6 Aplikasi Booking Hotel Terbaik dan Paling Murah di Indo

Mahu tahu apa aplikasi tempahan hotel murah dan banyak promo? Marilah kita merujuk kepada artikel ulasan kami di bawah. Hotel adalah tempat penginapan, kebanyakan mereka yang ingin keluar dari bandar biasanya mencari maklumat hotel termurah dan buku sebelum mereka pergi.


Ini lebih baik daripada ketika kami tiba tetapi masih keliru di mana untuk tinggal. Oleh itu, kita dapat memanfaatkan kecanggihan teknologi semasa untuk membantu keperluan kita, salah satunya ialah untuk mencari maklumat hotel murah yang boleh dipercayai melalui aplikasi pada telefon pintar. Dan di sini adalah senarai permohonan tempahan atau menempah versi termurah hotel kami.

Terdapat banyak aplikasi tempahan hotel untuk telefon pintar di kedua-dua kedai mainan dan iTunes. Jika anda seorang pengembara Indonesia, kami mengesyorkan agar anda memilih aplikasi yang sudah ada di kawasan setempat. Dan di sini kami cadangkan kepada anda.

6 Aplikasi Booking Hotel Terbaik dan Paling Murah di Indonesia :

1. Traveloka - Tiket & Hotel

Tempahan tempahan hotel termurah yang kami cadangkan adalah traveloka. Sudah pasti pengembara tidak asing dengan aplikasi ini, kerana sesungguhnya aplikasi itu adalah kegemaran pelancong. Di dalamnya akan ada cadangan hotel terbaik di rumah dan di luar negara ketika kami melakukan perjalanan di luar. Proses pesanan yang cepat dan mudah menjadikan aplikasi ini menjadi 1 teratas di kedai main dengan kata kunci aplikasi hotel.

2. trivago

Lihat cadangan untuk bilik hotel terbaik di telefon bimbit anda dengan harga yang rendah. Sudah tentu anda juga boleh mengetahui kemudahan bilik yang akan anda pesan terlebih dahulu, yang boleh didapati dari 1 bintang hingga 5 bintang.Anda juga boleh membandingkan antara satu hotel dengan yang lain untuk mencari harga termurah dengan kemudahan yang ditawarkan.

3. Agoda

Lebih daripada 1,900,000 hotel dari seluruh dunia boleh didapati di aplikasi Agoda ini. Dengan aplikasi agoda anda boleh menemui sebuah hotel yang sesuai dengan anda, dan sudah pasti lebih murah daripada pesaingnya. Kedua-dua domestik dan asing juga boleh didapati, hanya pilih dan buku dan selesai.

4. Booking.com

Tempah sebuah hotel di mana sahaja dan bila-bila masa dengan Booking.com yang menawarkan harga terbaik dan paling murah. Terdapat penapis yang cukup lengkap pada aplikasi Booking.com ini, supaya anda dapat mencari sebuah hotel yang sesuai dengan gaya anda dan tentu saja dengan anggaran anda.

5. Pegipegi

Pegipegi adalah salah satu aplikasi tempahan hotel termurah yang boleh anda cuba. Tidak perlu dikelirukan jika anda terlupa menempah sebuah hotel sebelum ini, dengan aplikasi Pegipegi anda boleh menemui hotel terdekat dengan harganya. Bukan sahaja hotel, tetapi anda juga boleh menempah tiket penerbangan dan kereta api dengan mudah.

6. Tiket.com

Sudah tentu anda berfikir bahawa hanya tiket yang dijual oleh Tiket.com, dan sebenarnya mereka tidak. Malah anda boleh menempah hotel dengan aplikasi yang sangat mudah dan lengkap. Sekarang bagi anda yang mahukan harga yang rendah, anda boleh menyemak promo terbaru dari Tiket.com menerusi aplikasi atau secara langsung di web.