5 permainan teka-teki meneka terbaik untuk dimainkan di Android

Adakah anda seorang yang suka bermain permainan menggunakan telefon Android? Sudah tentu ada di antara kamu seperti permainan yang tersedia di PlayStore. Banyak pilihan permainan yang sering tersedia boleh membuat anda keliru. Permainan yang paling menarik dan menarik tidak semestinya hanya permainan menembak seperti permainan FPS. Anda boleh mencuba permainan meneka perkataan juga anda tahu.


Tebak permainan kata tidak kurang menarik dan menarik untuk dimainkan pada telefon Android. Kerana 10 permainan meneka yang akan dikaji oleh Caris isyarat kali ini adalah permainan yang kami cadangkan dan mempunyai ciri yang sangat menarik.

Berikut adalah 5 permainan meneka yang paling menarik dan terbaik untuk dimainkan di Android. Penasaran? Teruskan membaca artikel ini sehingga akhir!

5 permainan teka-teki meneka terbaik untuk dimainkan di Android :

1. WordBrain

MAG Menarik menawarkan permainan meneka yang agak popular serta menarik untuk dimainkan oleh anda. Kerana permainan, bernama WordBrain sudah mempunyai lebih dari 800,000 unduhan di PlayStore. Permainan ini sangat mudah untuk dimainkan. Pemain hanya perlu meneka perkataan. Mungkin pada tahap awal anda tidak akan menemui kesukaran dan tidak akan terlalu mencabar.

Bagaimanapun, apabila anda telah mula meneroka tahap seterusnya, cabaran itu juga kata-kata yang mesti ditebak akan semakin sukar. Anda boleh mencuba kesukaran dengan lebih daripada 700 tahap. Juga, WordBrain menyediakan 15 bahasa yang berbeza di dalamnya.

2. Perkataan Menghancurkan: Kata Tersembunyi!

Perkataan Menghancurkan: Kata-kata Tersembunyi! Meneka permainan kata lain yang boleh menjadi pilihan terbaik untuk anda. Permainan ini tidak kurang popular daripada WordBrain. Permainan tandu dan hasil pengembangan Bitmango juga menawarkan pelbagai ciri menarik di dalamnya. Tidak sukar, cara bermain cenderung mudah.

Kata-kata Pemain Crush: Kata Tersembunyi! Hanya perlu mencari perkataan di dalam kotak. Dalam kotak terdapat huruf rawak dan rawak. Anda perlu mencari kata-kata kedua-dua secara menegak, secara mendatar, malah menyerong.

3. Tebak Word

Terdapat tiga warna yang akan menunjukkan sama ada ramalan perkataan anda adalah benar atau palsu. Tebak Word ™ membenamkan tiga warna iaitu hijau, kuning dan merah. Apabila anda memainkan permainan meneka satu ini, anda akan melihat rupa ketiga-tiga warna. Apabila anda meneka perkataan dan menunjukkan hijau, itu bermakna tekaan anda betul.

Walau bagaimanapun, jika anda menerima warna kuning, itu bermakna pemain telah menebak perkataan dengan betul, itu hanya kedudukannya tidak betul. Satu lagi jika anda mendapat warna merah yang bermaksud anda salah dalam istilah perkataan meneka atau perkataan perkataan. Cukup menarik dan sejuk untuk dimainkan.

4. Tebak Firman

Jika sebelum ini permainan meneka perkataan dalam bahasa Inggeris, berbeza dari permainan Meneka Firman. Kerana satu permainan ini adalah permainan dengan bahasa Indonesia. Jangan fikir permainan ini akan menjadi sangat mudah. Permainan putus sekolah dan penciptaan pemaju Apitut Menarik membentangkan permainan yang mencabar dengan rupa yang menarik.

Dalam permainan, pemain hanya perlu meneka perkataan mengikut beberapa petunjuk yang diberikan. Clue biasanya dalam bentuk kalimat. Nah, anda hanya perlu meneka satu perkataan dengan betul.

5. Kata Carian Ultimate

Sekarang, dengan permainan Word Search Ultimate ini, anda akan diminta meneka dan mencari perkataan dari koleksi huruf. Anda boleh meneka secara menegak atau mendatar. Uniknya, permainan ini menyediakan 23 bahasa yang berbeza. Tetapi malangnya, bahasa Indonesia tidak termasuk dalam 23 bahasa di Word Search Ultimate.