6 Game Tembak-Tembakan Terbaik Untuk Hp Android

Permainan dengan genre menembak adalah permainan Android yang tidak sedikit peminat dan juga jenis permainan paling keren menurut admin sendiri.

Sudah tentu kerana ia selalu menjadi permainan dengan genre menembak gambar ini telah mula memasuki fikiran kita, sebagai contoh, permainan Counter Strike aka permainan CS.

Permainan menembak untuk Android terbukti sangat menarik untuk dimainkan, lebih-lebih lagi apabila dimainkan bersama-sama dengan rakan-rakan yang boleh dimainkan di multiplayer misalnya.

Sehingga kini permainan yang boleh dikatakan sebagai salah satu permainan sekolah lama, CS, masih sibuk dimainkan oleh pencinta setia.


Jika anda ingin mengalami permainan CS yang boleh dimainkan pada peranti Android, maka anda berada di halaman yang betul.

Pada kesempatan kali ini Kami bakal mengulas mengenai game Android tembak-tembakan paling baik yang sangat seru untuk di mainkan.

Daftar game tembak-tembakan untuk Android ini bakal terus di update untuk keenjoyan para pembacanya.

Tanpa perlu panjang lebar, berikut ini adalah game Android tembak-tembakan paling baik yang harus kamu install di HP Androidmu.

6 permainan menembak terbaik di Android

1. N.O.V.A. 3 - Dekat Orbit

N.O.V.A. 3 - Dekat Orbit
Permainan Android menembak pertama kami yang akan dibincangkan adalah permainan bernama N.O.V.A yang juga merupakan siri permainan HALO.



Permainan ini dibuat oleh Gameloft yang telah membuat sekurang-kurangnya 1 juta lebih banyak orang memuat turun dan memasang pada telefon Android mereka.

Dalam permainan N.O.V.A 3 ini, anda boleh memandu robot, kereta dan lain-lain.

Terdapat juga ciri berbilang pemain dalam permainan Android FPS ini yang membolehkan anda bermain bersama rakan-rakan anda.

Permainan NOVA ini pernah menjadi permainan FPS terbaik dan anda pasti boleh bermain game ini jika anda ingin membayar Rp 69.000, tentu saja harganya cukup keren dengan nilai yang ditawarkan.

2. Call of Duty: Team Strike

Permainan FPS terbaik seterusnya ialah permainan Call of Duty: Pasukan Stipse oleh pemaju, kini Call of Duty: Pasukan Stipse akan datang untuk platform Android, yang pasti akan terus dengan beberapa pengguna.

Permainan Call of Duty: Pasukan Stipse telah berjaya membuat berjuta-juta orang memuat turun dan memasangnya pada alat Android mereka, kerana grafik yang sangat sejuk dalam nilai permainan ini sangat menarik apabila dimainkan dengan peranti yang khusus sederhana dan di atas.

Permainan ini dicipta oleh Activision malangnya tidak tersedia dengan cara yang percuma untuk pencinta permainan di seluruh dunia.

Untuk dapat memainkan permainan Call of Duty: Tim Stipse, anda harus bersedia menghabiskan Rp 80 ribu.

Datang dengan serta-merta menetapkan pasukan anda untuk memenangi pertempuran dengan bermain permainan shootout Android ini.

3. Pertempuran Modern 4

Permainan Combat Moden 4 ini adalah permainan Android terbaik FPS yang layak untuk dimasukkan ke dalam koleksi alias senarai ini permainan menembak Android.

Kerana nilai reka bentuk dan grafik yang luar biasa, permainan ini dibuat oleh Gameloft tentu tidak membuat beberapa pemain ingin mencuba permainan ini.

Permainan Combat Moden 4 berharga Rp 69 ribu, faktor ini bernilai nilai permainan yang setara dengan Combat Modern 4.

Apa yang anda tunggu? Segera ambil senjata perang anda dengan permainan Combat Modern 4 ini.

4. Kesan Massa: Infiltrator

Permainan menembak ini untuk Android adalah permainan yang sangat luar biasa, kerana ia telah dibuat oleh salah seorang pembuat permainan yang sangat popular, Electronic Arts.

Tidak hanya itu, unik adalah permainan Kesan Massa: Infiltrator dibungkus dalam saiz yang sangat kecil iaitu kira-kira 16 MB, tetapi tidak akan mengurangkan keseronokan yang ada.

Permainan ini sangat sejuk apabila dilihat dari sisi permainan dan kawalan yang menggunakan kawalan paip dan sapu.

Tentunya permainan ini anda tidak dapat memuat turun alias secara percuma, anda mesti membayar lesen untuk dapat memainkan permainan Mass Effect: Infiltrator.

5. Pemicu Mati 2

Permainan menembak seterusnya untuk Android adalah permainan penembak zombie yang anda boleh bermain secara percuma di Google Play.

Dalam permainan ini misi anda adalah untuk menembak zombi yang pasti sesuai dengan kemahiran. Ia akan menjadi pengalaman istimewa apabila anda memainkan permainan Dead Trigger 2 ini.

Untuk kawalan dalam permainan Dead Trigger 2 telah menggunakan sentuhan yang tentunya tidak akan sukar bagi anda untuk bermain permainan ini.

Sudah 50 juta orang telah memuat turun permainan Dead Trigger 2 ini, tidak ada keraguan tentang gamplay dan keseronokan dalam permainan menembak,

6. Brigade Blitz

Permainan alias perang untuk Android adalah permainan seterusnya yang disebut Blitz Brigade.

Permainan yang dibuat oleh pemaju permainan terkenal seperti Pemaju Teratas pastinya permainan yang sangat hebat dan dikemas dalam grafik yang sangat sejuk.

Permainan ini mengeluarkan satu perang yang menarik, anda juga boleh memilih senjata yang sangat banyak.

Terdapat sekurang-kurangnya 120 misi yang mesti anda selesaikan dan anda boleh bermain dengan rakan-rakan anda dalam talian.

Anda boleh berkomunikasi dengan rakan anda melalui sembang yang disediakan dalam permainan Blitz Brigade ini.