Terbaru Game Moto GP Android Terbaik (Offline)

Moto GP adalah salah satu sukan dunia dalam bentuk perlumbaan, biasanya dalam sukan ini penunggang akan menunggang motorsikal yang telah disediakan dengan baik dan kemudian berlumba dengan pelumba lain dengan lap / putaran yang ditetapkan.

Jenis sukan ini sangat diperlukan oleh orang, terutamanya lelaki, kerana ia dianggap menarik dan juga termasuk jenis sukan yang seperti bola sepak.

Itulah sebabnya ia tidak biasa di kalangan mereka yang bersemangat ketika terdapat acara perlumbaan Moto GP di televisyen seperti Grandprix dan lain-lain.


Dari itu juga, beberapa pemaju permainan memanfaatkan peluang untuk mencipta permainan Moto GP untuk Android di mana para pemain dapat merasakan sensasi lumba seperti Valentino Rossi.

Permainan adalah satu alternatif untuk menyalurkan minat kami kepada perkara-perkara yang tidak dapat kami lakukan, seperti GP Moto ini.

Sudah tentu, sangat sedikit dari kita yang boleh melakukannya, kerana pelumba menggunakan motosikal mahal untuk memandu dalam perlumbaan dan litar yang digunakan juga berbeza dari jalan yang kita jalankan.

Itulah sebabnya di sini kami akan memberikan cadangan untuk anda pencinta Moto GP, iaitu beberapa permainan Moto GP Android APK yang boleh anda mainkan secara percuma.

Mungkin ia sangat jarang berlaku di kalangan anda atau bahkan tidak ada yang tahu sebenarnya ada banyak permainan perlumbaan motosikal yang boleh anda temukan di Google Play Store.

Ingin tahu tentang apa permainan Moto GP Android? Marilah kita merujuk kepada ulasan berikut.

10 Permainan Android Moto GP Terbaik dan Percuma

1. SBK15 Permainan Bergerak Rasmi

Memerintahkan permainan perlumbaan Moto GP yang pertama adalah SBK15 Permainan Bergerak Rasmi di mana permainan ini disebut-sebut sebagai permainan terbaik dari segi perlumbaan motor.

Mengapa dikatakan terbaik? Kerana permainan ini telah mendapat penarafan yang cukup sekitar 4.2 di Play Store, yang bermaksud ia amat disarankan untuk dimainkan oleh pemasang yang telah memainkannya.

Jika masalah itu juga permainan yang sangat keren, tidak kalah dengan perlumbaan sebenar. Biarkan saya lebih jelas cuba sendiri. Cepat sekarang muat turun di Play Store.

2. MotoGP SuperBike Racing

Moto GP Super Bike Racing Game adalah permainan perlumbaan Super Bike dengan reka bentuk asal sebenar / sebenar, bagi anda yang sudah tahu Moto GP boleh memainkan permainan perlumbaan motosikal 3D ini di Android.

Anda akan diuji dalam acara grand pix yang sangat menarik untuk berlumba ke barisan hadapan. Permainan ini terdiri daripada 4 pusingan, 10 motosikal dan pelumba.

Anda akan menonton trek perlumbaan dengan reka bentuk sejuk seperti yang asal. Terdapat pelbagai tetapan dalam permainan supaya anda boleh bermain lebih banyak.

Menu yang boleh anda mainkan adalah sejenis perlumbaan dan kerjaya yang cepat. Bagi anda yang berminat dengan permainan MotorGp Super Bike Racing ini, kemudian muat turun di Google Play Store.

3. Moto Racing GP 2014

Moto Racing GP 2014 terdiri daripada 8 perlumbaan. Setiap perlumbaan akan dipilih tiga pelumba terpantas di dunia untuk memanjat podium, tetapi yang terbaik adalah untuk menamatkan perlumbaan pertama, jadi dapatkan mata terbesar.

Ini permainan perlumbaan motosikal untuk Android mempunyai reka bentuk yang sejuk dan kelihatan asli dengan grafik 3D, jadi ia akan membuat anda bersemangat untuk memandu kelajuan motosikal untuk mengejar kedudukan pertama.

Apabila anda mula bermain permainan, anda akan memasuki menu pilihan motosikal untuk perlumbaan, memilih apa yang anda suka, dan reka bentuk motosikal juga realistik seperti yang asal.

Perkara-perkara yang dilakukan dalam perlumbaan, seperti membuat gas, meningkatkan kelajuan motor, brek, belokan dan lain-lain untuk mengejar kedudukan utama, lakukan faktor itu dengan betul dan betul.

4. Moto GP Speed Tour

Moto GP Speed Tour adalah permainan perlumbaan MotoGP Android yang terdiri daripada tidak beberapa trek untuk perlumbaan.

Motosikal untuk kegunaan lumba menggunakan jenama popular seperti Ducati, Honda, Kawasaki, Aprilla dan tidak beberapa orang lagi. Sehingga faktor itu akan meningkatkan permainan menjadi lebih nyata dan juga menyenangkan.

Permainan perlumbaan motosikal yang dimainkan pada sistem operasi Android agak menghiburkan, dan anda boleh bermain selama berjam-jam.

Permainan ini "Moto GP Speed Tour" adalah percuma, anda boleh menunjukkan keberanian untuk memotong pelumba di hadapan dalam aspek giliran biasa alias tajam.

Anda mesti menumpukan perhatian kepada perlumbaan dan meninggalkan lawan anda jauh di belakang. Tidak ada trek perlumbaan yang boleh anda mainkan, muat turun permainan.

5. Moto Grand Prix 2014

Moto GP terkini perlumbaan Android, "Moto Grand Prix 2014" yang dilesenkan secara percuma. Di "Moto Grand Prix 2014" nanti anda akan menyertai kejohanan motosikal GrandPix pada musim 2014.

Anda akan membuat perlumbaan dalam trek lurus dan juga berpaling, perlumbaan secepat mungkin untuk berlumba perlumbaan motor untuk mendapatkan kedudukan terbaik.