6 Aplikasi Download Film di Hp Android Terbaik 2019

Siapa yang tidak suka menonton filem? Pasti semua suka. Terutama jika filem itu adalah sejenis cinta romantis yang boleh membuat kita terjatuh ketika menontonnya. Nah jika anda adalah orang yang suka menonton filem, maka anda boleh menonton kemas kini filem terkini di pawagam atau anda juga boleh membeli DVD.


Tetapi ia agak rumit, betul, bilakah filem terkini perlu pergi ke pawagam dahulu? Sekarang sudah ada internet dan telefon bimbit, apa banyak laman web video muat naik dalam talian yang sering kita gunakan untuk menonton filem streaming.

Anda boleh menstrim filem selagi anda berada dalam sambungan yang stabil dan kuota yang memadai, tetapi lebih baik adalah untuk memuat turun filem itu dan menyimpannya ke ingatan anda. Sudah tentu dengan memuat turunnya, kita akan bebas memainkannya setiap kali kita mahu.

Tetapi pastinya anda bingung mengenai bagaimana untuk memuat turun apa yang kami gunakan? Untuk mendapatkan filem dari internet dengan telefon bimbit anda, anda boleh menggunakan aplikasi muat turun filem.

Aplikasi muat turun filem ini sangat menyerupai, ada yang istimewa untuk komputer riba dan ada yang boleh didapati untuk telefon pintar seperti Android. Jika pada PC mungkin kita akan mendapati lebih mudah untuk menggunakan IDM untuk memuat turunnya, sudah tentu sebelum anda perlu tahu di mana tapak muat turun filem terbaik. Biasanya saya di ganool.

Kelebihan kami menggunakan aplikasi muat turun filem adalah bahawa kami tidak perlu mengalami penyerapan, seperti menonton video ditutup dalam penstriman, dan sekali lagi kelajuan muat turun akan dimaksimumkan kerana ia hanya digunakan pada satu sambungan.

Oleh itu dari sini, kami akan mengesyorkan kepada anda semua aplikasi muat turun filem yang terbaik untuk telefon Android.

Kami akan memberikan anda aplikasi muat turun filem yang boleh digunakan secara percuma. Terdapat satu dari Play Store tetapi terdapat juga orang-orang dari luar Play Store dalam bentuk APK. Dan kebanyakannya adalah khusus untuk aplikasi muat turun filem yang ditutup, yang kita tahu ada cukup lengkap, terutamanya jika ia hanya filem Indonesia.

Tetapi kemudian, kami juga akan berkongsi aplikasi torrent. Untuk memuat turun aplikasi muat turun filem ini dengan lebih mudah, sila gunakan penyemak imbas krom pada telefon bimbit anda.

6 Aplikasi Download Film di Hp Android Terbaik 2019

1. YT Downloader

Adakah salah satu aplikasi muat turun filem terbaik yang tersedia, anda boleh mencari mana-mana filem atau video yang ditutup. Jadi kemudian, salin URL / alamat dan tampal dalam aplikasi ini. Dan bahagian yang paling menarik dari aplikasi ini ialah ia hanya mempunyai saiz yang sangat ringan yang hanya sekitar 375 kb.

2. TubeMate Android

Sesungguhnya bagi anda yang sering memuat video dari YT ini sudah biasa dengan satu aplikasi ini, tubemate digunakan secara meluas kerana penggunaan dan kelajuan yang mudah untuk memuat turun video / filem dengan sangat cepat. Saiz aplikasi ini juga sangat kecil, iaitu sekitar 1.4MB.

3. WonTube

Satu lagi aplikasi untuk memuat turun filem di Android adalah Wontube yang terbaik, di mana penggunaan hampir sama dengan tubemate, tetapi perbezaannya adalah bahawa dia boleh menyambung semula video yang kita muat turun.

Oleh itu, sangat praktikal apabila sambungan tidak mesra supaya anda dapat meneruskannya kemudian. Saiznya hanya sekitar 3.8 MB.

4. Pengundera Video Percuma

Salah satu aplikasi muat turun video terbaik untuk YT menggunakan telefon bimbit Android, walaupun sebenarnya aplikasi ini berfungsi sebagai utiliti tetapi aplikasinya juga boleh digunakan sebagai pengundera video. Malah mengikut khabar angin permohonan ini telah memuat turun lebih daripada 40 juta video dengan Android.

Malah mengikut khabar angin permohonan ini telah memuat turun lebih daripada 40 juta video dengan Android.

5. Droid YT Downloader

Bukan sahaja anda boleh memuat turun video dari YT, tetapi aplikasi muat turun filem juga dapat memuat turun filem dari tapak harianMotion. Dan ia boleh disimpan dengan mudah di memori telefon Android anda.

6. VIU

VIU adalah aplikasi drama Korea yang popular dan mempunyai ribuan pengguna. Aplikasi ini menawarkan banyak filem, terutama bagi anda yang gembira dengan drama Korea. Ciri yang tidak kurang menarik adalah ciri memuat turun filem langsung dalam aplikasi, jadi ini menjadikannya sangat mudah untuk kami.

Untuk cara menonton dengan VIU ia sangat mudah, anda hanya perlu memuat turunnya di Play Store. Permohonan ini boleh didapati secara percuma, hanya jika anda ingin melihat lebih memuaskan, sila langgan Viu dengan membayar 30rb / bulan.