6 Gambar Permainan Guess Terbaik di Smartphone Android

Bermain meneka telah menjadi salah satu permainan yang paling menarik dan menyeronokkan. Selain bersenang-senang dan menyeronokkan, tebakan juga merupakan permainan yang sesuai untuk pelbagai kumpulan, mulai dari kanak-kanak hingga dewasa. Selepas kita membincangkan 6 permainan yang ditebak, kali ini Caris memberi isyarat kepada sasaran dengan permainan meneka.

Kami mengumpul dan meringkaskan 6 imej permainan meneka untuk mudah alih Android yang paling menyeronokkan dan tentunya menyeronokkan untuk dimainkan. Membentangkan gambar dan anda meneka dengan betul akan menyebabkan sensasi kegembiraan.


Ingin tahu beberapa gambar meneka yang paling menarik dan menyeronokkan untuk dimainkan? Sekarang, untuk bermain permainan ini, anda boleh mendengar artikel ini sehingga akhir!

6 Gambar Permainan Guess Terbaik di Smartphone Android :

1. 4 Pics 1 Word

LOTUM BmbH dianggap berjaya dalam mewujudkan permainan meneka yang menyeronokkan dan tentunya menyeronokkan untuk dimainkan. Ini dapat dilihat dengan jumlah muat turun yang tidak kecil, mencapai 1 juta muat turun di PlayStore. Mudah, mudah, dan tidak rumit adalah cara untuk bermain yang dibentangkan oleh permainan 4 Pics 1 Word.

Permainan ini akan memaparkan 4 imej yang berbeza. Walau bagaimanapun, empat imej mempunyai satu perkataan yang sama. Nah, itu satu perkataan yang anda perlu meneka dengan betul. Permainan ini menggunakan bahasa Inggeris sebagai topik utamanya, jadi untuk meneka ia juga harus berbahasa Inggeris.

2. Tebak Gambar

Mungkin sebahagian daripada anda sudah biasa dengan permainan Meneka Gambar. Telah merosot, permainan ini bertujuan taring bahawa ia adalah Guess the Image salah satu permainan yang popular di kalangan pengguna Android di Indonesia. Unik dan menarik, itulah yang anda dapat dalam bermain Meneka Gambar.

Pembentangan yang ditawarkan oleh permainan yang telah mendapat lebih daripada 300,000 kali pemuat turun memaparkan beberapa imej untuk meneka kemudian. Anda boleh mengatakan permainan ini mudah tetapi ia juga akan menjadi sangat sukar apabila anda memulakan masalah untuk menyatukan gambar ke dalam satu perkataan

. 3. Pictoword

Pictoword mempunyai konsep yang tidak jauh berbeza daripada permainan Meneka Imej yang dibahas sebelum ini. Permainan Pictoword juga memaparkan dua atau lebih imej dan kemudian dapat ditebak dalam satu perkataan. Permainan ini dikelaskan sebagai sangat menarik dan mudah dimainkan.

Mungkin juga kelebihannya kerana menggunakan bahasa Inggeris, jadi anda boleh mengasah beberapa kata yang dalam bahasa Inggeris. Bukan itu sahaja, permainan ini juga bersedia dengan reka bentuk yang akan dimainkan oleh kanak-kanak. Kanak-kanak boleh memilih mod mudah untuk memainkan permainan Pictoword.

4. Tebak Imej Motivasi

Permainan ini mempunyai tema yang berbeza dari permainan meneka yang lain. Seperti namanya, Guess Pictures Motivation mengandungi motivasi yang menjadikan kehidupan anda lebih cergas. Tetapi bagaimana untuk bermain permainan ini masih sama seperti permainan lain di mana anda diminta meneka gambar ke dalam satu unit perkataan. Sekiranya anda berminat maka anda boleh menilai 50 tahap yang ada dalam Meneka Imej Motivasi.

5. Hanya 2 Foto

Main permainan meneka di luar talian, aka tanpa mengenakan yuran internet, anda boleh lakukan dengan bermain permainan Just 2 Pics. Sama seperti Apa Kata, Hanya 2 Foto juga menyediakan permainan yang mudah dan tidak terlalu rumit. Mudah bukan bermakna anda tidak akan mendapat cabaran dalam bermain.

Anda akan menemui cabaran di mana pemain perlu meneka dua gambar yang berbeza. Ya, hanya dua untuk ditebak menjadi satu perkataan. Masih dengan permainan meneka bahasa Inggeris, Hanya 2 Foto siap dengan lebih daripada 350 imej di dalamnya.

6. Tebak Gambar Baper

Selain daripada yang lain, Gambar Guess Baper akan membawa pemain-pemainnya menghina dan mengelirukan mengingat bekas! Sekiranya permainan meneka biasanya hanya frasa biasa, maka dalam Guess the Image Baper anda akan mendapati banyak kata-kata yang menjadikannya lebih tajam.

Sebagai contoh, anda akan diarahkan dengan meneka ungkapan mengenai mantan anda, perasaan, dan benda romantis yang lain. Ciri utama dalam permainan ini ialah ketersediaan 300 tingkat, 30 petunjuk percuma, kepada soalan yang meminta jawapan kepada rakan-rakan. Apa yang menjadikan permainan ini disyorkan adalah kapasiti super ringannya, hanya 7.9 MB.