5 Aplikasi Keyboard Doraemon Yang Bikin Hp Kamu Menjadi Lucu

Papan kekunci adalah bahagian paling penting dari telefon pintar Android, kerana dengan jenis keyboard kami boleh menaip sebarang perkataan termasuk berbual dengan rakan dan orang yang paling dekat dengan kami. Intinya adalah untuk memudahkan komunikasi melalui teknologi telefon pintar.


Telefon pintar yang berbeza pastinya juga aplikasi keyboard yang berbeza, contohnya dalam vivo menggunakan papan kekunci lalai dan pada Xiaomi menggunakan papan kekunci Google. Tidak terkecuali juga di Samsung, Oppo dan Asus Zenfone. Tetapi pada dasarnya semua yang sama, fungsinya adalah untuk "menaip".

Secara umum, aplikasi keyboard yang anda gunakan sangat membosankan kerana anda tidak boleh menukar tema dengan foto atau gambar. Nah, kebetulan di sini, kami akan berkongsi dengan anda semua aplikasi keyboard Doraemon comel dan comel yang pasti disukai oleh wanita.

1. Kika Keyboard

Salah satu aplikasi papan kekunci yang paling hebat yang boleh anda cuba ialah Keyboard Kika. Secara jujur, sebenarnya aplikasi ini tidak mempunyai tema Doraemon di dalamnya. Tetapi ada ciri di mana kita boleh menetapkan imej kita sendiri untuk digunakan sebagai tema dalam aplikasi ini.

Terdapat banyak tema yang boleh kita pilih seperti yang kita suka, di mana terdapat warna-warna telus kepada orang yang lucu dan sejuk. Beberapa hari yang lalu kami memberikan tutorial untuk menukar tema apabila papan kekunci menggunakan foto sendiri.

2. Kawaii Blue Cat Diamond Keyboard

Papan kekunci pertama dengan tema Doraemon adalah Kawaii Blue Cat Diamond Keyboard yang mempunyai koleksi besar tema yang boleh kita gunakan secara percuma, bermula dari kategori teknologi, sejuk, kristal, merah jambu dan banyak lagi.

Terdapat juga ciri nada sentuhan apabila kami menaip papan kekunci untuk menyesuaikan dengan tema yang kami pilih. Kita boleh menentukan jenis fon sendiri, jadi apabila anda bosan dengan gaya penulisan, anda boleh menggantikannya seperti yang anda suka.

3. Blue Cat Diamond Keyboard

Mahu menikmati papan kekunci dengan emojis lengkap dan lebih ekspresif? Dengan Blue Cat Diamond Keyboard anda boleh mendapatkan semuanya. Terutama dengan wajah comel papan kekunci Doraemon, ia lebih selesa untuk anda bergaul.

Terdapat beberapa pilihan tema yang akan membuat anda lebih gembira dengan aplikasi ini. Dan menurut tinjauan beberapa pengguna di kedai mainan, hasilnya sangat memuaskan dan banyak memberi ulasan positif.

4. Papan kekunci cat biru

Juga menarik adalah papan kekunci Blue Cat dengan rupa comel dan sejuk. Ciri yang menarik ialah kita boleh menukar rupa fon dengan gaya teks yang kita mahu. Di samping itu terdapat juga tema menarik untuk dicuba.

Ramalan perkataan seterusnya pada keyboard Blue Cat juga sangat berguna apabila kita menaip mesej. Oleh itu, sistem akan secara automatik mengetahui apa perkataan seterusnya yang ingin kami taip supaya kami tidak perlu repot menaip lagi.

5. Tema Keyboard Cat Robot

Yang kelima ialah Robot Cat Keyboard Theme dengan ciri-ciri yang lebih keren, di mana kita dapat mencari pelbagai emoji yang lebih ekspresif dengan gaya gila.

Anda perlu tahu bahawa Robot Cat Keyboard Theme adalah komponen tema Keyboard Kika yang kami telah melekat pada nombor permohonan 2 di atas.

Jadi bagi anda yang ingin menggunakan aplikasi papan kekunci Doraemon di Android dengan mudah, hanya pasang apabila papan kekunci kemudian memasang tema ini.

Di manakah aplikasi keyboard Doraemon terbaik?

Jika anda mahu iklan yang mudah dan tidak ada, saya cadangkan anda memasangnya apabila papan kekunci hanya dan gunakan imej doraemon anda sendiri.

Dengan lima aplikasi papan kekunci Doraemon di atas, kini anda boleh mengubah rupa papan kekunci anda menjadi lebih lucu dan comel. Anda boleh mencuba segala-galanya secara percuma, kemas kini terkini dan boleh dimuat turun di Play Store.