6 dari Permainan Hantu yang Paling Hebat dan Terbaik di Android

Mahu bermain permainan yang merangsang adrenalin? Mahu permainan tegang? Bukan hanya permainan perlumbaan motosikal atau permainan basikal yang mengetuk yang membuat jantung anda lebih cepat mengalahkan, tetapi kali ini ia adalah permainan hantu yang akan bersedia untuk memacu adrenalin siapa saja yang memainkannya. Pelbagai permainan hantu dengan pelbagai konsep boleh didapati di PlayStore.


Bagi anda pencinta perkara yang bau misteri dan seram tentu saja mesti mencuba 5 permainan hantu yang paling menakutkan dan mendebarkan pada Android. Saya tertanya-tanya game mana yang paling menakutkan hantu? Adakah terdapat permainan dalam rumah berhantu? Semua jawapan akan dikaji semula oleh Caris Signal dalam artikel berikut. Jadi, teruskan membaca artikel hingga akhir!

6 dari Permainan Hantu yang Paling Hebat dan Terbaik di Android :

1. Pocong Hunter

Adakah anda berani? Jika anda benar-benar berani mencuba permainan hantu ini, Pocong Hunter. Permainan ini adalah permainan di mana anda perlu memburu pocong yang berkeliaran. Di dalamnya, pemain akan diletakkan sebagai seorang lelaki hanya dengan bergantung kepada alat kayu untuk memukul pocong.

Permulaan cerita permainan ini bermula di mana sebuah kampung ditimpa dan diserang oleh makhluk yang tidak kelihatan, terutama pocong. Kerana serangan itu, penduduk kampung dari orang dewasa hingga kanak-kanak, lelaki dan wanita, telah diculik oleh makhluk ghaib. Hanya seorang lelaki bertuah yang tidak diculik, tetapi dia terpaksa menyelamatkan seluruh masyarakat.

2. Mata - Permainan Seram

Tegang, membuat jantung berdegup pantas dan mengejutkan, mungkin kata-kata itu dapat menggambarkan ketakutan yang ditunjukkan oleh permainan yang dibuat oleh Paulina Pabis & Michał Pabis. Permainan mereka dipanggil atau dipanggil Mata - Permainan Seram. Permainan seram atau berhantu ini telah dimuat turun lebih daripada 300,000 kali di PlayStore.

Komen atau penilaian yang diberikan agak baik di mana hampir semua mereka mengatakan permainan ini menakutkan. Dalam permainan, pemain akan dijemput untuk melawat rumah berhantu. Ya, aura dan animasi yang ditawarkan boleh dikatakan agak mencengkam dan membuat leher berdiri pada akhirnya.

3. Slendrina: The Cellar (Percuma)

Mahu berjalan dan pengembaraan di rumah berhantu yang penuh hantu yang penuh makhluk astral yang tidak dapat dilihat? Slendrina: Cellar (Percuma) boleh menjadi salah satu permainan hantu yang tepat untuk dimainkan oleh anda pencinta permainan seram. Creepy, gripping, dan tegang adalah perkara biasa yang terdapat dalam permainan tandu DVloper.

Slendrina: The Cellar (Percuma) akan menetapkan pemain untuk mencari buku lama. Bukan hanya satu buku, tetapi terdapat banyak buku yang dijumpai dan diambil di rumah berhantu yang dihuni oleh Slendrina. Dia adalah makhluk yang tidak kelihatan yang suka mengganggu sesiapa yang memasuki wilayahnya.

4. Ghost Town Adventures: Misteri Riddles Game

Bermain permainan hantu sambil menyelesaikan misteri dengan jenis atau konsep teka-teki sememangnya paling menyenangkan ditambah pula dengan ketegangan yang dilakukan oleh aktiviti-aktiviti seram, sehingga ditawarkan oleh permainan Hantu Town Adventures: Misteri Riddles Game. Dalam permainan ini, pemain akan diberikan misi yang misterius.

Bukan hanya satu misi, terdapat banyak misi misteri yang mesti diselesaikan oleh anda. Di dalamnya, dipasang fiutr di mana terdapat 20 arena misterius lengkap dengan kepingan misteri yang mesti diselesaikan. Kadang-kadang anda perlu menyelesaikannya dengan teka-teki.

5. Hospital Seram 2

Bukan rumah berhantu, kali ini anda akan mencari sesuatu untuk dijumpai di sebuah hospital yang penuh makhluk ghaib. Hospital yang telah lama diabaikan, pastinya menjadi sarang bagi hantu untuk berkumpul. Walau bagaimanapun, anda mesti melengkapkan misi itu.

Melalui lorong hospital mesti berhati-hati dengan sesuatu yang tiba-tiba muncul di hadapan muka anda. Permainan ini semakin tegang kerana sudut pandangan yang dipaparkan adalah perspektif orang pertama. Khamis mengesyorkan bermain permainan ini menggunakan alat dengar.

6. dia Takut: House Scream Creepy

Suatu hari ada pasangan yang mula-mula hidup bahagia. Walau bagaimanapun, dua bulan yang lalu, isteri mempunyai sikap yang boleh dianggap jauh daripada biasa. Suka menyakitkan dirinya walaupun tidak teragak-agak untuk menyakiti orang lain. Akhirnya suami memutuskan untuk menghantar isterinya, Marta, ke hospital mental. Akhirnya, didapati bahawa Marta mempunyai penyakit psikiatri yang tidak dapat disembuhkan.

Mike, itulah suaminya memanggil atau lebih dahulu sekarang mantan suami Marta, berkahwin semula dan sangat gembira dengan keluarga barunya. Walau bagaimanapun, selama beberapa hari dia selalu bermimpi tentang Marta dan malah dianiaya oleh Marta. Mike terpaksa mengetahui apa yang telah berlaku, dia kembali ke rumahnya yang lama dan mendapati sesuatu yang misteri di sana.