5 Aplikasi Download Film Sub Indonesia di Hp Android

Adakah aplikasi download filem paling lengkap untuk telefon Android? Sudah tentu ada, bahkan terdapat di banyak kedai mainan yang boleh kita muat turun secara percuma. Sudah tentu dengan subtitle Indo dan kemas kini filem terbaru dari Indonesia serta di luar negara.


Kami tahu bahawa pada masa kini kita tidak perlu lagi mengganggu apabila mencari hiburan, hanya membuka telefon pintar dan menghidupkan internet, anda sudah dapat mencari apa sahaja yang anda ingin cari melalui penyemak imbas.

Tetapi untuk aktivis filem, mereka pasti ingin mendapatkan cadangan aplikasi filem yang paling lengkap dengan ciri sub indo. Permohonan sedemikian sangat banyak, mulai dari percuma hingga dibayar dengan menawarkan ciri-ciri yang sejuk di dalamnya.

Berikut adalah cadangan kami tentang aplikasi muat turun filem paling lengkap pada tahun 2019.

Anda perlu tahu ini adalah koleksi aplikasi donwload filem di Android yang tidak lagi di play store, jadi anda boleh mencari rujukan di sini dan memuat turun fail di laman web rasmi.

1. IndoXXI


Untuk peminat filem, mungkin sudah biasa dengan nama IndoXXI. Ya, pada mulanya IndoXXI adalah tapak film di mana pengguna dapat mencari setiap film menurut kategori.

Seiring dengan perkembangan pengguna mudah alih Android di Indonesia khususnya, maka IndoXXI inovasi dengan membangun aplikasi IndoXXI berbasis web yang dapat dilihat dengan mudah melalui skrin mudah alih.

2. LK21 (Screenshot 21)

LayarKaca21 juga biasa mengenali peminat filem di Indonesia. Tapak yang lebih dikenali dengan istilah LK21 juga tidak lengkap jika dibandingkan dengan IndoXXI.

Kini hadir dalam bentuk APK LK21 anda boleh memuat turun filem yang anda ingin tonton secara percuma dan juga mudah dengan pelbagai format bahasa Indonesia dan subtitle sudah tentu. Manfaatkan ciri carian untuk mendapatkan filem yang anda mahukan.

3. XX1 Lite

Aplikasi XX1 Lite ini sesuai untuk anda yang tidak mempunyai banyak kuota dan kelajuan internet di tempat anda tidak begitu pantas.

Dengan pemampatan filem yang lebih kecil, anda boleh memuat turun sebarang filem terkini dengan sambungan yang rendah.

4. MegaBox HD

Salah satu aplikasi muat turun filem paling lengkap yang boleh anda nikmati adalah MegaBox HD. Seperti namanya, aplikasi ini menyediakan banyak filem yang menarik dalam format HD.

Di Indonesia sahaja permohonan ini mungkin tidak diketahui, walaupun di luar negeri aplikasi ini sangat dicari kerana ia sudah lengkap dan ada juga siri tv yang dapat kita lihat secara percuma.

5. Tunjukkan Kotak

Bergerak ke Papar Kotak, aplikasi ini disebut-sebut sebagai aplikasi LK21 di luar negara. Anda boleh mendapatkan kemas kini filem terkini dan menontonnya dalam format HD dan berkualiti tinggi.

Suara itu jelas dan mudah digunakan. Tetapi itu memalukan bahawa sarikata masih bercakap di luar, jadi orang-orang yang tidak memahami bahasa Inggeris boleh mencuba aplikasi lain di atas.

Itulah ulasan sedikit daripada 5 aplikasi muat turun filem yang paling lengkap di Android dan kini sudah tentu anda sudah tahu mana yang terbaik dari lima aplikasi di atas betul?