5 Permainan Voli Terbaik di Android

Satu jenis permainan yang ada dan boleh dipilih oleh pengguna Android, terutama bagi anda pencinta permainan di telefon bimbit Android, anda boleh memilih jenis permainan sukan. Banyak permainan sukan yang ditawarkan oleh pemaju permainan Android, salah satunya adalah permainan bola tampar.

Jika anda suka sukan menggunakan alat bola, bukan hanya permainan bola sepak, anda juga boleh bermain permainan bola voli. Kali ini, Kami meringkaskannya dalam 5 permainan bola keranjang yang paling menarik dan tentu saja menyeronokkan untuk dimainkan. Adakah terdapat permainan bola tampar pantai dengan 2 ciri pemain? Mari cari jawapan dalam ulasan berikut.

5 Permainan Voli Terbaik di Android :

1. Volleyball Champions 3D

Sudah membawa ciri-ciri animasi 3D, permainan Juara Bola Tampar 3D ini akan membawa anda seperti pemain bola tampar yang boleh dipercayai. Tidak perlu bersusah payah memainkannya, hanya dengan menggunakan satu jari dan sapu, arahkan kepada lawan. Mudah dan mudah, itulah permainan yang dipersembahkan oleh permainan yang telah mendapat lebih daripada 300,000 muat turun.

Di samping itu, ciri-ciri cemerlang lain yang disediakan oleh permainan bola tampar Juara-Juara 3D, iaitu penyepit ciri berbilang pemain. Anda boleh bersaing dengan pemain Juara Bola Tampar 3D yang lain dalam talian. Malah paparan skrin untuk bermain multiplayer boleh anda berpecah atau dibahagikan kepada dua.

2. Spike Masters Volleyball

Kali ini pemaju permainan bola tampar RMC SPEAR membentangkan permainan bola tampar yang sangat menarik yang dipanggil Spike Masters Volleyball. Permainan ini tidak memaparkan pemain secara langsung atau menunjukkan pemain dalam masa nyata. Spike Masters Volley adalah lebih permainan strategi untuk perlawanan bola tampar.

Jadi, dalam permainan ini pemain hanya perlu menetapkan strategi yang tepat supaya pasukan anda dapat memenangi perlawanan bola tampar. Bunyi mudah dan remeh, tetapi menetapkan strategi tidak semudah yang dibayangkan.

3. Hangout Bola Tampar

Unik! Bukan animasi seperti manusia, tetapi animasi cacing comel yang dipaparkan dalam permainan yang mendapat lebih daripada 42,000 muat turun. Permainan ini dipanggil Hangout Bola Tampar, permainan bola tampar menarik dan menarik di Android. Tidak semestinya, Hangout Bola Tampar menyediakan ciri berbilang pemain tetapi menggunakan Bluetooth. Oleh itu, pemain permainan Hangout Bola Tampar boleh memilih dua mod main.

Mod Pratama, pemain boleh bersaing dengan pemain yang disediakan oleh permainan (AI). Sementara itu, mod kedua adalah berbilang pemain Bluetooth, di mana pemain boleh menjemput rakan untuk bersaing dengan menyambungkan Bluetooth.

4. Stickman Volleyball

Jika sebelum ini terdapat permainan bola tampar di mana pemain adalah cacing comel, kali ini pemain lasak adalah pemain bola tampar dalam permainan Bola Tampar Stickman. Permainan ini tidak kurang menarik dengan permainan bola tampar lain. Anda boleh memilih sekitar 32 pasukan bola tampar dengan menampilkan 24 lokasi permainan bola tampar.

Anda boleh bermain atau bermain bola tampar di pantai, bumbung, dan banyak tempat menarik lain untuk bermain arena bola tampar. Bukan itu sahaja, bahkan Stickman Volleyball sudah siap dengan 4 tahap kesukaran, dari yang paling mudah hingga yang paling sukar, pro.

5. Kejohanan Bola Tampar 2014

Walaupun ia kelihatan ketinggalan zaman dengan nombor dalam "2014" tetapi permainan ini bukan permainan sekolah lama. Tepat satu permainan ini boleh menjadi salah satu pilihan permainan bola tampar terbaik untuk peranti Android. Sebabnya ialah Kejohanan Bola Tampar 2014 akan mempamerkan perlawanan bola tampar digital yang terasa lebih nyata.

Sesungguhnya dalam permainan ini hanya ditawarkan pasukan bola tampar lelaki, tetapi Kejohanan Bola Tampar 2014 lengkap dengan ciri-ciri seperti 3 tahap kesukaran yang berbeza-beza. Sekiranya anda pemain pemula, anda boleh menggunakan kesukaran "mudah." Sedangkan jika anda sudah berasa profesional, beralih kepada kesukaran "keras." Berani untuk mencuba?