6 Aplikasi Seperti Instagram (Automatik) Android, Secara Langsung Seperti Banjir!

Ada pelbagai cara kita boleh membuat banyak suka dan pengikut. Salah satunya adalah dengan menggunakan aplikasi Instagram seperti yang secara automatik akan menambah "cinta" kepada setiap foto yang anda muat naik ke media sosial yang merupakan trend lagi.


Apakah kelebihan banyak suka pada IG? Mungkin untuk orang biasa hanya media sosial, tetapi untuk peminat IG, tentu saja ini sangat penting terutama untuk meningkatkan "populariti" kami sebagai aktivis media sosial dengan memuat naik gambar aneh dan video menarik yang menimbulkan banyak orang, dan kebanyakannya secara automatik mereka juga akan mengikutinya.

Berikut adalah 6 aplikasi seperti Instagram yang boleh berjalan secara automatik pada Android anda

Terdapat 800 juta pengguna aktif pada 2017, dan sudah tentu pada 2018 ini mungkin telah mencapai 1 bilion. Sudah tentu ini membuka peluang besar bagi kami untuk mendapatkan pengikut sebanyak mungkin di Instagram. Dan tentu saja ia tidak dapat diperoleh dengan mudah, tetapi kami mempunyai beberapa cadangan seperti aplikasi IG yang cukup kuat untuk digunakan seperti berikut.

1. Pengikut + untuk Instagram

Mahu dapatkan 1000 pengikut atau sehingga 5000 sehari? Semudah mudah dengan aplikasi ini. Sudah tentu itu yang diterangkan dalam perihalan aplikasi ini di kedai mainan. Petua dari aplikasi ini adalah untuk membuat foto yang unik dan menarik, masa yang tepat dan hashtag yang juga benar.

2. InstaLike

Aplikasi yang popular dengan pengguna Instagram adalah InstaLike sebagai aplikasi yang mencolok yang terbukti berjaya. Sesungguhnya aplikasi ini agak ringan dan mempunyai saiz yang kecil, tetapi tidak membuat kesilapan bahawa aplikasi kecil tidak mempunyai ciri-ciri canggih. Kami telah berkongsi tutorial mengenai cara menggunakan instalike

2. Mega Tags untuk Suka - Meningkatkan Views & Pengikut Nyata

Salah satu faktor yang membuatkan kita popular adalah menggunakan ciri "tag" di Instagram. Sudah tentu setiap hari terdapat jawatan yang menjadi tren dan membuat tag atau hashtag, sekarang dengan menggunakannya kemudian kita tampalkannya ke dalam status kita sehingga peluang untuk mendapatkan banyak suka pasti akan terbuka lebar. Satu alat tambahan untuk membuat tag dengan tag meta ini untuk suka.

3. Suka Pro untuk Instagram

Tidak banyak yang boleh kita semak dari aplikasi ini kerana memang dalam keterangan Google Play hanya dijelaskan bahawa aplikasi ini juga menggunakan tag popular untuk menarik minat orang lain. Walau bagaimanapun, ulasan daripada beberapa pengguna, aplikasi ini agak baik dan patut dicuba.

5. Suka & Pemandangan Percuma

Satu aplikasi yang bagus seperti Instagram adalah Suka & Pandangan Percuma. Fungsi aplikasi ini hampir sama dengan nombor permohonan 2, hanya dalam aplikasi ini terdapat beberapa kategori yang sedang berjalan. Ini bermakna bahawa ini sangat sesuai untuk anda pemain olshop yang mahu lebih ramai pengikut yang disasarkan.

6. Peminat sebenar + suka Instagram

Dengan banyak pengikut, tentu saja untuk mendapatkan banyak peluang seperti foto juga akan menjadi besar, kerana secara purata imej yang anda muat naik akan dilihat oleh pengguna aktif IG yang mengikuti anda. Jadi kunci masih dalam pengikut, lebih banyak pengikut akan ada, semakin mereka akan suka foto setiap kali mereka upload.

Di mana sahaja anda berada dan bila-bila masa anda kini boleh memuat naik foto dengan tag yang berkaitan. Terdapat beberapa aplikasi yang menawarkan pertukaran seperti anda perlu mempunyai beberapa mata untuk ditukar untuk bilangan suka. Mudah-mudahan aplikasi automatik seperti Instagram di atas boleh memudahkan anda dan boleh membawa banyak suka. Muat turun sekarang dan segera cuba!