5 Game Ular Tangga Terbaik di Smartphone Android

Mengingati permainan zaman kanak-kanak sangat menarik. Terutama jika anda bermain lagi dengan rakan-rakan di zaman kanak-kanak. Kecanggihan teknologi di era moden seperti sekarang adalah mudah, termasuk jika anda ingin mengenang dengan rakan-rakan anda dalam lengan untuk bermain permainan sekolah lama seperti permainan ular dan tangga.


Anda tidak perlu repot membawa papan tangga ular yang lengkap dengan dadu dan gemetar dan patung, kini anda hanya perlu mempunyai telefon pintar Android untuk memainkan permainan tangga ular.

Fun Snake and Ladder Game on Android Tidak perlu dikelirukan mencari permainan ular tangga, kali ini Caris Signal akan membincangkan 10 permainan tangga ular yang paling menyenangkan dan pasti menyeronokkan. Datanglah!

5 Game Ular Tangga Terbaik di Smartphone Android :

1. Ular & Ladders King

Mobirix boleh dikatakan agak berjaya dalam menyampaikan permainan ular dan tangga maya yang menyeronokkan dan juga menyeronokkan untuk bermain di telefon Android. Ini dapat dilihat oleh bilangan pemuat turun yang mencapai lebih daripada 200,000 kali di PlayStore. Ia bukan hanya soal berapa banyak muat turun.

Walau bagaimanapun, Snake & Ladders King juga dilengkapi dengan pelbagai ciri yang layak untuk digunakan oleh para pemain. Sebagai contoh, terdapat pelbagai mod main yang tersedia untuk dipilih. Anda boleh memilih untuk bermain menentang AI dari permainan Ular & Ladders King atau anda juga boleh memilih mod survival. Anda juga boleh menggunakan berbilang talian dalam talian.

2. Ular & Tangga

Ular & Tangga, permainan konsep permainan ular tangga dibawa oleh pemaju Suneetha Mathala. Permainan ini juga tidak kalah dengan pelbagai variasi keseronokan dan kemudahan yang layak yang juga cukup baik. Pemain juga ditawarkan untuk memilih lawan untuk bermain Ular & Tangga.

Anda boleh memilih Android sebagai lawan anda, atau jika anda mempunyai rakan untuk bertanding, maka anda boleh membuat kawan sebagai penentang dalam permainan Ular & Tangga. Permainan ini dijamin oleh pemaju permainan bahawa pemain tidak akan diminta untuk apa-apa atau percuma. 

3. Snake and Ladders Saga - Permainan Papan Percuma

Seterusnya, kami mencadangkan permainan Snake and Ladders Saga - Permainan Papan Percuma. Seperti namanya, permainan ular dan tangga ini adalah percuma, anda mahu memainkannya setiap kali dan di mana sahaja anda tidak perlu membayar atau membeli syiling. Selain bebas, permainan ini juga mempunyai animasi yang agak unik dan tidak seperti permainan ular dan tangga lain. Sebabnya ialah Snake and Ladders Saga - Permainan Papan Percuma memaparkan permainan ular dan tangga dengan animasi 3D.

Selain paparan animasi yang unik, permainan ini juga mempunyai banyak mod permainan. Anda boleh bermain dengan pemain Snake dan Ladders Saga lain - Permainan Papan Bebas atau menentang permainan AI ini. Lebih menarik lagi, anda juga dibenarkan untuk menggantikan avatar dengan pelbagai warna yang menarik. Mahu cuba bermain permainan?

4. Ular dan Tangga - Hadiware

Hadiware adalah salah satu pemaju yang membuat permainan ular sukar pada Android yang dipanggil Snakes and Ladders. Permainan ini mirip dengan ular biasa dan permainan tangga, di mana pemain akan diminta untuk bersaing untuk mencapai kelajuan garisan penamat di bahagian atas.

Walau bagaimanapun, kelebihan permainan ini adalah kapasiti super ringannya. Hanya dengan 8.9 MB, pemain telah menikmati permainan yang menarik ini. Jadi, anda tidak perlu bimbang tentang kehabisan kapasiti apabila memasang Ular dan Tangga di HP.

5. Ular dan Tangga Permainan-Sap Sidi

Permainan ular tangga yang menarik dan paling menarik kini dilengkapi dengan permainan yang dipanggil Snake dan Ladder Game-Sap Sidi. Tidak jauh berbeza dari permainan ular tangga sebelumnya. Peraturan dan konsep tidak begitu berbeza seperti diketahui oleh kebanyakan orang.

Ular dan Tangga Permainan Game-Sap Sidi menyediakan permainan ular dan tangga dengan permainan atau cara mudah untuk bermain. Oleh itu, Ular dan Tangga Permainan-Sap Sidi membolehkan kanak-kanak sekurang-kurangnya 3 tahun untuk bermain permainan ini.