5 Aplikasi Kamera Terbaik yang Lagi Hits di Tahun 2019

Tidak cukup dengan hanya satu aplikasi, biasanya satu program menggunakan beberapa aplikasi kamera untuk menyimpan hits dengan gaya kontemporari di Instagram untuk menghasilkan potret yang baik. Matlamatnya sebenarnya mudah, mereka mahu menyediakan kerja terbaik untuk pengikut mereka dan pada masa yang sama mahu mendapatkan pengikut tambahan.


Dengan gambar yang baik dan penggunaan aplikasi yang betul, pada masa ini, sesiapa sahaja boleh menjadi selebriti. Malah kanak-kanak kecil yang statusnya masih pelajar juga boleh menjadi selebriti.

Nah, bercakap tentang aplikasi kamera kanak-kanak, hits semasa yang sering digunakan sebagai pemain, berikut adalah 5 aplikasi terbaik yang paling banyak digunakan oleh mereka.

5 Aplikasi Kamera Terbaik yang Lagi Hits di Tahun 2019 :

1. Kamera FV-5 Lite

Kamera FV-5 Lite sangat sesuai untuk anda yang ingin belajar menjadi jurugambar profesional, dengan penapis dan mod yang terdapat dalam Kamera FV-5 Lite ini, anda boleh menghasilkan foto yang hebat. Anda boleh mengawal kelajuan pengatup, menetapkan IOS, dan juga mengawal kesan DSLR.

2. Snapseed

Jangan mengakui kanak-kanak itu dan sekarang jika anda tidak mencuba aplikasi penyuntingan foto adalah trend ini. Snapseed adalah aplikasi yang dibuat oleh Google yang diberi ciri untuk mengubah rupa gambar menjadi lebih baik dengan ciri-ciri yang sudah ada di dalamnya. Boleh membuka fail JPG dan RAW dan mempunyai penapis penyembuhan, HDR, perspektif dan banyak lagi.

3. VSCO

adalah aplikasi yang tepat jika anda ingin menghasilkan foto dengan kualiti yang baik dan jelas. Oleh kerana terdapat ciri-ciri seperti peningkatan pendedahan, memasukkan bayang-bayang dan sorotan untuk menyerlahkan wanita tertentu dalam seksyen foto. Dan masih banyak lagi penapis yang boleh mengubah nada warna foto untuk menjadikannya lebih hidup.

4. Editor Foto Cymera

Editor Photo Cymera membolehkan pengguna membuat pelekat, penapis dan topeng lucu dan comel. Aplikasi ini kini di Instagram dan sering digunakan untuk mengambil gambar sendiri oleh selebriti. Terdapat juga alat untuk menyediakan bingkai supaya foto anda menjadi lebih cantik.

5. SNOW

SNOW mempunyai tagline "Camera Beauty & Makeup" di mana aplikasi ini khusus untuk wanita yang ingin muncul di hits media sosial. Aplikasi ini mempunyai banyak penapis yang boleh membuat foto anda cantik dan terdapat penapis semasa seperti tinggal jawatan manis yang berkembang pesat masa lalu dan dicari oleh netizens.

Bukan sahaja kami memberi aplikasi kamera di atas, tetapi pada masa yang sama menyunting foto yang sedang dipukul dengan penapis semasa yang kebanyakannya diburu oleh pengguna telefon pintar Android.