan ia benar-benar, ia kelihatan begitu indah apabila seseorang menggunakannya.

Dan lebih daripada 500 juta pengguna menggunakan aplikasi satu foto ini sehingga sekarang. Walau bagaimanapun, jangan cuba memasangnya di telefon bimbit Samsung Galaxy Duos anda, kerana sekali ia berlaku, telefon bimbit menjadi macet dan tidak dapat hidup.

5. BeautyPlus-Selfie Camera

Berikut adalah aplikasi kamera yang tidak kurang hebat bagi anda untuk menjadi cantik, BeautyPlus-Selfie Camera adalah aplikasi yang sangat popular di kalangan wanita kerana mod selfie yang dimiliki sangat banyak dikehendaki oleh gadis-gadis dan memang bagus.

Hanya dalam versi semasa, katanya, agak rumit, masih versi lama mengikut komen di Google Play. Jadi bagi anda yang ingin memuat turun, anda perlu mencari versi lama.

6. PicsArt - Photo Studio - Editor

Jika ini sebenarnya bukan untuk aplikasi kamera pada dasarnya, ia hanyalah aplikasi pengeditan foto yang terbaik yang pernah saya temui.

Pengalaman apabila menggunakan aplikasi PicsArt dia mempunyai banyak ciri yang boleh kita gunakan untuk mencantikkan foto.

7. Kamera MX - Kamera

Selain daripada menjadi aplikasi kamera untuk mengambil gambar Kamera MX - kamera juga boleh digunakan untuk merakam video. Mod pemandangan yang dimiliki sangat bagus dan akan sangat sesuai untuk anda yang suka melawat dan kemudian melawat tempat-tempat yang indah di Indonesia yang istilahnya kini "Perjalanan Saya Pengembaraan Saya" yang jika anda turun dari gunung segera kencing itu.